• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    - Cooper Henderson - Mengelmoes
    - Zonder roedel ; Jack Willows Mengelmoes
    - Aotearoa

    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - Jackxdaniels
    - Ayla Hope Savage - Vesta

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    - Damen Joey Dodger - Fluttershyx
    -
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Ortelius
    - Aowynn Rune Savan - Vesta
    - Candy Shary McCartney - LeFuck

    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ayla

    ‘Heel interessant, echt leuk al die bomen.’ De sarcasme droop van zijn woorden af en ik grinnikte even toen hij lachend zijn hoofd schudde. ‘Ik krijgt het in de gaten ja,’ glimlachte ik en keek toe hoe hij iets sneller ging lopen. Even wierp ik een snelle richting in waar hij had gekeken, waarom wist ik zelf eigenlijk ook niet. ‘Spring erop, de Coop-expres wacht op je,’ hoorde ik hem zeggen waarna ik snel zijn kant in keek. Hij stond vlak voor me en met zijn armen gespreid, voor mij zo klaar dat ik er direct op kon springen. ‘Coop-expres!’ riep hij ongeduldig, waarop ik wat sneller naar hem toe liep.
    ‘Ja ja, stuk ongeduld,’ reageerde ik plagend en wierp me expres met volle gewicht op zijn rug. ‘Nou lopen dan, mijn maag knort.’ Lachend legde ik mijn armen om zijn nek heen en klemde mijn benen goed tegen zijn heupen aan. Niet echt een charmant gezicht als ik zo weer van zijn rug af zou glijden. Na alle ellende van vannacht voelde ik me op dit moment een enorm gelukkig en vrolijk meisje. ‘Ik ben blij dat je me meegevraagd hebt te lunchen, Coop,’ glimlachte ik en kon het niet laten hem even een knuffel te geven terwijl ik op zijn rug zat.


    [Ayla's laatste post. Ik zou met Jack gewoon reageren op Ro's laatste post..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Haha ja dat is het juist, daar weet ik niets op ;s]

    Cooper

    "Ja ja, stuk ongeduld," zegt Ayla plagend en ze werpt zich met haar volledige gezicht achter op mijn rug. Ik vang haar lachend op.
    "Nou lopen dan, mijn maag knort," ze legt haar armen om mijn nek en klemt haar benen tegen mijn heupen aan. Ik leg mijn handen onder haar bovenbenen zodat ik goed grip heb. "Ik ben blij dat je me meegevraagd hebt te lunchen, Coop," hoor ik Ayla haar stem en ik glimlach. Ik voel de knuffel en daardoor word mijn glimlach alleen maar groter. Ik loop rustig richting de stad toe, het is denk ik lopend tien minuten vanaf hier. Het maakt mij niet uit, ik draag Ayla graag.
    "Ik ben daar ook blij om," Ik grinnik even maar meen het wel. Ik ben blij dat ik Ayla mee heb gevraagd om te lunchen. "Hou je vast," vlak nadat ik dat zei trek ik een korte sprint. Rustig rem ik weer af tot ik een normaal loop-tempo heb aangenomen.
    Waarom geniet ik zo van dit moment met Ayla samen? Ik voel me ook best wel thuis bij haar, maar ergens ook wat ongemakkelijk. Dat gevoel probeer ik zo ver mogelijk weg te duwen, wat me aardig lukt, gelukkig. De glimlach op mijn gezicht blijft zo groot en ik voel me gewoon blij op dit moment. Kon ik Ayla nu maar wat dichter tegen me aan trekken, jammer genoeg lukt dat niet omdat ze op mijn rug hangt.
    "Heb je al in gedachten wat je wilt eten?" vraag ik dan om de stilte die er even in te doorbreken. Ik loop nog altijd op een normaal loop-tempo en hou Ayla stevig vast. We hebben geen haast, misschien Ayla haar maag, maar die moet maar wachten. Ik geniet gewoon te veel van dit moment met haar samen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ok, ik ben nu weer volledig terug (: De examens zijn al even gedaan en de meeste drukte in verband met de feestdagen zijn voorbij, op nieuwjaar na dan toch. Mag ik anders even een korte samenvatting en waar mag ik mijn personages heen sturen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    [Ok, ik ben nu weer volledig terug (: De examens zijn al even gedaan en de meeste drukte in verband met de feestdagen zijn voorbij, op nieuwjaar na dan toch. Mag ik anders even een korte samenvatting en waar mag ik mijn personages heen sturen?]


