• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan Worth
    Ik rol met mijn ogen en leun met mijn hoofd tegen het raam. Ik sluit even mijn ogen, gewoon genietend van de rust en luister naar Ace die aan het neuriën is. Ik snap haar niet. Het lijken wel 2 persoonlijkheden soms. De gemene Ace en de vrolijke Ace.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Farelley
    Ryan rolt met zijn ogen en leunt tegen het raam aan. Hij sluit zijn ogen. Oke, ja ik heb twee persoonlijkheden. Volgens een of andere muts ben ik deel van een tweeling. Maar dat werd later uitgelegd met dat ik twee kanten heb. Een vrolijke en een gemene, sadistische kant.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    Ik sta op en kijk om me heen. De gymzaal is vast achterin het gebouw. Ik heb zin om te boksen. Ik pak haar pols vast en trek haar met me mee. Ik heb gelijk en grijns als ik zo'n zak zie hangen om tegen te boksen. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en pak dan de handschoenen die er aan hangen. 'Je moet dit echt serieus eens proberen.' zeg ik tegen Ace en haal mijn gsm uit. Ik zet een remix op en begin op de zak in te slaan. Dan stop ik en doe ze uit. 'Jouw beurt.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Ianto Howell
    Ik liep met mijn camera over het terrein van de school. Ik had geen idee waar alles zat, maar zo had ik ten minste weer iets te doen. Ik brabbelde wat tegen de camera over wat ik allemaal zag. Ik keek ook zelf om me heen. De school was nou niet heel erg groot. Ik zag overal ook clubjes anderen zitten die qua uiterlijk duidelijk bij elkaar hoorden. Zou ik ook ooit bij zo'n clubje horen? Vast niet. Ik was altijd een buitenbeentje geweest en dat zag ik ook nou niet echt snel veranderen.

    (iemand voor Dan?)


    Bowties were never Cooler

    Acery Farelley
    Met een grijns trek ik de handschoenen aan. Ik begin op de zak te meppen als een gestoorde creep. De zak slingert alle kanten op en ik geef Ryan zacht de laatste beuk. Ik doe ze uit en geef ze aan Ryan. Ik zie een atletiekbaan en ik ren erheen. 'Klaar voor de start, af!' mompel ik en ik vlieg over de baan.

    [got to go]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [heel erg sorry dat ik niet heb gereageerd, maar we hadden een probleem met het internet. (die vrouw zei dus dat het 4/5 werkdagen zou duren, maar nu hebben we alleen gisteren moeten wachten(yeah) -Ik zat al helemaal te fantaseren hoeveel berichtjes ik zou hebben na 7 dagen, en nu bleken het na 1 dag er al 159(!) te zijn.:O maar om een kort verhaal lang te maken: Nachtkat is back in town:P(yeah)(hoera) Ja, dit was het echt:P]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Sylvesti schreef:
    Daniel Ianto Howell
    Ik liep met mijn camera over het terrein van de school. Ik had geen idee waar alles zat, maar zo had ik ten minste weer iets te doen. Ik brabbelde wat tegen de camera over wat ik allemaal zag. Ik keek ook zelf om me heen. De school was nou niet heel erg groot. Ik zag overal ook clubjes anderen zitten die qua uiterlijk duidelijk bij elkaar hoorden. Zou ik ook ooit bij zo'n clubje horen? Vast niet. Ik was altijd een buitenbeentje geweest en dat zag ik ook nou niet echt snel veranderen.

    (iemand voor Dan?)


