• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    "Jij bent leuker." fluisterde ik lachend, waarna ik geklop op de deur hoorde en opkeek. Net toen ik keek zag ik Jade naar binnen lopen, die zo snel mogelijk naar de badkamer leek te lopen. Ik wilde weer terug gaan liggen, totdat ik de bloedsporen opmerkte. Ik zuchtte eventjes en duwde mezelf overeind.
    "Ik ben zo terug, Lou Lou." zei ik grinnikend, waarna ik hem een kus op zijn wang drukte en naar de badkamer liep. Ik klopte op de deur, deed hem open en liep naar Jade toe.
    "Wat is er gebeurd?" vroeg ik zachtjes, terwijl ik mijn armen beschermend om haar middel sloeg en mijn hoofd op haar schouder legde. Ik keek haar via de spiegel vragend aan.

    Serena Yasmina González.

    Ik grinnikte om Zayn's woorden en knikte uiteindelijk, waarna ik ging zitten in het water en mijn jurkje daarbij doornat maakte, maar dat deerde me even niet. Het ging hier wel om Zayn's haar... Vreemd eigenlijk.
    Ik trok Zayn aan zijn arm omlaag en plaatste hem tussen mijn benen in, waarna ik met mijn handen door zijn haren ging en het secuur goed begon te kammen met mijn vingers. Af en toe liet ik er wat water in druppelen om hem te plagen, maar uiteindelijk zat het wel weer redelijk. Ik had geen kam of haarlak dus was het resultaat niet optimaal.
    "Zo zit het een stuk beter, Zaynie." zei ik grijnzend, waarna ik met mijn vingers over zijn rug ging en zijn ruggengraat zachtjes masseerde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jade Maysilee Bright
    Ik hield mijn hand onder de kraan, maar hetbloed bleef stromen. Ik grom en dep met een doekje erop die ik ook onder het water doe om te deppen van de schrammen. Ik hoor geklop maar ik let er niet echt op. De deur gaat open en nu zal hij dus mijn open hand zien. Het zag er niet echt fris uit al zei ik het zelf. In mijn ooghoek zag ik Harry. De deur sluit achter zich vanzelf blijkbaar. En harry doet zijn armen om mijn middel. 'Wat is er gebeurt?' vraagt hij zachtjes. Hij doet zijn hoofd op mijn schouder en kijkt me via de spiegel aan. Ik kijk hem ook aan. 'Ik ging net even boarden maar moest wijken voor een auto, maar belande on het gras bij een steen. Dus toen is mijn hand opengereten.' Zeg ik zacht terwijl ik weer naar mijn hand ga en sommige zandstukjes eruit spoelen. Ik bijt om mijn lip aangezien het pijn doet waardoor mijn hele lichaam even kort aanspant.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis William Tomlinson
    Ik keek hoe Harry achter Jade aanliep en de deur van de badkamer achter zich sloot. Zuchtend liet ik me in de dekens vallen en trok ik het kussen over mijn hoofd om er even in te brommen. Waarom moest iedereen altijd maar Harry zijn aandacht op eisen als ik die even had, ik wist dat het overdreven was, maar ik kon er gewoon slecht tegen. Je kon me opdringerig, veeleisend en egoïstisch noemen maar ik deelden Harry gewoon niet graag en al hellemaal niet met iemand die ik zelf niet kenden. Ik had er soms al moeiten mee als hHarry meer aandacht aan iemand anders van de band gaf, dan als aan mij. Ik wist dat het onmogelijk was hem voor me zelf op te eisen, maar als het had gekund, had ik het waarschijnlijk gedaan.

    Zayn Jawaad Malik
    Serena ging in het water zitten en trok zijn tussen haar benen, waarna ze mijn haar begon te fatsoeneren. Ik wachten geduldig tot ze klaar was en bekeek ondertussen haar gezicht. "zo zit het een stuk beter, Zaynie" zei ze grijnzend waarna ze met haar vingers over mijn ruggengraat. "weetje..." mijn vingers liet ik even over haar wang glijden. "je bent echt heel knap." grijnsde ik uiteindelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik stond op en liep naar een random kamer. Mijn iPod was leeg en ik had geen oplader mee, slim als ik was, dus ik ging iemand vinden die er hopelijk wel 1 mee had. Ik opende de deur en kwam in een badkamer terecht. Nee, dat was niet wat ik nodig had. Ik liep verder en opende nog een deur. Ik kwam uit bij een Louis die op het bed lag met het kussen op zijn hoofd. Ik haalde mijn schouders op en liep geruisloos naar Louis toe. Ik kroop op het bed en begon te springen. Wauw, deze bedden hadden een goede veering.
    "Louisss, heb jij toevallig een oplader voor mijn iPod ?".

