• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg -SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Anne, maar meisjes en jongens zitten samen per groep in een kamer op zolder
    . Je zit nu in de kamer van de Trustfarians. xd)


    help

    (ik had alleen dat eerste gelezen --'
    ugh nu moet ik alles weer veranderen........)


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    Demian Samorena
    'Hoi, Delly.' Bromde ik naar haar toe. ongeïnterreseerd bekeek ik de kamer rond en nam de voor mij onbekende omgeving in me op. 'Ging wel, mijn vakantie, die van jou?'

    (sorry voor de kortheid)


    On wednesdays we wear black

    (xd doe maar op je gemak ik kan toch pas morgen reageren.)


    help

    Alicia Coco Adams
    Grinnikend laat ik me meetrekken door Alexia. Ze is echt aardig, zo zag ik haar nooit eerder eerlijk gezegd, ze viel wel mee, maar toch nog beter dan ik dacht. We lopen samen door de gangen en naar beneden en dan naar buiten. Ik snuif meteen de frisse lucht op en kijk rond. "Heb je al nieuwe mensen ontmoet?" vraag ik om de stilte te verbreken.


    16 - 09 - '17

    Daniel Ianto Howell
    Ik keek nog even naar de jongen. "Ik zie je misschien later nog wel. Ik ga maar eens uitpakken." Ik liep terug naar wat ik dacht dat de plek was waar mijn tas stond, maar natuurlijk had ik niet door dat er twee zolders waren. Ik stond nu dus verward met mijn camera in mijn hand op een zolder met allemaal tutspulletjes. Ik begon toch te zoeken naar mijn tas om niet te awkward te lijken. Ik zag toen ik halverwege was een jongen staan bij zijn bed. "H... H... Hey." zei ik voorzichtig. Ik wist niet hoe hij zou reageren. Toch voelde ik me nog veel meer awkward om niks te zeggen. Dat hoorde namelijk niet. Ik speelde wat oncomfortabel met de touwtjes van mijn muts. Ik voelde me vreemd niet op mijn gemak.


    Bowties were never Cooler

    LostMagic schreef:
    [nee sorry, ik reageer nu wel :)]

    Ryan Worth
    Ik kijk even hoe ze rent maar begin me dan weer af te reageren. Ik moet iets meer aan mijn voeten werk werken, anders is er een kans op struikelen en dat is nu totaal niet handig. Ik luister naar de beat en concentreer me volledig op de woede in me en de beat. Ik vergeet alles om me heen.


    Acery Farelley
    Ik kijk toe hoe Ryan de zak kapot slaat. Hij blijft maar rammen op dat ding. Ja, die gast heeft woedeaanvallen gehad. De remix die hij op had gezet dreunt door de zaal en ik tik met mijn voet mee. Ik loop naar een klimrek en ga aan een van de stokken hangen. Mijn armen en handen staan strak van de spanning en de rest van mijn lichaam is zo ontspannen als mogelijk.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    Ik stap na een tijdje als ik me opgelucht voel weg van de boksbal en doe de bokshandschoenen uit. Ik veeg het zweet van mijn voorhoofd en begin nog even met push-ups. Als die klaar zijn ga ik zitten tegen de koele muur en kijk naar Acery die aan het klimrek hangt. Ze heeft goede armspieren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Farelley
    Ik hoor mijn rug af en toe kraken. Lekker toch, jezelf uitrekken. Ja, dit werkt echt! Gewoon gaan hangen aan een stevige deur ofzo en ontspan je lichaam. Meer heb je niet nodig. Ja, armspieren en die heb ik wel genoeg. 'She's not afraid of scary movies, she likes the way we kiss in the dark, but she's so afraid of falling love,' zing ik even.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    Ik luister even naar de tekst en herken het liedje niet. 'Waarom is ze daarom bang voor?' vraag ik haar dan gewoon en glimlach even. Ik leun met mijn hoofd tegen de muur en volg met mijn ogen wat ze doet. Voor het geval dat ze valt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Farelley
    'Geen idee. Gewoon een liedje dat ik opeens herinnerde,' grom ik en laat me nog een keer helemaal ontspannen. Dan laat ik de stok los en val ik op de mat eronder. Daar blijf ik gewoon liggen, ogen dicht en pijn in mijn armen. Dat voel je dus echt in je armen.

    [dit werkt echt weetje. Mijn balletlerares was eerst heel klein en nu is ze heel groot.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    Ik grinnik en sta recht. Ik laat me naast haar vallen en kijk even naar haar lichtjes vertrokken gezicht. Ik zucht en pak voorzichtig haar arm. Zachtjes masseer ik de plaatsen waar ze volgens mij spierpijn heeft. Normaal werkt dit.

    [moe weg...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Farelley
    Ryan masseert mijn arm. Ik voel de pijn door mijn hele lijf trekken, maar tegelijkertijd ook verminderen. Nouja, door deze methode ben ik wel zeven centimeter gegroeid. Eerst was ik 1 meter 63 en nu ongeveer 1 70. Het werkt dus echt wel en dan moet je de gevolgen maar dragen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [iemand voor Lou Lou of Michael?]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik snap niet wat ik aan het doen ben xd


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)