    IKKe
    Dan kan ik effe wat doen en dan kan persoontje met Noah [ben slecht in namen] instromen ;p


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Red Roxas Withniss

    Ik liep in een snel tempo naar buiten. Okay, allemaal groepjes. Zelf kon ik moeilijk mezelf ergens tussen duwen en een gesprek gaan voeren dus ik liep nog even een rondje terwijl ik zoekend om me heen keek. Oh gosh, waar ga ik heen? Precies toen ik me dat afvraagde liep ik tegen iemand aan. 'Auw! Serieus!', riep ik pissig en ik keek op. Er stond een jongen voor me en hij hield een camera in zijn hand. 'Oh, sorry, hoe heet je?', vroeg ik beschaamd. 'Daniel', hij stak zijn hand uit en ik deed mijn hand erin. 'Red'


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Daniel Ianto Howell
    Ik liep verder. Natuurlijk maakte ik weer een perfecte eerste indruk door met mijn onoplettende hoofd tegen iemand op te botsen. "Sorry" zei ik verlegen en beschaamt. Toen werd er naar mijn naam gevraagt. "Daniel." zei ik zacht. "Zeg maar Dan." Ik stak mijn hand een beetje awkward uit en schudde zijn hand. Blijkbaar heette hij Red. Ik vond het maar een vreemde naam, maar daar kon hij ook niks aan doen. Ik trok mijn llamamuts recht en richtte de camera op hem. "Dit is Red, Danosaurs. Hij zit hier ook." Dit zou echt nog leuk worden tijdens het editten...


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Daniel Ianto Howell
    Ik liep verder. Natuurlijk maakte ik weer een perfecte eerste indruk door met mijn onoplettende hoofd tegen iemand op te botsen. "Sorry" zei ik verlegen en beschaamt. Toen werd er naar mijn naam gevraagt. "Daniel." zei ik zacht. "Zeg maar Dan." Ik stak mijn hand een beetje awkward uit en schudde zijn hand. Blijkbaar heette hij Red. Ik vond het maar een vreemde naam, maar daar kon hij ook niks aan doen. Ik trok mijn llamamuts recht en richtte de camera op hem. "Dit is Red, Danosaurs. Hij zit hier ook." Dit zou echt nog leuk worden tijdens het editten...


    Red Roxas Withniss
    Ik grijnste en waaide naar de camera. 'Jup ik ben een Danosaurs', ik begon te lachen en keek rond. 'En waar hoor jij bij?', vroeg ik aan hem en keek af en toe naar de camera. 'Nergens, denk ik', zei hij. Ik grijnste. 'Nou, dan kun je misschien bij mij horen'. En weer keek ik over het veld en zag alle groepjes bij elkaar hangen. Misschien was hij een First Year? 'Ben jij een First Year? En waar kom jij trouwens vandaan?', mijn vragen schoot ik af en ik wachtte geduldig op antwoord.


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    (wil je asjeblieft niet voor mij spelen. Dat is vrij irritant)


    Bowties were never Cooler

    Dan
    Ik grinnekte. "Mijn YouTube subscribers noem ik Danosaurs." Ik haalde een hand door mijn lok. "Ik hoor eigenlijk nergens bij." zei ik op zijn vraag. Ik keek hem aan toen hij zei dat ik bij hem kon horen. "Nee, ik ben een nieuweling. Ik ben misschien wat oud om hier voor het eerste jaar te zijn, maar goed." ik glimlachte scheef. "Ik kom uit Groot Britannie." Ik keek nog even naar het ventje tegenover me. Hij was volgens mij niet ouder dan 14. "En jij?" Hij was niet echt groot en een beetje vreemd. Maar goed, ik was ook de normaalste niet.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (wil je asjeblieft niet voor mij spelen. Dat is vrij irritant)

    [Oh ja sorry,, was niet aan het opletten ;$]
    ''En jij?'', vroeg Daniel. 'Ik kom uit Australië, dat hoorde je misschien wel aan mijn accent', ik keek Dan onderzoekend aan. 'En ik ben een First Years, helaas. Het duurt nog zo lang tot ik 15 word', zei ik lachend. 'Maar waar ga jij dan zitten hier? Gewoon bij een paar mensen?', ik keek twijfelend naar de Emo's (geen idee of er nu een paar daarvan zitten maar het is het idee). Ik zag mezelf al helemaal voor me met zo'n snakebite en donkere lijnen onder mijn ogen. Ik rilde, ik bleef veel liever surfer dude.


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    [Iemand doe Rose wil meeten?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    |Waar moet ik nog op reageren? (: |


    kindness is never a burden.