• RPG | St. Trinian's

We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.

St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.

Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

Soundtrack.
    Filmpje

Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg -SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

-Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

[ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Fréderick Jack Layton || Chav
    "Binnen," klonk de stem van Camilla Fritton door de deur. Annabelle opende de deur en keek haar tante aan.
    "Tante... Ik bedoel miss," begon ze. Fré gokte dat ze geen tante mocht zeggen bijzijn van anderen. "Staan mijn koffers hier?" vervolgde ze.
    Fré stak zijn hoofd binnen en glimlachte zijn tanden bloot naar het schoolhoofd.
    "Dag mevrouw Fritton. Ik hoop dat u een goeie vakantie heeft gehad?"

help

(iemand voor Daniel?)

Bowties were never Cooler

Alexia Samorena
    "Inderdaad, ouders horen hun kinderen niet te slaan, toch zo niet ... Ach ... ik kijk wel wat er komt en wat ik ga doen. Dankjewel Alexia." Ik glimlach om de spontane knuffel die ze me geeft en daarna weer snel opstaat. "Ik ga even naar buiten. Ga je mee of ...?" Grinnikend sta ik van het bed op. 'Als jij dat goed vind ga ik graag mee.' Zachtjes pak ik haar pols vast waarna ik haar glimlachend de deur mee uittrek.

Demian Samorena
    Oke nu was ik echt chagerijnig. Nadat ik die vele trappen naar boven op was gelopen was ik echt compleet uitgeput, waarom hadden ze niet gewoon een lift? Het is niet zo dat we die kapot gingen maken ofzo, of met graffiti bespuiten, Ookal waren die twee dingen wel heel erg verleidelijk. Zuchtend gooi ik mijn rugzak over mijn schouder heen waarna ik grommend naar de deur van onze zolderkamer loop, de deur opengooi, om vervolgens stampend naar binnen te lopen. Ik verstijf in mijn pas als ik roze zie en allemaal....... meisjes spullen? whatthehell? Ik kijk even verder en kom dan tot de conclusie dat ik op de meisjeskamer ben, fijn. Dit heb ik weer.

[ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 21:08 ]

On wednesdays we wear black

Camilla Dagey Fritton | Schoolhoofd
    De deur ging open en Annabelle verscheen in de deur post "Ah," Camilla stond recht en liep naar haar nichtje toe. "Annabelle Fritton. Blij je weer te zien."-"Tante... ik bedoel miss." zei Annabelle bijna direct,"Staan mijn koffers hier?"
    Ook Fréderick stak zijn hoofd naar binnen. "Dag mevrouw Fritton. Ik hoop dat u een goeie vakantie heeft gehad?"
    Camilla knikte eerst naar Annabelle,"Ze staan daar, lieverd," en wees naar de koffers naast haar schildersezel.
    "Ja, mooie vakantie," zei Camilla toen tegen Fréderick. Eigenlijk had ze helemaal geen goede vakantie gehad. De belastingen hijgden in haar nek evenals Annabelles vader, Carnaby, die koste wat kost het huis wou bezitten. Voor de rest had Camilla wat geschilderd en een aantal illegale dingen gedaan. Maar het stelde niet veel voor. "Jullie?"

Tyler Julien Jones | Posh Totty
    Tyler knikte,"Daar ben ik vanop de hoogte." zei hij en grijnsde toen,"Maar daarom vind je me leuk, niet?"
    "Zeg nu niet dat jij schouderpijn hebt, hé? Want vergeet maar dat ik welnessmeisje ga spelen. Ik ga checken hoe Noah het doet en of ik ergens anders heen kan," zei Marie vervolgens en zwiepte haar benen over haar bed. Tyler salueerde,"Dan maak ik ondertussen mijn koffers leeg." En knikte met een hoofdbeweging naar de zwarte koffers.

kindness is never a burden.

Annabelle Fritton
    Ze zegt dat ze daar staan en wijst naar de koffers naast de schilderezel. Ik kijk naar het schilderij en glimlach. Ik snap het niet. Ze is zo getalenteerd maar ze doet er niets mee. 'Van mij weet u het toch miss, papa was weer zijn hele zomer in zijn normale doen.' zeg ik simpel en pak mijn koffers op. Ik loop terug naar Fré en zet ze even neer.

Deliliah Lillith Rosemary Renner || Trustfarian
    Del keek met verwilderd haar op toen ze iemand hoorde binnenkomen en draaide zich op de hielen van haar combat boots om.
    "Hi, Demian!" zei ze vrolijk. "Hoe was je vakantie?" Ze keek even in de spiegel om een laagje nieuwe mascara aan te leggen en draaide daarna wat vlechtjes in haar haar, waarna ze zichzelf nog eens in de spiegel bekeek. Yep. Ze was weer Delly.

"Viel best wel mee, mevrouw," zei Fré, kijkend naar de schilderijen die in de kamer hangen. "Schildert u zelf?" vroeg hij verwonderd, met een blik op de schildersezel. Hij was hier nog nooit binnen geweest.
    "Van mij weet u het toch, miss, papa was weer zijn hele zomer in zijn normale doen," zei Annabelle simpel waarna ze haar koffers oppakte en terug naar Fré liep, die zijn hoofd weer terugtrok.

Somebody for Marie? :3 Ik moet zo wel gaan.

help

Annabelle Fritton
    Ik zwaai even naar mijn tante en loop dan met de koffers de deur weer uit. 'Oke... toon je me nu de weg naar de kamers?' glimlach ik. De zolder van de Chavs is niet dezelfde als die van waar ik normaal sliep. Tussen de nieuwelingen. Ik gooi één tas over mijn schouder en draag de koffers gewoon.

[ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 21:32 ]

|Je schreef toch net dat ze naar Noah ging? Niet dat ik je daartoe verplicht. :/ |
    Camilla knikte naar Annabelle en toen ook naar Fréderick. "Schildert u zelf?" vroeg hij en Camilla knikte opnieuw waarna ze naar de schildersezel liep. "Ach ja, in mijn vrije tijd. Maar nooit onder mijn eigen naam."
    Ze klopte even op de staander en zag toen hoe Annabelle en Fréderick wegliepen. Hoe onbeleefd! Maar Camilla was trots op haar jongens en meisjes.

kindness is never a burden.

Annabelle zwaaide nog even naar haar tante en liep met haar koffers de deur weer uit, waarna Fré die achter haar dicht deed.
    "Oké, toon je me nu de weg naar de kamers?" glimlachte ze. De zolder van de Chavs was niet dezelfde als die van de nieuwelingen, waar Fré vier jaar geleden had geslapen. Het leek al een eeuwigheid geleden.
    "Yep, sure," zei hij dan en hij nam een koffer over van Annabelle, waarna hij de trap op ging. Toen hij op de zolder kwam, zag hij de kamer van de Posh Totties meteen al. Het was zo'n beetje helemaal afgebakend, ze hadden wel wat op hun privacy.
    "Het, eh... Is nogal druk, hier. Met de eerstejaars en zo," waarschuwde Fré, waarna een eerstejaar met een waterpistool water in zijn haar spoot en hem uitlachend omver duwde wanneer hij langs Fré heen liep.

[ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 21:38 ]

help

Annabelle Fritton
    Ik grinnik. 'Je haar is een beetje nat.' zeg ik droog en kijk de eerste jaar na. Dit word vast nog een leuk jaar. First Years zijn inderdaad irritant maar je moet gewoon weten hoe je ze moet aanpakken. En dat weet ik niet maar goed. Ik kijk om me geen. Een afgebakende ruimte voor de Posh Totty's waarschijnlijk, dan heb je een kamer waar er de hele tijd eerste jaars uit komen. Dus de 3de zeker? 'Die?' vraag ik toch nog.

5TYLE5 schreef:
    |Je schreef toch net dat ze naar Noah ging? Niet dat ik je daartoe verplicht. :/ |
    Camilla knikte naar Annabelle en toen ook naar Fréderick. "Schildert u zelf?" vroeg hij en Camilla knikte opnieuw waarna ze naar de schildersezel liep. "Ach ja, in mijn vrije tijd. Maar nooit onder mijn eigen naam."
    Ze klopte even op de staander en zag toen hoe Annabelle en Fréderick wegliepen. Hoe onbeleefd! Maar Camilla was trots op haar jongens en meisjes.

[Kay. (:]

Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl

Marie trok een blazer aan over haar hemd - die nogal lang was, dus je zag haar short niet meer als je haar langs van achter bekeek - en liep de deur uit, de trap af naar beneden, terwijl ze een paar eerstejaartjes moest tegenhouden van water in haar haar kogelen.
    Wanneer ze buiten kwam, werd ze even verblind door de zon maar raakte al gauw gewend aan het licht. Haar netvlies nam even de andere mensen op en zagen toen Noah, waar ze zuchtend en slenterend op af liep. Het slenteren leek meer op catwalklopen, aangezien ze hakken aan had en ze haar evenwicht moest zien te bewaren.
    "Hallo. Hoe gaat het? Met mij ook goed. Al veel gedaan vanochtend?" vroeg ze een beetje afstandelijk. Ze moest zich inhouden om niet afkeurend naar de jongen zijn kapsel te blijven staren.

help

LostMagic schreef:
    Annabelle Fritton
    Ik grinnik. 'Je haar is een beetje nat.' zeg ik droog en kijk de eerste jaar na. Dit word vast nog een leuk jaar. First Years zijn inderdaad irritant maar je moet gewoon weten hoe je ze moet aanpakken. En dat weet ik niet maar goed. Ik kijk om me geen. Een afgebakende ruimte voor de Posh Totty's waarschijnlijk, dan heb je een kamer waar er de hele tijd eerste jaars uit komen. Dus de 3de zeker? 'Die?' vraag ik toch nog.

"Je haar is een beetje nat," zei Annabelle grinnikend. Ze keek de eerstejaar na.
    Haar blik bekeken de zoldergang en bleven rusten op de deur die uitkwam op het Chav territorium.
    "Die?" vroeg ze toch nog.
    "Yep," zei Fré. "Betreed je nieuwe territorium."

help

[Ik ga slapen. Bye bye!]

help

Demian Samorena
    'Hoi, Delly.' Bromde ik naar haar toe. ongeïnterreseerd bekeek ik de kamer rond en nam de voor mij onbekende omgeving in me op. 'Ging wel, mijn vakantie, die van jou?'

(sorry voor de kortheid)

[ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 22:09 ]

On wednesdays we wear black

Annabelle Fritton
    Ik grinnik en loop de kamer binnen. Ik grijns lichtjes. Dit is veel beter dan de nieuwelingenkamer. Ik laat mijn koffer en tas op een leeg bed vallen en pak mijn koffer terug over van hem. Ik glimlach naar hem. 'Dit is zoveel beter.' zeg ik en laat me op mijn nieuwe bed vallen. Ik ga weer rechtop zitten dan en kijk naar de ingebouwde kasten. Ik heb geen idee of er een verdeling is van kasten of wat dan ook.