    Harry Edward Styles.

    Ik zuchtte zachtjes en pakte haar pols vast om zo haar hand te bekijken. "Niet zo slim, Jade." zei ik grinnikend, waarna ik haar losliet. Gelukkig was ik altijd voorbereid op zulke dingen! Je wist maar nooit met meisjes... Er kon van alles gebeuren als je even niet oplette, dat zag je nu maar weer. Ik liep de badkamer uit en opende mijn koffer waar ik desinfectiemiddel en wat verband uithaalde, waarna mijn blik op Louis viel.
    "Rustig maar, Lou... Straks ben ik helemaal van jou. Eventjes geduld." zei ik grinnikend, waarna ik weer opstond en naar de badkamer terugliep. Ik zocht naar een doekje en druppelde er wat van het desinfectiemiddel op, waarna ik Jade's hand vastpakte.
    "Dit kan eventjes prikken." mompelde ik.
    Ik besefte nu pas dat Delilah in mijn kamer stond, maar daar lag mijn aandacht nu eventjes niet bij.

    Serena Yasmina González.

    Ik keek Zayn eventjes aan en glimlachte, waarna ik voor de derde keer vandaag lichte blosjes op mijn wangen voelde verschijnen. Kom op, dit was niet leuk meer...
    "Jij ziet er anders ook niet verkeerd uit." zei ik zachtjes, waarna ik snel wat haren voor mijn gezicht liet vallen zodat mijn wangen niet zichtbaar waren. Ik keek even naar het water en toen weer in Zayn's ogen, waarna ik heel even de neiging had om mijn lippen op die van hem te planten. Maar ik was zijn beste vriendin, meer niet toch?
    Ik zuchtte eventjes en beet op mijn lip, waarna ik met mijn ogen Zayn's lichaam scande. Totaal niet verkeerd, verschrikkelijk knap zelfs... En hij was gewoon een geweldig persoon. Ik slikte eventjes en plantte uiteindelijk een teder kusje op zijn voorhoofd, waarna ik glimlachte en mijn ogen even sloot.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 21:43 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik moest toegeven, als Serena mijn beste vriendin niet was geweest had ik haar allang gezoend. Maar in dit geval mist. Niet zo goed of ik dit wel moest doen. Ik wist namelijk niet hoe zei er over zou denken en de kans at ze me af zou wijzen was dus aanwezig. En ik wilden onze vriendschap niet op het spel zetten, want daar betekende onze vriendschap te veel voor. Ik zuchten even en pakten haar hand vast. Zwijgend keek ik er naar en streelden ik er met mijn duim overheen. Ergens wist ik ook wel dat ik het gewoon moest doen. Ik sloeg mijn ogen weer op en keek Serena even aan, waarna ik voorzichtig een kus op haar mondhoek plaatsen. Klein beginnen.

    Louis William Tomlinson
    "Hmmm." bromden ik tegen Harry die ik daarna de badkamer binnen hoorden lopen. Niet veel laten schud het bed enorm heen en weer en slaak ik een kleine gil van de schik. "Louisss, heb jij toevallig een oplader voor mijn iPod?" ik moest toch echt even denken voordat ik hoorden dat het Delilah was, "ja." piepten ik, maar maakten geen aanstalten om op te staan en bleef roerloos liggen. "beneden staat een grijzen eastpack en in het voorvak zit een oplader." ik sloeg uiteindelijk toch het kussen van mijn hoofd en keek naar het meisje wat boven me uittorenden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik keek Louis aan. Mijn blik ging op verward terwijl ik mijn hoofd een tikkeltje schuin hield. "Je lijkt zo, zo, onvrolijk". Wat ? Louis onvrolijk ? Er moest iets gebeurd zijn ! Alhoewel, Louis had ook zijn momentjes, toch ? Ik liet me neervallen en keek hem nog even aan.
    "Alright, vertel het eens aan tante Lilah". Ik keek hem afwachtend aan, "Als het echt nodig is noem je me tante Marge, mijn achternaam is Simpson". Ik haalde mijn schouders op. Kon ik er aan doen ? Nope. Ik legde mijn handen tussen mijn benen aangezien ik ondertussen al in kleermakerszit was gaan zitten en probeerde om stil te blijven zitten. Af en toe had ik gewoon teveel energie.

    Serena Yasmina González.

