• There are 11 legends in the land Tedo.
    Fire, water, earth, air, dark, light, animal, metal, spirit, Music and technology.
    They kept the balance between good and evil
    The world was one big harmonious place, the people and the nature were perfectly balanced.
    But then; the greatest threat in ages is facing the legends.
    But they couldn’t be found, the legends disappeared.
    Some people say that some of them had joined the dark forces, but most of the citizens think the legends got scared en ran away, or they just easily died in another battle.

These days :
    Dark forces are ruling over the land of Tedo.
    The king, queen and their daughter are locked up in the deepest dungeons.
    The capital Onodera lays in the hands of the immortal dark lord Zival.
    He is a real tyrant and the citizens has to pay him a lot.
    Longing for souls, he consumes the civilians one by one.

But a new generation is born among them.
    These 11 young once must face the danger and start their education to become the league of legend.
    Will they be on time before Zival find out they exist ?

als iemand een Nederlandse vertaling wilt, stuur dan even een berichtje ;)
    RPG is in het Nederlands.

Regels :

• Geen oneliners, minimaal 6 zinnen.
    • 16+ is toegestaan, evenals vloeken (Maar hou het zelfs dan nog wel netjes ;])
    • OCC aangeven met [] {} Of met een andere kleur.
    • Max. 2 personages per speler
    • Ernstig verwond/ vermoord niet andermans personage zonder met die te overleggen in een PB
    • Graag de naam van de Personage waarop het stukje slaat erboven, zodat het makkelijk te zien is vanuit welk personage het geschreven word.
    • Ben je even afwezig voor een bepaalde tijd (langer dan 2 dagen) ? Meld het dan !
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand het recht geef om er eentje voor me aan te maken.

13 rollen die in te vullen zijn (indien er meer mensen mee willen doen is er altijd nog eentje aan te maken, dit geheel in overleg met mij:

- Fire
    - Water
    - Earth
    - Air
    - Dark
    - Light
    - Animal
    - Metal
    - Spirit
    - Music
    - Technology
    - Coach/ leraar / begeleider van de 11.
    - Dark Lord Zival
    - Een andere rol kan natuurlijk ook / Bijvoorbeeld rebellenleider, koning, prinses, etc.

Lijstje dat je in moet vullen :

Naam :
    Leeftijd:
    Geslacht :
    Legend (indien van toepassing) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (met foto) :
    Geschiedenis :
    Extra :

De rollen :

girls :

- Music ~ Mikky Aileen Briar Williams ~ xClove
    - Animal ~ Candice May Hadley ~ AgentP
    - Air ~ Felicia Jazmyn Thomps ~ Perrfect
    - Spirit ~ Ariana Nyx Mavery ~ Kwijt
    - Water ~ Brooklynne ‘Brooke’ Lupe Wakefield ~ Rider
    - Light ~ Jade Maysilee Bright ~ HurtedHeart

boys :

- Fire ~ Raphael Edwards ~ Clonmel
    - Coach ~ Philip Simon Commens ~ DreamerN
    - Dark ~ Shadow ~ Paddo
    - Metal ~ Floyd Dwayne Nightingale ~ Aotearoa
    - Earth ~ Foy Ciar Grimme DreamerN
    - Dark Lord ~ Suphentus Zival ~ Kwijt

Hier de rollentopic

[ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:58 ]

Credendo Vides

Jade Maysilee Bright
    Ik loop door het dorp het park lettend op mijn omgeving. Goed opletten of er wel of geen wachters waren. Ik let zo goed mogelijk op mijn omgeving als ik wachters zie aankomen. Mensen om me heen kijken me verschrikt aan als ik zelf in het water van de vijfer mezelf zie stralen. Ik leek wel een engel gedaalt naar de asrde al had ik veel weg van een engel ik had geen goude ring boven mijn hoofd. Ik probeer het weg techalen wat niet lukt. 'Halt jonge dame!' Schreeuwt een wachter met een apperaatje in zijn handen. Ephet kon onze energie vinden. Ik begin te rennen. Ik was blij op dit moment dat ik een jager was met een goede conditie. Ik ren het dorp uit aangezien mensen me nu kunnen tegenhouden. Ik ren de bosse. In en weer uit. Dan voel ik een ketting rond mijn pols die me achteruit trekt waardoor ik val. Ik ruk me los door een lichtstraal die uit mijn pols komt en de ketting doorbreekt. Ik sta op en ren door met de wachters nu heel dicht achter me. Ze konden me bijna aanraken waardoor ik mijn pas versnel en kortere passen maak om even kort te sprinten en meters voorsprong te creeeren. Al was het maar een meter ik was er blij mee.
    Ik ren door lichtelijk aan het hijgen aangezien ik al vijf minuut op volle snelheid ren. De wachters likken mijn hielen en ik probeer ergens energie van te halen, maar er is geen licht geen zonlicht wat mijn energie omhoog krijgt. Als ik iets hoor vallen achter me en mijn enkel gepakt word slaak ik een gil, maar de hand verspdwijnt en ik hoor geschreeuw dat verdwijnt of gedempt word. Ik draai me zo snel als ik kan om en zie hoe de wachters me hulpeloos aankijken als Ze door. Wortels? De grond in worden getrokken. Ik kijk om me heen zien wie mijn redder was aangezien ik anders nu in een kerker zou belanden. Ik zie een jongen zijn hand op de grond. Ik p bekeek de jongen snel en veranderde mijn zicht. Het enige van mijn krachten dat ik wel onder controle had. Zijn bruine, groene energie lied me zien dat hij aarde was. Daarmee kon hij dus de boomwortels de wachters laten pakken. Ik sta op en glimlach zwak naar hem. De mannen in de gaten hoor ik gedempt jammeren. Ze volgde alleen hun orders. Ik kijk naar de jongeman. 'Dankje.' Zeg ik oprecht en helemaal gemeend. Zonder hem was ik nu bedolven onder wachters en werd ik klaargemaakt om door iets donkers vervoert te worden wT mijn krachten afnam. Ik keek naar de kleine gaten voor lucht en had eigenlijk medelijden, mar het hoorde bij mijn kracht de goedheid die in me stroomde. 'Zonder jou zou ik nu klaar worden gemaakt om naar de kerkers te worden vervoerd.' Zeg ik met een kleine glimlach rond mijn lippen. 'ik ben Jade.' Zeg ik vriendelijk waarna ik mijn hand uitstak. Straks zou ik die mannen, de wachters, in de kuil in onderbewustzijn laten komen en ze eruit halen. Niemand verdiende het om te sterven. Niemand al was je een wachter.

