• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Ik draaiden mijn hoofd richting Harry en schoot in de lach. "Misschien." Ik stak mijn tong even naar hem uit. Ik had inderdaad een keer sex gehad op het strand en ik zou het iedereen afwijzen. Ik ging op mijn zij liggen zodat ik Harry goed aan kon kijken en bekeek zijn gezicht. "Ik heb zin in vanavond." Zei ik eerlijk. "Weetje nog onze eersten vakantie?" We hadden bedacht om met zijn allen in een vakantiehuisje te gaan zitten om elkaar beter te leren kennen en Harry en ik sliepen al meteen bij elkaar. Best raar, dat we al meteen vanaf het eersten moment wisten dat we besten vrienden zouden worden. Tenminste, ik toch.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik moest aardig me best doen Serena voor te blijven en het lukten me een lange tijd. Totdat Serena op mijn rug sprong en ik mijn best moest doen om niet om te vallen. "Ik denk het niet nee." Piepten ik. Afwachtend wat ze nu met me ging doen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 7:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Louis vragend aan en trok lachend mijn wenkbrauwen op. "Zo zo..."
    Ik knikte op Louis zijn woorden en zuchtte eventjes. "Ja, dat weet ik nog maar al te goed. Dat was pas een leuke tijd..." zei ik eraan terugdenkend, waarna ik een tevreden zucht slaakte en een glimlach opzette. "Ik ben echt blij dat ik in de band ben belandt, anders waren wij nooit zulke goede vrienden geworden. Beste vrienden zelfs." zei ik glimlachend, waarna ik tegen Louis aan kroop en mezelf oprolde tot een bolletje wol. Ik hield hiervan, met Louis knuffelen.

    Serena Yasmina González.

    Ik grinnikte zachtjes en ging plagend met mijn handen door zijn haren, waarna ik af en toe speels maar voorzichtig eraan trok. Uiteindelijk kroelde ik door zijn haren heen, zorgde ervoor dat het nog erger uitzag als eerst en klom netjes van zijn rug af, waarna ik een onschuldige blik opzette en Zayn met grote ogen aankeek, waarna ik in de lach schoot. "Sexy look, Zayn. Ik moet zeggen dat ik een goede styliste ben."


    Reading a good book is like taking a journey.

    louis William Tomlinson
    Harry kroop tegen me aan en meteen sloeg ik mijn armen om hem heen. Ik drukten mijn neus in zijn haren. "Ik zou niet weten wat ik nu nog zonder je zou moeten." Zei ik zachtjes terwijl mijn hand over Harry zijn rug wreef. Ik hield er van om zo met hem te liggen. Gewoon even knuffelen en kroelen. De voornaamsten reden dat veel mensen ons de bijnaam Larry hadden gegeven. Ik kreeg er een lach van op mijn gezicht en drukten mijn neus even tegen Harry zijn wang aan.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik wilden gillen dat ze moest stoppen maar bedacht me dat mijn haar er toch niet meer uitzag en ik trok even een gekken bek. "Morgen mag je stylist spelen." Grinnikten ik en tilden Serena op om doelloos een rondje met haar te draaien en haar weer neer te zetten. "Ik wik wat doen. " besloot ik toen. Ik hield niet van me vervelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik zuchtte zachtjes en liet een goedkeurend geluidje horen, waarna ik met mijn vingers over Louis zijn borstkas trippelde.
    "Lou..." begon ik op een zachte toon. "Vindt je Rose leuk?"
    Ja, ik wilde het gewoon weten. Niet dat ik erop had gelet, maar ik moest erachter komen aangezien ik niet wilde dat meisjes tussen ons in kwamen te staan. Louis bleef van mij. Ik deelde hem niet zo snel hoor...

    (Zayn komt zo!)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik bedoelde Serena met een reactie VOOR Zayn. x'D Maar mijn leraar klapte mijn laptop dicht. ;p)

    Serena Yasmina González.

    Ik knikte tevreden en keek Zayn eventjes grijnzend aan. "Goed dan."
    Zayn tilde me op en draaide een rondje met me, waardoor ik zachtjes grinnikte en hem vasthield aan zijn schouders, ik had namelijk geen zin om te vallen hier. Dat zou wel weer typisch zijn trouwens...
    "Wat wil je dan doen?" vroeg ik met een glimlach. "We kunnen naar het strand, naar de kamer, zwemmen... Um... Ik ben hier verder nooit geweest, dus ik zou het niet weten verder."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik moest even nadenken over Harry zijn vraag. Ik gaf heel veel om haar en vond haar geweldig, maar had er eigenlijk nog nooit echt over nagedacht. "Nee, ik denk het niet." Zei ik uiteindelijk zachtjes. "En jij... Vind jij Jade leuk... Of Delilah." Vroeg ik stil, bang voor een ja. Want al dat het geval zou zijn betekenden dat waarschijnlijk dat ik Harry moest gaan delen. En dat was iets wat ik niet wilden. Ik wist echt wel dat, dit ooit wel het geval zal worden en dat een van ons ooit echt verliefd ging worden, maa dit wilden ik stiekem zo lang mogelijk uitstellen. Ik kon het al moeilijk handelen dat Jade vannacht degene zou zijn die tegen Harry aan kon kruipen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Delilah Destiny Simpson. Drawing.