    [Ehm, Riley ligt in bed en er ligt een briefje op tafel dat Marcy even weg is met de auto c: Zal ik haar laten terugkomen? En de wolven heb ik niet echt meer gevolgd (sorry) en Aowynn en Mephis zijn in een apotheek.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [ Ehm, ik weet eerlijk gezegd ook niet meer dan wat Ortelius zegt. Scarlet, Aurora en Jack staan volgens mij ergens bij een winkel, Aowynn en Memphis staan nog buiten de apotheek, Cooper en Ayla lopen ergens om te gaan eten en de rest weet ik ook niet.. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Memphis

    "Ik vertrouw je inderdaad nog niet, maar je bent zometeen van plan mijn been te verzorgen. Dat verdient op zijn minst wel een klein beetje vertrouwen. Plus het feit dat je me zojuist een deel van jou kant van het verhaal hebt verteld wat betreft je reputatie, verdient dat weer een heel klein beetje extra. En ja, Memphis, ik heb zojuist toegegeven dat ik je knap vind. Wat overigens de eerste en meteen ook de laatste keer is dat je mij zult horen zeggen. Dit soort dingen zijn niet voor mij weggelegd."
    Ik haal mijn hand weg bij mijn gezicht en schenk Aowynn een ietwat meer zelfzekere glimlach dan degene die op haar lippen speelt. Ik mag dan wel geen boyfriend-materiaal zijn en meisjes vaak als speelgoed zien, dat betekent niet dat ik ongevoelig ben voor complimentjes. Ik doe altijd mijn best er goed uit te zien, het is aangenaam te weten dat het die moeite waard is.
    "Ik kan je alleen nu niet gaan beloven dat ik nu ineens poeslief ga doen, dat zit niet in mijn karakter, dus als jij leert daarmee om te gaan zal ik een poging doen je iets meer te vertrouwen. Vertrouwen is iets heel belangrijks voor me, Memphis, schaad het alsjeblieft niet."
    Ik voel een gevoel van verbazing opkomen wanneer ik merk dat ik tot mijn spijt niet eerlijk op die laatste zin kan antwoorden. Mijn intenties met Aowynn zijn in het belang van mijn roedel, waarvan zij niet weet dat ik de leider ben. Ik weet zeker dat je dat kunt klasseren onder het schenden van vertrouwen. Toch knik ik even.
    "Dan moet je wel weten dat je je aan een antwoord kunt verwachten als ik vind dat je kribbig doet, want het ligt dan weer niet in mijn aard om me in te houden," laat ik haar weten. "Maar ik vermoed dat ik wel kan letten op de manier waarop ik dingen zeg." Na wat zij net toegegeven heeft kan ik ook best wel wat water bij mijn wijn doen. Ik ben geen complete botterik, of toch niet altijd.
    Mijn gedachten dwalen weer even af naar Scarlet en Aurora en ik word weer overvallen door de angst ze kwijt te raken aan Jack. Mocht ik denken dat ze veilig zouden zijn bij hen, zou ik ze laten gaan. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat het hem alleen om de macht draait, dat hij zich belangrijk wil voelen en dat dat ten koste van mijn meisjes zou zijn. Er glijdt een gepijnigde uitdrukking op mijn gezicht als ik tot het harde besef kom dat ik ze waarschijnlijk zelf ook kwets met mijn gedrag. Ik ben nu eenmaal een jongen met een handleiding. Maar doe ik niet mijn best om het goed voor hen te proberen maken? Ben ik dan werkelijk zo verkeerd als ik denk dat de dingen die ik doe in hun belang zijn? Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak en stuur een sms naar mijn hele roedel.
    "Vanavond, tuin, roodkapje. Het is belangrijk." Na nog een keer overlezen te hebben druk ik op verzenden. Omdat we het te riskant vonden om letterlijk in een sms mee te delen dat we in wolvenlichaam willen afspreken, hebben we een paar jaar de term "roodkapje" verzonnen. Ik vond het wel een leuke speling.
    Terwijl ik mijn mobiel terug weg stop hef ik mijn kin een stukje en ga wat rechter staan. Ik stel me niet graag zwak op. Met een -misschien ietwat geforceerde glimlach- kijk ik weer naar Aowynn.
    "Armen, schouder of rug?" vraag ik, om te weten te komen hoe ze gedragen wil worden. Net klaagde ze dat ik haar niet gewaarschuwd had, dus ik geef haar dit keer maar op voorhand de keuze.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ Euhw, ehm.. Of je maakt een compleet nieuwe post voor Jack? ]