I'm finally back, Finally after a Year break

[Sorry ik schrijf me uit.]

Do it scared, but do it anyway.

Dark Lord Suphentus Zival
    "Waarmee kan ik u van dienst zijn lord? Hopelijk valt het te bieden in mijn kleinschalige sportschool." Zegt de man. De ironie, ik moet er bijna om lachen. Ik kijk achterom naar mijn hoofdsoldaat, die bij de ingang is blijven staan. Ik trek een wenkbrauw op, en hij knikt instemmend. Dit is toch echt de plaats waar zoveel Legends zich verzamelt hadden. Dat gaf het scherm tenminste wel aan. Ik kijk om me heen. Helaas bezit ik niet de gave om mensen en Legends meteen uit elkaar te halen en kan ik alleen maar gokken wie hier de Legends blijken te zijn, en de echte mensen. Ik snuif, en begin even rond te lopen, op zoek naar iets verdachts. De man laat ik verbouwereerd staan. Helaas vind ik nergens wat ik zoek. Geen onmogelijke vuursturing, metaal buigingen, of zelfs maar het kleinste beetje toverkunst. Ik loop prompt terug naar de man. "Waar je mij mee van dienst kan zijn?" Ik pauzeer even, en neem de ruimte nogmaals goed in me op, maar ik ontdek geen geheime luiken of ramen. "Handig mij de Legends over. Dan garandeer ik je je vrijheid." Zeg ik, met een maniakale grijns. Ik hoop tenminste dat de man voor me iets weet. Ach, zelfs als hij dat niet doet, gooi ik hem in de kerkers bij de andere Legends.

[ bericht aangepast op 6 april 2013 - 17:47 ]

Tijd voor koffie.

Eleanor

Als de deur van de sportschool open slaat en de Dark Lord verschijnt doe ik zo voorzichtig mogelijk,
    Hij mocht niet weten dat ik ontsnapt was!!
    Als ik nu weer de kerkers in gegooid zou worden,
    Dan kon ik nooit alle legends vinden,
    De man van de sportschool zocht ze ook,
    Dat wist ik nu wel zeker,
    Als ik hem kon helpen met ze allemaal te vinden!
    Ik loop rustig naar een van de bokszakken waarna ik er deels achter blijf staan,
    Net doende alsof ik aan het trainen ben,
    Ik moest niet opvallen, dat was zeker.
    Als prinses had ik een missie om dit allemaal tot een goed einde te brengen!

Shadow

De schroothoop had aardig wat goeie spullen,
    Ze waren handig om mijn wapens en voertuig deels te modificeren.
    Ik loop weer naar het hek toe waarna ik er over heen spring en beland op de grond,
    Ik wandel naar mijn motor die verborgen was in de schaduwen,
    Ik laat hem te voorschijn komen waarna ik de nieuwe apparaten aan het voertuig zet,
    De motor was versneld,
    De remmen waren verbeterd en de vering van het voertuig was verbeterd,
    Mijn wapens zelf hadden weinig verbetering,
    Ze waren alleen wat sterker zodat ze niet snel zouden breken.
    Ik stap op mijn motor waarna ik richting de stad race,
    Misschien dat ik daar nog wat leuks kon vinden om te doen,
    Ik verveelde mijzelf namelijk nog al erg....

[ bericht aangepast op 7 april 2013 - 23:22 ]

{Bump :) }

Tijd voor koffie.

Het loopt een beetje vast geloof ik..

"Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

Idylls schreef:
    Het loopt een beetje vast geloof ik..

