• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Delilah Destiny Simpson.

    De geur van eten drong mijn neus binnen, maar op 1 of andere manier had ik echt geen zin om nu iets gekookt te eten. Ik had zin in wat koekjes, ja, daar had ik zin in.
    "Ik ga me eerst even omkleden". Ik liep terug naar buiten en nam mijn koffers uit de auto. Waar zat die kleine kabouter eigenlijk ? Ik keek zoekend rond maar haalde mijn schouders toen op. Ik liep terug naar binnen en liep de trappen op naar boven en koos een kamer uit. Het uitzicht was geweldig, de zee namelijk. Ik legde mijn koffers op het tweepersoonsbed en opende de beide koffers. Wat zal ik eens aandoen ? Ik koos uiteindelijk voor iets simpels maar liet de hakken achterwege die ik normaal aandeed onder deze outfit. Ik koos in plaats daarvan een paar sandaaltjes en deed die aan. Mijn haren vlocht ik samen en legde ze over mijn rechterschouder. Aangezien de haren van mijn schuine frou te kort waren voor de vlecht stak ik die vast me een zwart schuifspeldje. Daarna nam ik mijn zonnebril vast, een pilotenmontuur Ray Ban, en zette die natuurlijk op. Vrolijk liep ik naar beneden en ging zitten op het terras met de oortjes van mijn iPod in mijn oren.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:19 ]

    Zayn Jawaad Malik
    "je bent geweldig." zei ik meteen terwijl ik een nacho waarna ik deze in mijn mond stopten en goedkeurend mompelden terwijl ik het opat. "heerlijk." gaf ik toe en keek naar hoe Serena een appel pakten. "moet je geen Nachos?" vroeg ik haar verbaast terwijl ik er nog eentje pakten,

    Louis William Tomlinson
    Harry en Delilah waren weer terug, Jade had Nachos gemaakt en ondertussen had ik ook wel honger. Ik nam Rozalie ook mee naar binnen en pak meteen Een nacho. "Dus jij kookt voortaan?" vraag ik grijnzend aan Jade. Ik laat mijn ogen even op Harry rusten en vraag me af wat er speelt tussen hem en Delilah en wat er zo belangrijk zou zijn, wilde hij Jade hier in haar eentje achterlaten, terwijl zij hier voor hem was. "was het leuk op het strand?" vroeg ik dan ook.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    Ik keek Zayn even nep beledigd aan. "Nou ja zeg! Sinds wanneer weet mijn beste vriend niet dat ik geen kaas eet?!" vroeg ik, waarna ik grinnikte en nog een hap uit de appel nam. Ik keek Jade eventjes aan en haalde mijn schouders op als teken dat ik er geen probleem mee had. Ik kon heus wel op een appeltje leven op dit moment... En anders kookte ik toch iets voor mezelf, geen probleem. Toen ik de opmerking van Louis hoorde keek ik nieuwsgierig Harry's kant op. "Ik hoop maar voor je dat je netjes bent gebleven."