    Ayla

    ‘Ik ben daar ook blij om,’ hoor ik hem grinniken en de glimlach op mijn lippen wordt een stuk breder dan hij al was. Waarom dat antwoord me nog meer goed deed, wist ik zelf ook nog niet, maar het was toch echt zo. ‘Hou vast.’ Hij had de woorden nog niet uitgesproken of hij trok een korte sprint, waarna hij vervolgens weer in een rustig tempo begon te lopen. Even grinnikte ik zachtjes, ik wilde niet weten hoe dat korte stukje er voor andere mensen uit gezien moest hebben. Een jongen rennend met een meisje hobbelend achter op zijn rug.
    ‘Heb je al in gedachten wat je wilt eten?’ vraagt hij dan na een korte stilte. Lachend schud ik even met mijn hoofd. ‘Waar heb jij gezeten met je gedachten, Coop?’ vraag ik hem op een plagende toon en druk mezelf nog iets dichter tegen hem aan als ik het idee krijg iets weg te zakken.
    ‘Volgens mij hadden we besloten te gaan eten bij dat ene Italiaanse restaurantje, met die heerlijke broodjes. Of had jij toch iets anders in gedachten?’ Ondertussen legde ik mijn kin op zijn schouder en staarde zo voor ons uit. Ik hing lekker, zat enorm goed in mijn vel en mijn rammelende maag moest zich maar gedeisd houden tot we bij onze bestemming aankwamen. Hoewel het me lukte het gerammel vanbinnen te negeren, vroeg ik me af wat die lichte kriebelingen ineens te betekenen hadden. ‘Laten we gewoon voorlopig nog even niet terug gaan naar huis, oke? Als je wil dan tenminste..’ mompelde ik zacht waarna een licht bedenkelijke blik even op mijn gezicht was verschenen en mijn vingers speelde met Coops jas.
    Het was het trillen van mijn telefoon die me snel weer uit mijn gedachten haalde en terwijl ik me met een hand vast hield, haalde ik met de ander mijn telefoon tevoorschijn. Vanavond, tuin, roodkapje. Het is belangrijk. Luidde Memphis zijn berichtje. ‘Heb jij ook een berichtje gekregen van Memphis?’ vraag ik Cooper en stop ondertussen mijn telefoon weer terug. Ik vroeg me af wat er zo belangrijk was, had het met Jack te maken? Had hij iets gedaan? Ik rilde licht bij die gedachten en hield Cooper nog iets steviger vast.