{ Inderdaad, ik zal iedereen binnenkort een berichtje sturen zodat het niet doodbloed.}

Credendo Vides

Raphael Edwards.
    In mijn ooghoeken keek ik naar Eleanor, die de deur van de kantoor een stuk had open gedaan. Al wist ik niet wie ze was, en wat ze hier deed, maar Eleanor moest hier weg. Als ze belangrijk was, mocht Zival er niet achter komen dat ze zich hier bevond. Dus moest ik Zival hier weg krijgen. Hij bleek met Philip in gesprek te zijn, en ik had eigenlijk maar één keuze.
    "Goed. Ik ga mee als je de andere met rust laat," Was mijn besluit, en ik rechte mijn rug om naar de man voor me te kijken. "Mijn naam is Raphael, en ik ben een van de Legendes. Vuur, om precies te zijn." In mijn stem liet ik geen emotie tonen, en strekte mijn hand uit om er een Vuurbal te laten verschijnen die ik richting een van de muren liet gaan en uiteindelijk barstte hij uiteen.

(Ik dacht.. laat ik maar even iets schrijven zodat we weer verder kunnen ((: )

"Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

{Laten we anders even opschrijven wie waar is?}

Tijd voor koffie.

Ik wacht juist op een reactie...]

I'm finally back, Finally after a Year break

Eleanor

Ik kijk rustig om mij heen, net doende alsof ik werkelijk aan het trainen was,
    Maar mijn ogen bleven op Zival gericht,
    Ik moest hier weg komen voordat ik ook maar een greintje op zou vallen!
    Tot mijn schrik merk ik dat iemand naar mij kijkt, maar kan niet plaatsen wie,
    Zou het Zival zijn?!
    De angst schoot deels naar mijn benen waardoor die begonnen te bibberen,
    Als er een jongen opeens uit het niets begint te praten kijk ik naar hem,
    "Goed. Ik ga mee als je de andere met rust laat, mijn naam is Raphael, en ik ben een van de Legendes. Vuur, om precies te zijn."
    Ik schrik even op,
    Dat zou de missie in gevaar brengen!
    Ik wil naar de jongen toe stappen, maar weet dat ik dan mijzelf in gevaar breng,
    Eleanor... Waarom ben je zo'n watje...
    Als de vuurbal voorbij vliegt, zet ik mijn gedachtes om,
    Ik kon de missie niet in gevaar brengen!
    Maar... Mijzelf ook niet...
    Mijn gezichtsuitdrukking veranderd iets, tranen komen zelfs in mijn ogen,
    Waarom moest ik nauw zo'n watje zijn...

{Met mijn andere personage Shadow, rij ik nu net de stad is op de motor dus ;) }

[ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 23:04 ]

{ Oh ik zie het nu dat ik dus kan reageren met Foy, my fault.
    Maar mijn hoofd staat er momenteel totaal niet naar.... zit met mijn hoofd vol gedachten met iets anders...}

Credendo Vides

(Heee, leven :') Ik kan zeker nog steeds niks met een losgebroken Brooke ;p ? )

Happy Birthday my Potter!

Rider schreef:
    (Heee, leven :') Ik kan zeker nog steeds niks met een losgebroken Brooke ;p ? )

[Same :'D
    Volgens mij was Mikky ergens in een sporthal ofzo bij Philip.]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

{Oh wait a second.. Ik kan met Suphentus ook nog reageren ._. Arianna zit nog in het kasteel, overigens}

"Waarmee kan ik u van dienst zijn lord ? Hopelijk valt het te bieden in mijn kleinschalige sportschool."

Dark Lord Suphentus Zival
    Ik nam de leider van de school goed in me op, voor ik met een antwoord op de proppen kwam. "Waarmee kan ik u van dienst zijn lord ? Hopelijk valt het te bieden in mijn kleinschalige sportschool." Had hij me onderdanig gevraagd. Wat hield ik toch van macht. Het was niet makkelijk resultaat te behalen, vooral omdat je klein moet beginnen, en dat moet accepteren. Het was al met al behoorlijk gladjes gegaan, bedacht ik me. Al snel had ik een leger soldaten bij elkaar verzameld, en ook het wankele bestuur was snel over te nemen. En natuurlijk Aglaia. Ik kneep mijn lippen even strak samen.
    Ik streek met een vinger langs het dichtstbijzijnde toestel, en vraag me af hoe ik de man voor me zal aanpakken. In de dossiers die ik heb doorzocht -Een hele eer voor de man, dat ik werk voor hem heb verricht- ben ik erachter gekomen dat zijn naam Philip Simon Commens is. Helaas staat er niks over karakters, en kan ik daar alleen maar naar raden. De man voor me was nou niet bepaald een open boek, dus bleef staan en keek op hem neer. "Philip. Philip Simon Commens." Zeg ik langzaam, maar duidelijk. De soldaten schuifelen zenuwachtig heen en weer. "Ik denk, dat jij mij zeker kunt helpen, Philip. De vraag is, hoe ver ben jij bereid te gaan om mij te helpen?"

Tijd voor koffie.