• Het lijkt mij een goed idee om meer wedstrijden te laten lopen, of een limiet te stellen voor mensen op het aantal wedstrijden waaraan je tegelijkertijd mee kunt doen.
    Wat ik namelijk merk is dat altijd dezelfde mensen aan wedstrijden meedoen. Zelf ben ik altijd te laat om me in te schrijven, en ik weet dat meer mensen dat hebben.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Zoiets kan ontweken worden door het maken van meerdere accounts en dan snel mee te doen via de nieuw aangemaakte accounts. Maar ik snap je punt.


    26 - 02 - '16

    Ik snap niet waarom het maken van nieuwe accounts zou helpen bij het aanmelden van een wedstrijd. Je moet namelijk geluk hebben dat je online bent als de wedstrijd start. Je kan altijd op voorhand vragen of je op de wachtlijst mag, sommige users doen dat. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Ik snap niet waarom het maken van nieuwe accounts zou helpen bij het aanmelden van een wedstrijd. Je moet namelijk geluk hebben dat je online bent als de wedstrijd start. Je kan altijd op voorhand vragen of je op de wachtlijst mag, sommige users doen dat. (:


    Ze bedoelt eerder dat het limit ontweken kan worden, zodat niet te zien is dat het 1 en dezelfde user is...
    Ik snap je punt wel, maar zoals Horizons ook zegt, kun je op voorhand vragen of je mee mag doen, aan de organisator. Heb ik al gedaan met themawedstrijden ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Niobe schreef:
    (...)

    Ze bedoelt eerder dat het limit ontweken kan worden, zodat niet te zien is dat het 1 en dezelfde user is...
    Ik snap je punt wel, maar zoals Horizons ook zegt, kun je op voorhand vragen of je mee mag doen, aan de organisator. Heb ik al gedaan met themawedstrijden ;)
    Ohja als je het zo leest klopt het wel. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?