    Aowynn

    ‘Dan moet je wel weten dat je je aan een antwoord kunt verwachten als ik vind dat je kribbig doet, want het ligt dan weer niet in mijn aard om me in te houden. Maar ik vermoed dat ik wel kan letten op de manier waarop ik dingen zeg.’
    Ik knik lichtjes en een zachte zucht rolt even over mijn lippen heen. Hoewel het begin een beetje moeizaam en afstandelijk ging, van mijn kant uit tenminste, was dit al wat beter. Het scheelde ergens grotendeels wel dat het kwam doordat ik nu een iets andere kijk op zijn reputatie had. Dat was een van de grootste redenen dat ik me zo ver mogelijk van hem af wilde houden, de reden die nu speelde was niet van z’n heel groot belang. Vooral niet als ik het voor mezelf kon houden.
    Stilletjes kijk ik toe hoe hij zijn mobiel tevoorschijn haalt om, wat ik gok, een berichtje te sturen. Nu hij zijn aandacht even niet op mij heeft gericht kan ik het niet helpen hem stiekem te bestuderen. Zijn blik was vertrokken terwijl zijn vinger over de toetsjes heen gleden en na enkele seconde stopte hij zijn telefoon weer weg, om me vervolgens een glimlach te schenken.
    Licht schud ik even met mijn hoofd, maar glimlach dan toch wat kleintjes terug terwijl ik wat rechter probeer te gaan staan. Zelfs al zou het hem zijn opgevallen dat ik hem had zitten bekijken, dat interesseerde me niet. Het was geen geheim meer wat ik van hem vond, een naar knappe mannen mocht gekeken worden toch?
    ‘Armen, schouder of rug?’ Zijn vraag overviel me een klein beetje, ergens had ik verwacht dat hij me nu gewoon liet lopen. Gewond en mank, of niet. De nodige drang om weer te gaan tegenstribbelen steeg ook direct weer op, maar ik hield me in want hij was dit keer wel zo netjes om het me eerst te vragen, voordat hij me zomaar de lucht in tilt.
    ‘Ehm,’ bracht ik uit en keek hem even aan voordat ik een keuze maakte. Over zijn schouder ging ik niet liggen, niet echt een charmant gezicht, en op zijn rug leek me ook niet echt een prettige hangplek.Niet voor mij, maar ook niet voor hem. ‘Je armen,’ vervolgde ik met een klein zuchtje en wankelde weer lichtjes.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 20:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cooper

    Ik hoor Ayla lachen. "Volgens mij hadden we besloten te gaan eten bij dat ene Italiaanse restaurantje, met die heerlijke broodjes. Of had jij toch iets anders in gedachten?"
    Nu is het mijn beurt om te lachen. "Nee Ayla, zo bedoelde ik het ook niet," zeg ik lachend en schud mijn hoofd. "Ik bedoelde wat voor broodje je wil, ze hebben alles," Ik lach al iets minder maar alsnog lach ik wel. Ik voel Ayla haar kin nu pas op mijn schouder en ik moet even mijn ademhaling in het geheel houden om niet zo meteen gek te worden. "Laten we gewoon voorlopig nog even niet terug gaan naar huis, oke? Als je wil dan tenminste.." Ik knik meteen. Ik wil nog lang niet naar huis gaan. Ik merk dat Ayla met mijn jas speelt en ik lach even zacht, maar ik weet nu niet of dat van de zenuwen of van de lachstuip van net is. Ik schrik wanneer Ayla me ineens met een hand los laat en even denk ik dat ze valt wat niet gebeurd. Ik zucht opgelucht.
    Ik wil net vragen wat er is als ze al begint te praten; "Heb jij ook een berichtje gekregen van Memphis?" Ik haal mijn schouders op en graai in mijn zak. Dan geef ik mijn mobiel door naar Ayla. "Kijk maar. En niet stiekem door mijn berichten neuzen hé," Lach ik, wat ze er ziet is alleen maar berichten van Memphis en de andere roedelleden. Ik heb niet echt contacten naast de roedel. Ik loop rustig door en zie het stadje al in zich komen. Nog even en we zijn bij het restaurantje. Ik begin eerlijk aan al trek te krijgen. Trek in zo een lekker stokbroodje met salami en kaas en dat dan verwarmt... Ik krijg al water in mijn mond als ik eraan denk. Ik hou Ayla weer stevig vast en wacht tot ze kijkt of ik een berichtje heb.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shooter schreef:
    Aurora Elizabeth Morningrose