    Ik had pijn. Pijn in mijn rug van het voorover gebogen zitten en kramp in mijn hand door het tekenen. Toch was ik blij met het resultaat dat ik al had. Ik wist niet wat een wolf te maken had met Hall Of Fame, maar ik had dat altijd. Ik likte over mijn lippen en legde mijn potloden neer waarna ik mijn iPod op het bed gooide en even keek naar mijn wolf. Hij was nog niet helemaal af, maar het enige dat nog moest gebeuren was zijn vacht verder afwerken. Ik kreeg een klein glimlachje op mijn gezicht en deed mijn blok dicht. Je wou niet weten hoeveel tekenblokken ik er al had doorgedraaid de laatste jaren. Het waren allemaal dagboeken en ooit, misschien op een dag, ging ik het lef en de moed hebben om er terug in te kijken. Ik liet me achterover vallen en zuchtte opgelucht. Damn, mijn hand deed echt zeer.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik haalden mijn schouders even op. "We kunnen inderdaad wel naar het strand." Knikten ik en pakten Serena haar hand om haar mee naar boven te trekken zodat ik even een shirt kon pakken zodat ik niet alleen in mijn zwemshort over straat hoeven. Niet dat het ver was want we hoefden alleen het strandweggetje af te lopen buiten en dan waren we er al.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik liet een opgeluchte zucht weerklinken en glimlachte zwakjes. Ik ging Louis niet kwijtspelen aan Rozalie... Ik mocht haar wel, dat was het probleem niet. Maar om Louis met haar te delen vond ik weer een stuk minder...
    Ik dacht even na om zijn vraag. "Leuk vinden is een groot woord... Maar ik vind ze wel erg aantrekkelijk om het zo te zeggen. Maar verliefd, nee." zei ik uiteindelijk, waarna ik rustig bij Louis bleef liggen en afwachtend op mijn lip beet.

    Serena Yasmina González.

    Ik knikte uiteindelijk en liet me door Zayn meetrekken, waarna hij een shirt aantrok en ik zelf ook een simpel jurkje over mijn bikini aantrok. Ja, ik ging niet daar rondlopen in alleen een bikini... Ik bedoelde over de weggetjes. Ik trok nog snel een paar slippers aan en wachtte geduldig op Zayn. Noem me verwend qua kledingstijl, ik gaf ook toe dat ik dat was. Kleding kreeg ik zoveel als ik wil, maar de andere dingen betaalde ik allemaal zelf.
    Ik pakte Zayn's hand vast en trok hem achter me aan de trap af, waarna ik naar buiten liep en het briesje in mijn gezicht liet blazen. Het was al beginnend aan het schemeren, maar dat vond ik juist mooi.
    "Denk wel niet dat ik het water inga." zei ik grijnzend. Nee, dat was me nu ietsjes te koud...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik giechelde even en streelden met mijn lippen tegen Harry zijn wang. "Jij vind zoveel meisjes aantrekkelijk." Zei ik hoofdschuddend en deukten vervolgens mijn lippen echt tegen zijn wang aan. "Als ik een meisje was geweest, was ik ook fucking hot geweest." Grinnikten ik. "Jij ook wel denk ik." Lachten ik er snek achteraan waarna ik mijn hoofd in Harry zijn nek verstopten.

    [schrijf zometeen Zayn, nu eerst even naar huis lopen.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik grinnikte zachtjes. "Dat is niet waar! Ik vindt vele meisjes leuk, aantrekkelijk geldt alleen maar voor de mooie meisjes... Niet dat er niet veel meisjes zijn die lelijk zijn." zei ik grijnzend, waarna ik goedkeurend glimlachte en in de lach schoot. "Als jij een meisje was geweest had ik nu allang een vriendin gehad, zeker weten."
    Ik grinnikte om zijn woorden en streelde Louis' haren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinsom
    "Hmmm." ik snapt niet echt precies wat Harry bedoelden. "dus als ik een meisje zou zijn, zou jij nu een vriendin hebben gehad?" vroeg ik voor verduidelijking. Mischien bedoelden hijwel, dat als ik een meisje was geweest, ik niet in One Direction zou zitten en we elkaar dus niet zouden kennen en... Nee, ik snapten het nogsteeds niet. "waarom?" ik pakten ze zoom van Harry zijn shirt vast en begon er zachtjes aan te trekken. "is het mijn schuld dat je nu geen vriendin heb dan?" pruilden ik. Ik wist de ik Harry liever niet deelde, maar alsnog