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Louis even verbaasd aan en haalde mijn schouders op, waarna ik glimlachte. "Heel leuk. We hebben gepraat en gelachen. als het je soms iets uitmaakt." zei ik, waarna ik zelf ook wat eten pakte en het in mijn mond stopte, waarna ik goedkeurend knikte.
    "Ja, je kookt verschrikkelijk goed." zei ik trots, waarna ik verder at en mijn blik op Jade liet rustten. "Waarom keek je van me weg?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik moest eerlijk zeggen dat ik het inderdaad vergeten was. "owja." mompelden ik terwijl ik nog wat eten in mijn mond stopten en op het aandacht ging zitten. "moet ik anders wat eten voor je maken?" met mijn beneden greep ik naar Serena haar middel en trok haar zo naar me toe. "want meneer Malik hier, kan namelijk heel goed koken." grijnzden ik en k loog niet. Koken was iets wat ik van mijn moeder had meegekregen en zij was de besten kokkin op aarden,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik keek Harry even met opgetrokken wenkbrauwen aan. Tuurlijk maakten me het uit wat hij deed. Dat moest hij zelf toch ook wel weten. Maar blijkbaar was er iets wat mij niks aanging en geïrriteerd nam ik nog een hap eten, waarna ik op de tafel ging zitten en Mijn hoofd in mijn handen lechden en naar buiten staarden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jade Maysilee Bright
    "Dus jij kookt voortaan?" Vraagt volgens mij Louis. Ik knik en kijk hem aan. Ik durfde niet eens wat te zeggen ik kence hem niet en werd er nerveus van. Ik kon er niet goed tegen. 'Ja ik kook voortaan.' Zeg ik met een bescheidde glimlach. "Ja, je kookt verschrikkelijk goed." zegt Harry dan trots waardoor mijn ogen naar hem toe flitsen, Hij eet verder en ikneem ook een Nacho onderop zonder kaas dn met aardig wat Salsa erop. Ik stop hem in mijn mond en kauw er even op waardoor de lekkere salsa smaak door mijn mond gaat. Ik voel harrys blik op mij rusten en kijk hem daardoor aan. "Waarom keek je van me weg?" Vraagt hij aan me waardoor ik een wenkbrauw optil. 'Mag ik dan niet ergens anders naar kijken dan naar jou?' Vraag Ik hem als ik hem recht in de ogen aankijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht toen de geur van eten mijn neus binnen drong. Ik legde mijn gitaar weg om vervolgens naar binnen toe te sprinten. Ja wat? Het is en blijft eten waar we het nu over hebben hoor. 'Wie is degene die ik een knuffel mag geven voor het eten?' riep ik vrolijk en keek iedereen een voor een aan. Zodra de nachos in beeld kwamen werden mijn ogen groot. De gesprekken of iets anders kreeg ik al niet meer mee en liep recht op de nachos af. Meteen pakte ik er een en at hem op. 'Nee serieus diegene krijg van mij echt een knuffel, want dit is echt geweldig' zei ik met mijn mond vol.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Jade gepikeerd aan. Waarom reageerde ze nou zo afstandelijk? Deed ik iets verkeerd? Ik zuchtte en keek haar aan. "Je weet dat ik dat niet bedoel..."
    Ik kreunde zachtjes en schoof het bord naar de anderen toe. "Ik heb geen honger meer." zei ik zacht, waarna ik naar Niall keek en daarna naar Jade wees. "Knuffel Jade maar."
    Ik beet even op mijn lip, liet iedereen voor wat het is en begon naar boven te lopen. Dan niet... Ik deed toch niks fout? Of wel soms? Ik mocht blijkbaar al niet meer zonder pottenkijkers met Delilah naar een strand toe... Jezus, waar zagen ze me voor aan?
    Ik snoof minachtend en liep de kamer in die ik met Jade deelde, waarna ik op het bed plofte en zachtjes begon te mokken.

    Serena Yasmina González.

    Ik keek Zayn lachend aan, maar wierp snel een blik op Jade. "Kook jij nou maar eens als we geen gezelschap hebben, want anders wordt iedereen jaloers op jouw kookkunsten." zei ik lachend, waarna ik nog een hap uit de appel nam en verbaasd naar Harry keek die een conflict leek te vermijden. Jammer... Als Jade tegenover mij had gestaan was ik zeker niet weggelopen. Maar goed, ik begreep het hele verhaal toch niet...
    Ik leunde tegen Zayn's schouder aan, maar wel tegen zijn linkerschouder aangezien hij met rechts at. "Waarom is iedereen zo snel op zijn of haar tenen hier getrapt?" vroeg ik me hardop af.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 23:01 ]