    'Dan zijn we het daarover eens,' zegt Scarlet, waarna ze een geïrriteerde blik op Jack werpt, 'en wie ben jij?'
    Het verbaasd me lichtelijk dat Scarlet nog nooit van Jack heeft gehoord, alhoewel Memphis ook nooit tegen mij heeft verteld waarom Jack daadwerkelijk was vertrokken. Mijn blik glijdt als vanzelf naar Jack, die nog steeds doodsstil naar ons staat te kijken en diep in gedachten verzonken lijkt te zijn.
    'Dat is Jack, hij - Hij zag vroeger in de roedel, maar is er door omstandigheden uit gestapt.'
    Bewust maak ik de keuze om niets te vertellen over het verhaal dat ik van Memphis heb gehoord, niet alleen omdat Scarlet de hierarchie in een roedel belangrijk vind, maar ook omdat ik nog steeds niet Jack's reactie heb gehoord op mijn vragen tegenover het gehele gebeuren. Daarnaast is Jack altijd mijn maatje geweest, de persoon waar ik alles tegen kon vertellen en degene die me nooit zou veroordelen, op de een of andere manier voelde ik mezelf altijd veilig bij hem. Als vanzelf glijdt er een lichte glimlach over mijn lippen en verdwijnt de doffe kleur die in mijn ogen lag als sneeuw voor de zon.
    Met moeite trek ik mijn blik van Jack af - die nog steeds staat te staren - en kijk vervolgens Scarlet doordringend aan.
    'We lopen even langs de winkels. De supermarkt voor drank, de kledingwinkel voor een nieuwe outfit voor ons allebei en daarna de apotheek om voor jou wat spullen te halen. We hebben geluk want de winkels liggen allemaal naast elkaar, dus je moet nog even volhouden.'
    Voorzichtig haak ik mijn arm door die van Scarlet en trek haar op die manier zachtjes en beheerst opzij. De bezorgde, moederlijke kant was direct naar boven gekomen op het moment dat ik had gezien dat Scarlet gewond was. Op de een of andere manier voelde het raar om me zo om haar te bekommeren, het was vrijwel altijd andersom geweest, Scarlet was een groot voorbeeld voor me en net als bij Jack voelde ik me veilig bij haar, omdat ik wist dat ze voor me zou zorgen wanneer dat nodig zou zijn.
    'Jack, dit is Scarlet, zo'n beetje mijn grootste voorbeeld in de roedel. Jij loopt wel mee toch, alsjeblieft...' vraag ik dan voorzichtig als ik - met Scarlet aan mijn arm - aan hem voorbij loop. Niet wachtend op een antwoord laat ik mijn hand voorzichtig in de zijne glijden, waardoor er opnieuw een lichte glimlach op mijn gezicht verschijnt, en hem vervolgens zachtjes meetrek.
    'Het is niet ver Scar,' fluister ik dan, 'daar zijn de supermarkt en de apotheker al,' glimlach ik er dan achteraan.


