• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Annabeth schreef:
    (...)

    [Kay. (:]

    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl

    Marie trok een blazer aan over haar hemd - die nogal lang was, dus je zag haar short niet meer als je haar langs van achter bekeek - en liep de deur uit, de trap af naar beneden, terwijl ze een paar eerstejaartjes moest tegenhouden van water in haar haar kogelen.
    Wanneer ze buiten kwam, werd ze even verblind door de zon maar raakte al gauw gewend aan het licht. Haar netvlies nam even de andere mensen op en zagen toen Noah, waar ze zuchtend en slenterend op af liep. Het slenteren leek meer op catwalklopen, aangezien ze hakken aan had en ze haar evenwicht moest zien te bewaren.
    "Hallo. Hoe gaat het? Met mij ook goed. Al veel gedaan vanochtend?" vroeg ze een beetje afstandelijk. Ze moest zich inhouden om niet afkeurend naar de jongen zijn kapsel te blijven staren.


    help

    LostMagic schreef:
    Annabelle Fritton
    Ik grinnik en loop de kamer binnen. Ik grijns lichtjes. Dit is veel beter dan de nieuwelingenkamer. Ik laat mijn koffer en tas op een leeg bed vallen en pak mijn koffer terug over van hem. Ik glimlach naar hem. 'Dit is zoveel beter.' zeg ik en laat me op mijn nieuwe bed vallen. Ik ga weer rechtop zitten dan en kijk naar de ingebouwde kasten. Ik heb geen idee of er een verdeling is van kasten of wat dan ook.


    Fréderick Jack Layton || Chav
    Annabelle grinnikte even en liep de kamer binnen, waarna ze lichtjes grijnsde. De kamer van de Chavs was rommelig, maar gewoontjes en er hing een welkome sfeer. "Dit is zoveel beter," zei ze. Ze liet zich op haar nieuwe bed vallen en keek dan naar de ingebouwde kasten.
    "Het maakt mij niet echt uit of jouw ondergoed bij dat van mij ligt, hoor. Ik ga - hoop ik toch - niets van dat van jou gebruiken," zei Fré grinnikend. Hij had wel meermaals wat van een ander gepakt. Als er iets verdwenen was, werd hij altijd beschuldigd.


    help

    Dashed schreef:
    Demian Samorena
    'Hoi, Delly.' Bromde ik naar haar toe. ongeïnterreseerd bekeek ik de kamer rond en nam de voor mij onbekende omgeving in me op. 'Ging wel, mijn vakantie, die van jou?'

    (sorry voor de kortheid)


    Delilah Lillith Rosemary Renner || Trustfarian
    "Hoi Delly," bromde Demian. Hij keek ongeïnteresseerd de kamer rond, wat grotendeels vol lag met spullen die Del vorig jaar niet meegenomen had. Ze sprong op Noah's bed en haalde zijn lakens overhoop. Dat deed ze altijd. Ook bij de rest. De kamer was altijd megarommelig omdat zij de moeite deed om het zo te houden.
    "Ging wel, mijn vakantie. Die van jou?"
    "Viel mee," zei Del terwijl ze naar Nikolas' bed sprong.


    help

    Annabelle Fritton
    Ik grinnik en begin uit te pakken en leg mijn gerief naast het zijne blijkbaar. 'Hm ik denk wel dat het er grappig moet uitzien als dat per ongeluk gebeurt. Ik schud mijn hoofd als ik het beeld voor mijn ogen krijg van hem met mijn ondergoed en bh. Weg beeld weg! Ik ga dan op mijn bed zitten en kijk hem licht grijnzend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Iemand die Rose wil meeten?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [heb Cordelia voor je?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Demian Samorena
    'Viel mee.' Ze sprong op een willekeurig bed, en ik stond nog steeds hier. Ik wist eigenlijk niet eens waarom ik hier nog steeds stond, maarja ze vroeg wat en dan ben ik verplicht van mezelf om terug te antwoorden, ookal is ze een trustfarian. 'Oke mooizo, ik ga weer want ik hou er niet zo van om te lang in deze kamer te zijn.'
    Zwijgend draaide ik me met een beweging om en liep ik naar de deur.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 17:38 ]


    On wednesdays we wear black

    SorrowPayne schreef:
    Acery Farelley
    Ryan masseert mijn arm. Ik voel de pijn door mijn hele lijf trekken, maar tegelijkertijd ook verminderen. Nouja, door deze methode ben ik wel zeven centimeter gegroeid. Eerst was ik 1 meter 63 en nu ongeveer 1 70. Het werkt dus echt wel en dan moet je de gevolgen maar dragen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SorrowPayne schreef:
    Acery Farelley
    Ryan masseert mijn arm. Ik voel de pijn door mijn hele lijf trekken, maar tegelijkertijd ook verminderen. Nouja, door deze methode ben ik wel zeven centimeter gegroeid. Eerst was ik 1 meter 63 en nu ongeveer 1 70. Het werkt dus echt wel en dan moet je de gevolgen maar dragen.


    Ryan Worth
    Ik laat na een tijdje haar arm los en kijk haar aan. 'Moet ik je dragen of niet?' vraag ik haar dan aangezien ze er nog altijd bij ligt en ik niet weet hoe moe ze is van aan het klimrek te hangen. Dat is nu iets dat ik nooit gedaan heb, wel optrekken maar niet gewoon hangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [heb Cordelia voor je?]

    [Is goed, waar is ze ergens?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [kamer van de Posh Totty's]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [kamer van de Posh Totty's]


    Dan hebben Marie en Ty je echt regelrecht genegeerd. xd


    help

    [Ja inderdaad xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Ryan Worth
    Ik laat na een tijdje haar arm los en kijk haar aan. 'Moet ik je dragen of niet?' vraag ik haar dan aangezien ze er nog altijd bij ligt en ik niet weet hoe moe ze is van aan het klimrek te hangen. Dat is nu iets dat ik nooit gedaan heb, wel optrekken maar niet gewoon hangen.


    Acery Farelley
    'Nee, ik moet gewoon even liggen. Mijn armen doen gewoon pijn, meer niet. Kan je me wel even omhoog helpen?' vraag ik hem en probeer rechtop gekomen, wat echt faalt. Ik laat de pogingen zitten en blijf gewoon liggen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    Ik kijk even hoe ze probeert recht te geraken en pak dan haar heupen vast om haar zo recht te trekken. Ik houd haar nog even vast als ze staat voor de zekerheid dat ze niet gaat vallen. Dan haal ik mijn armen weg maar blijf alert voor het geval dat ze weer valt. Het zou een beetje pijnlijk zijn om weer op de grond te vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'