    Zayn Jawaad Malik
    Ik vlocht mijn vingers in die van Serena en samen liepen we het zandweggetje af het strand op. Ik gooide mijn slippers voor me uit om deze daarna op te pakken en liet het zand tussen mijn tenen glijden. Ik hield van dat kriebelenden gevoel. Ik trok Serena mee naar de zee en liet het water over mijn voeten heen komen. Het was niet eens zo heel erg koud en grijnzend keek ik naar Serena. "weet je zekker dat je niet gaat zwemmen?" ik ik trok haar naar me toe, zodat haar voeten ook nat warden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte braaf. "Dan had ik een vriendin, ja." zei ik grinnikend, waarna ik zachtjes begon te lachen. Louis was soms traag van begrip, maar wel hartstikke lief... "Omdat jij dan misschien meer als een normale vriendin voor me zou geweest."
    Nee, ik was niet verliefd op Louis. Misschien op zijn vrouwelijke versie... Als die bestond. Wat wel hartstikke leuk zou zijn geweest, trouwens. Maar aan Louis zelf had ik al genoeg.
    Ik keek Louis geruststellend aan en streek over zijn haren. "Nee, het is totaal niet jouw schuld."
    Louis was het ook niet schuld, aangezien ik hem ook niet wilde delen. Alleen maar met mensen die het echt waard waren, maar toch...

    Serena Yasmina González.

    "Ja, dat we-" begon ik, maar Zayn had me al het water ingetrokken waardoor ik een protesterend geluid maakte. Ik rilde eventjes bij het gevoel en wiebelde wat op mijn benen zodat ik het niet al te koud kreeg. De temperatuur in Engeland bleef gewoon lager als in Spanje, dat was een feit... Ik was deze temperatuur daarom ook niet gewend.
    "Je vindt het wel leuk, mij plagen?" zei ik op een vragende toon, waarna ik weer rilde en automatisch dichter naar Zayn toe stapte en met zijn vingers speelde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik giechelde zachtjes en drukten mijn neus weer tegen zijn wang aan. Ik deed het misschien veelte vaak, maar het was een tik van me. het puntje van mijn neus wat langs het kuiltje in Harry zijn wreef.
    ik vond het enorm prettig dat ik me zo bij Harry kon gedragen zonder dat er meteen werd geroepen dat ik homo was. Misschien had ik dan ook iets te veel van deze trekjes, maar dit was zeker niet geval. ''Je bent leuk.'' grinnikten ik en ik greep zijn hand vast om deze daarna te verstrengelen.
    Harry was mijn besten vriend en misschien gedroegen we ons inderdaad best gay tegenover elkaar, maar dat kon me niets schelen. ik hield van hem en iedereen mocht het weten.

    Zayn jawaad malik
    "Je vindt het wel leuk, mij plagen?" vroeg Serena terwijl ze naar me toe stapte en met mijn vingers begon te spelen. Ik keek even met een glimlach naar onze handen en knikten. ''Ja. dat vind ik inderdaad leuk ja.'' Grinnikten ik terwijl ik met mijn anderen hand even door mijn haar ging. Ik beseften me opeens dat mijn haar vreselijk zat en ik hier gewoon buiten stond waar iedereen dit kon zien. ''Doe het goed.'' Piepten ik tegen Serena, doelend op mijn haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jade Maysilee Bright
    Ik zet mezelf af terwijl ik bergafwaards naar beneden ga. Ik deed dit lang en was in topconditie. Ik grijns en voel hoe de aarde onder me beweegt een raak de grond onder mijn handen. Zo kon je sturen. Dan zie ik een auto en maak ik een snelle beweging waardoor ik het gras opkom. Ik word gelanceerd en beland in het gras waarna ik mijn lichaam tegen de grond en stenen aan schuur. Ik bijt op mijn lip om geen kreet te slaken. Ik sta op en kijk naar mezelf. Ik zie krassen, maar gelukkig niet op mijn benen, maar op mijn handen aangezien die alles opvingen. Godverdomme. Dit had ik even niet geplant. Ii kijk naar de aarde en steentjes in de grote snee die van boven mijn pols naar tussen miojn duim en mijn wijsvinger komt. Ik grom en pak mijn board en loop naar boven. Dit had ik natuurlijk weer ik pleur mijn board neer en loop naar boven. Voor de zekerheid klop ik op de deur van mijn kamer. Misschien was hrry namelijk naakt wacht 5 seconde en loop daarna naar binnen. Het bloed drupt van mijn hand naar beneden en ik loop gelijk door naar de badkamer waar ik al mijn shit had neergelegt. Ik sluit de deur achter me. Ik zag net Harry met Louis, maar het waren beste vrienden en dat begreep ik compleet. Ik zou er nooit tussen durfen komen. Ik bijt op mijn lip als ik hem onder de kraan hou. Ik mocht geen kreetje slaan aangezien harry bezig was en ik hem niet bezorgt wou maken.


    I'm finally back, Finally after a Year break