    Ik glimlachte zwakjes bij Zayn's voorzichtigheid en liet mijn vingers met die van Zayn verstrengelen, waarna ik hem geruststellend aankeek. Onzekerheid, Serena... Sinds wanneer speelde jij daarmee? Normaal gesproken wist ik allang wat ik zou moeten doen. Bij Zayn's zwakke poging moest ik toch even grinniken, maar ik had er totaal geen problemen mee. Ik begreep wel waarom hij het deed, volgens mij hadden we allebei precies hetzelfde probleem namelijk... Onze vriendschap. Ik gokte weliswaar, maar zo kwam het op mij over dan.
    Ik boog me dichter naar Zayn toe en glimlachte. Ik keek even naar zijn lippen en zuchtte eventjes, waarna ik besloot mijn onzekere gevoelens opzij te schuiven. Ik plantte mijn lippen zachtjes op die van hem en liet al mijn negatieve gedachtes los.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jade Maysilee bright
    Hij pakt mijn hand vast en bijkijkt mijn wond. "Niet zo slim, Jade." Zegt hij grinnikt waarna hij de kamer inloopt. Ik pakte uit mijn tasje veband en wou het al bijna omdoen als harry wer terug komt. Hij pakte een doekje en deed er iets op, maar ik was bang voor jodium. Ik haatte da en gebruikte het nooit. Ik haatte het op de bot. 'Dit kan evenjes prikken.' Mompelt hij dan. Hij doet het doekje op mijn wond. Het brand. Lijkt net alsof mijn vlees verbrand. Ik pak mijn ols vast en zet mijn nagels in mijn eigen arm terwijl iknop mijn lip bijt tot ik bloed proef damn it. Ik pak Harry's hand vast en haal hem van mijn hand terwijl ik verband pak en het erom heen wikkel. Ik faal verschrikkelijk aangezien het overal lijkt te zijn. Ik zucht haal het eraf en probeer het nog is. 'Sorry trouwens dat ik je van Louis weghoud. Ik zei niets pmdat ik niet echt jullie vrienden moment wou vepesten.' Zeg ik terwijl ik hem even aankijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis William Tomlinson.
    Ik bleef aar het plafon staren totdat Delilah klaar was met haar namen en rolden me daarna op mijn zei. "niets." piepten ik en rolden me op tot een bolletje. Ik loog niet. Er was namelijk niets aan de hand wat besproken moest worden, enkel mijn aanstellerij. En dat was toch niet iets wat ik met Delilah ging bespreken. Ze hoefden namelijk niet te weten hoe erg ik Gesteld was op mijn besten vriend en zijn aandacht. Ze zou me daarna vast uitlachen. En waarschijnlijk terecht, want ik kenden verder ook niemand die zo met zijn besten vriend omging. Marja, ik en Harry wel en ik was er trots op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik doe zo Zayn. Even overstappen op mijn mobiel]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en porde hem eventjes in zijn wang, "Ja, dat verklaard waarom je hier depressief op het bed ligt in een bolletje". Kon je het sarcasme horen ? Ik was niet dom hoor ! Hij wou er misschien niet over spreken, maar ik ging hem doen spreken. Ik mocht hem dan nog niet echt goed kennen, ik luisterde altijd als mensen een probleem hadden, hoe groot, klein, belachelijk of belangrijk het ook was.
    "Lou, ik lach je heus niet uit, zo ben ik niet, ik heb zelf genoeg meegemaakt om te weten hoe erg het is om met je problemen te blijven zitten".

    [Mijn ouders zijn op weg, daarom dat het zo kort is ;p]

    Louis William Tomlinson
    Meteen schudden ik mijn hoofd. "Het is niets." Bromden ik en even liet ik mijn gen naar de deur van de badkamer glijden, die nog altijd gesloten was. Nee, het was echt niet. "Ik wacht gewoon op Hazza en ik hou niet van wachten op Hazza." Zei ik uiteindelijk. "Maar ik moet wel wachten op Hazza, omdat hij nu bezig is met Jade." Vervolgenden ik zonder haar aan te kijken. Even schoot er door mijn hoofd heen of Kade et misschien expres had gedaan om zo de aandacht van Harry te krijgen, maar snel schudden ik dat idee Weg. Dat zou belagelijk zijn. Alleen ik zou zowiets doen als Harry heel de dag nog niet naar me omgekeken had en alleen maar met andere mensen bezig zou zijn. Oke, nee dat was niet waar. Ik zou Harry gewoon aan zijn oren meetrekken en eisen dat hij me aandacht moest geven.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 22:41 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga ff off, maar kom straks terug ;p]

    Zayn Jawaad Malik
    Dit was iets wat ik alles behalve verwacht had, maar kon wel een vreugden dansje doen. Serena haar lippen waren vol en zacht. Ik legden mijn hand op haar wang en bewoog zachtjes mijn lippen over die van haar. Ik kon het niet laten om even te grijnzen. Ik kusten mijn besten vriendin en het voelden geweldig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''