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik was net Hall of Fame aan het luisteren toen een idee me te binnen schoot. Tekenen was een soort van mijn enigste passie. Het was een dagboek voor mezelf maar dan in teken vorm, daarom mocht ook niemand, maar dan ook echt niemand er zomaar inkijken zonder mijn toestemming. Tekeningen zoals ik er nu 1 in mijn hoofd had mochten ze wel zien, gewoon omdat die niets te maken hadden met mijn persoonlijke leven. Ik sprong op en liep naar binnen. Het idee goed in mijn hoofd houdend, ja ik had het al precies voor mijn ogen, liep ik naar boven, naar de kamer van mij en Niall. Dat leek me gewoon logisch, al wist Niall nog niet dat dit zijn kamer was. Ik nam mijn grote tekenblok en al de nodige potloden en kneedgommen. Met een zachte plof liet ik me neervallen op de grond en begon snel te tekenen. Eerst een ruwe schets, en dan de rest. Zo ging het altijd.

    Louis William Tomlinson
    Harry was nog niet naar boven vertrokken of ik sprong al van de tafel af om hem achterna te gaan. Hij was en bleef mijn besten vriend en hij ging me vertellen wat er aan de hand was, of hij dat nu wilden of niet. Zonde te kloppen deed ik de deur van zijn kamer open en trof hem op bed aan. Zwijgend sloot ik de deur weer en liep ik naar hem toe om vervolgens op zijn schoot te gaan zitten en mijn armen om zijn schouders heen te slaan. "Vertel eens, Haz, wat is er aan de hand?" Vragend keek ik mijn beste vriend aan waarna ik even mijn neus tegen die van hem wreef.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik haalden mijn schouders op. Ik wilden me er eigenlijk niet zo druk om maken nu en gewoon doen waar ik zelf zin in had zonder me de helletijd te bekommeren om anderen. "Iedereen is zo geshockeerd van jou aanwezigheid." Grinnikten ik. Ik vond het gewoon leuk om Serena te plagen en ik duwden mijn neus tegen haar wang. "Nee, ik weet het niet." Gaf ik toe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Louis even aan en trok uiteindelijk mijn hoofd weg. Wat? Hij zeurde ook dat ik Jade een beetje links liet liggen. Sorry dat ik eventjes een gesprek had met Delilah... Jade was toch oud genoeg om zichzelf voor nog geen halfuur te redden?
    "Het probleem is dat Jade nogal geïrriteerd lijkt omdat ik eventjes met Delilah was gaan praten... En jij leek ook al zo te reageren. Als ik even wegga met Delilah betekent het niet dat ik haar meteen ga bespringen, wat denk je wel niet?"

    Zayn Jawaad Malik.