    Scarlet

    Toen Ro de winkel in liep wou ik haar achterna gaan, maar ik deed het niet. Ze wou misschien even alleen zijn en ik wist nu wel haast zeker dat ze het gezien had. Dat maakte me alleen maar bozer op Memphis omdat hij Ro zo van streek heeft gemaakt. Ik sloeg met mijn knokkels tegen de muur een paar keer hard me er vaag van bewust dat mijn knokkels nu wel open lagen. Er konden nog wel verwondingen bij, dacht ik sarcastische tegen mezelf terwijl ik kalmeerde. Er was officieel een kloof tussen mij en Memphis nu en ik was ervan verzekerd dat het ook zo voor Aurora telde. Het was Ro en ik tegen de rest, besefte ik toen. Niemand zou aan Memphis twijfelen alleen wij. Ik weet niet welke reden Ro heeft omdat te doen, maar ik had er eigenlijk geen. Behalve dat hij mijn pas gegeven vertrouwen in hem nu al kwijt was. Liet me neer zakken tegen de muur en trok mijn benen op. Ik keek kwaad voor me uit ook al voelde ik me gewoon leeg. Hoe kon hij ons dit aan doen? Ik begreep het niet en ik zou het ook nooit begrijpen. Ik ging rechtstaan toen Aurora terug kwam met een tas waar ik zeker van was mijn en misschien haar drinken in stak.
    'Ben ik weer. Jack Daniels zit er in, nu nog nieuwe kleren en medicijnen.' zei Aurora en we kijken tegelijk naar de aphotheek toen die deur open ging.
    Memphis staat in de deuropening en houd de deur voor Aowynn open. Ik gromde zachtjes. Ja, hij was mijn vertrouwen echt kwijt en die krijg je niet snel terug. Ik kijk naar Aurora en zie dat er een gekwetste uitdrukking over haar gezicht schiet. Ik keek haar meelevend aan. Dit zorgde er alleen nog meer voor dat Memphis niet in mijn buurt mag komen of ik zou zijn neus eraf bijten.
    'Laten we naar de apotheker gaan, zometeen is hij vrij van klootzakken en ander gespuis,' zegt Ro met licht sarcasme waardoor ik uit mijn gedachten word gehaald en zag dat ze woest naar de richting van Memphis keek.
    Ro slaat haar arm weer rond die van mij en ik moest grinniken omdat ik deze Ro wel mag. Ik voelde dat ik een bericht kreeg waardoor ik mijn gsm uit mijn zak viste om te zien wie het was. Memphis. Een grom verlaat opnieuw mijn mond. Wat wou hij nu?
    Vanavond, tuin, roodkapje. Het is belangrijk.
    Er kwam een gemeen lachje uit mijn mond. Dacht hij nu echt dat ik nog ging komen? Wat zou hij nu tegen ons komen zeggen, dat hij met een hunter verkeert?
    "Ro, heb jij een smsje gekregen van Memphis ook?" vroeg ik terwijl ik haar met een zachte blik aan kijk. "Ik wil er niet naartoe, ga jij er naartoe?"
    Het hing van haar antwoord af of ik ook zou gaan of niet, maar lang één kant wou ik echt niet gaan. Ik wou niet weten wat hij ons te zeggen heeft. Ik wou zelf niet terug gaan om bij hem te gaan slapen. Ik kon misschien beter thuis gaan slapen, ook al kon hij me dan uit mijn bed komen sleuren. Het maakte me niet meer uit. Als hij me uit mijn loft komt trekken dat deed hij dat, maar ik zou et niet zo snel opgeven om hem dan aan te vallen. Het was mijn territorium. Toen richtte ik me op Jack. Ik was even vergeten dat hij er nog was.
    "En Jack, wat vind jij van Memphis zijn daad?" mompel ik tegen hem met een kleine scheve glimlach.
    Het hing van zijn antwoord af of ik hem leuk ging vinden of niet, maar ik denk dat ik hem wel leuk kon vinden. Dat komt deels omdat Aurora zo gehecht aan hem leek.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 22:32 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Moet ik anders iets tegen Jack zeggen? Dan kan je daar rond een post verzinnen?]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Heel graag hihi ^^ ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Viola, heb het aangepast. Ik wist eerst niet goed wat ik tegen hem moest zeggen. n,n]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ik weet hier iemand die een hekel heeft aan Jack. Ik noem geen namen hé, Elise? (bloos)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ken ook wel iemand (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mengelmoes schreef:
    [Ik weet hier iemand die een hekel heeft aan Jack. Ik noem geen namen hé, Elise? (bloos)]


    || Ghehe, mijn stemming voor Memphis is helemaal omgeslagen en die van Jack zijn toegenomen xd. ||