    Ik keek Zayn eventjes nep beledigd aan. "Moet jij nodig zeggen met je haar dat naar de chloor ruikt." antwoordde ik plagend, waarna ik me met een ruk weg draaide van mijn gezicht en strak naar het aanrecht bleef staren alsof ik gekwetst was. Ja, ik gekwetst? Probeer het maar eens...
    Ik schoot uiteindelijk in de lach en beet het laatste stuk van de appel af, waarna ik met het klokhuis in mijn handen begon te draaien en het uiteindelijk weggooide. Ik ging weer terug naast Zayn zitten en keek hem speels aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 23:19 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Maysilee Bright
    'Je weet dat ik dat niet bedoel...' Zegt hij dan. Hij snuift de macho's weg. Hij had blijkbaar geen honger meer. Wat had ik verkeerd gedaan. Ik kijk naar Niall ik grinnik. 'Het was geen moeite hoor.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik in mijn ooghoek kijk hoe Harry vertrekt. Wat had ik gedaan. Nu liet hij me weet alleen. Goed ik kende dus niemand alleen mensen bij naam en dat laat hij me alleen daar mag ik toch geïrriteerd door zijn. Ik moest boarden. Energie kwijt. Ik zag Louis al naar boven lopen. Ik loop naar mijn rugzak waarnaast mijn board en handschoenen staan en stap erop. Ik pak hem op en open de deur die ik zacht achter me dichtdoe. Mijn mobiel doe ik op een muziekje inplaats van trillen en zet mijn voet af waarna ik mijn handschoenen aandoe. Klaar om weg te gaan. Zo vond ik alleen zijn beter dan in een groep alleen zijn. Dat vond ik zo erg. Maar waar ik dit moment het meest bang was om Harry mijn beste vriend te verliezen. Want ik kreeg bijna de neiging om naar huis te gaan. Ik was helemaal niet sociaal maar onwijs verlegen dus ik voelde me hier helemaal niet op mijn plaats. Ik was soms niet zo een gezellig typje.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis William Tomlinson
    Ik trok even mijn wenkbrauw op door Harry zijn reactie. "Ik vroeg alleen hoe het was en ik ken je lang genoeg om te weten dat je geen sex heb gehad met Delilah." Zuchten ik en gaf Harry een klein zetje zodat hij naar achter op het bed viel. "En al had je dat wel, zou het me niets kunnen schelen." Ik ging boven hem hangen en keek hem doordringend aan. " Daarbij denk ik dat Jade zo reageert omdat ze hier voor jou is en niet voor de rest van ons, waar ze zich volgens mij sowieso niet erg op haar gemak bij voelt." Ik snapten heus wel dat Harry zijn aandacht niet heel de dag aan jade zou kunnen besteden, want dat kon ik ook niet bij Rozalie. Daarbij zou ik dat niet eens toelaten want ik was erg gesteld op de aandacht die Harry altijd aan mij besteden. "Maar wees niet boos op mij Hazza, ik heb niets gedaan." Pruilden ik waarna ik hem snel een kus gaf en naast hem rolden. "Trouwens, als je toch over sex nadenkt. Doe het dan maar niet op het strand. Dat zand gaan echt overal zitten." Grinnikte ik.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik wachten geduldig tot Serena haar actie om gekwetst over te komen in het water viel en ze in de lach zou schieten wat al snel gebeurden. Ik kende haar toch wel goed genoeg om te weten dat ze niet echt gekwetst was omdat ze dan heel anders zou reageren. Ze gooiden haar appel weg en kwam naast me zitten om me vervolgens speels aan te kijken. Ik trok even mijn wenkbrauw op. "Ik word bang van die grijns op je gezicht." Grinnikte ik, waarna ik besloot om over haar wang te likken en snel moest maken dat ik wegkwam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Louis verward aan. "Je klonk anders een beetje geïrriteerd." mompelde ik, waarna ik mezelf achterover liet vallen en zuchtte. "Niet verkeerd bedoelt tegenover Jade, maar ze is toch oud genoeg om zonder oppas te leven?!" vroeg ik zuchtend, waarna ik met mijn ogen rolde. Ik hield hartstikke veel van Jade, maar soms kon ze verschrikkelijk aanhankelijk zijn en Louis wist dat ik niet tegen plakken kon. Ik grinnikte zachtjes om Louis zijn woorden. Oké dan, op hem kon ik ook niet lang boos blijven. Ik lachte zachtjes. "Je spreekt alsof je het uit ervaring weet." zei ik grijnzend.

    Serena Yasmina González.

    "Zayn! Dat vind ik vies!" riep ik uit, waarna ik opsprong en Zayn te pakken probeerde te krijgen. Gelukkig liep ik niet op hakken, maar Zayn was sowieso al sneller...
    "Blijf staan!" riep ik lachend, terwijl ik hem nog steeds achterna rende door de hele tuin heen. Ik ging inmiddels bijna over de grond van het lachen, maar ik bleef rennen. Toen ik hem na een hele tijd rennen buiten adem had ingehaald klom ik lenig op zijn rug.
    "Denk maar niet dat je hiermee weg gaat komen, Malik." fluisterde ik in zijn oor, nog een beetje aan het na hijgen van het rennen. Mijn hart klopte in mijn keel, maar ik zat nu. Uiteindelijk.


    Reading a good book is like taking a journey.