• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    - Cooper Henderson - Mengelmoes
    - Zonder roedel ; Jack Willows Mengelmoes
    - Aotearoa

    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - Jackxdaniels
    - Ayla Hope Savage - Vesta

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    - Damen Joey Dodger - Fluttershyx
    -
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Ortelius
    - Aowynn Rune Savan - Vesta
    - Candy Shary McCartney - LeFuck

    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mijn topics]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Mijn Topics]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [En ook in mijn topics..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lyris schreef:
    [En ook in mijn topics..]


    [Marcy had trouwens op de sms geantwoord (:]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    en ik voeg dit ook weer stiekem toe aan mijn topics (A)

    [Abo]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Morrowind schreef:
    (...)

    [Marcy had trouwens op de sms geantwoord (:]


    [ Oh, dan zal ik Aowynn's post even naar voren halen en aanpassen. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lyris schreef:
    (...)

    [ Oh, dan zal ik Aowynn's post even naar voren halen en aanpassen. ]


    Hier staat het (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [mijn topics]

    Memphis

    Ik grom even als Scarlet een hand door mijn haren haalt en knap speels naar haar vingers.
    "Het komt wel goed. Alles komt uiteindelijk goed. Daarbij ik sta nog bij je in het krijt. Als ik ooit iets kan doen moet je het maar zeggen."
    Ik zucht even en klem mijn handen steviger om mijn stuur. Automatisch drukt mijn voet wat harder tegen het gaspedaal.
    "Je bent me niets verschuldigd, daar heb je je roedel voor. Beloof me alleen dat je nooit meer zulke stommiteiten uithaalt."
    In mijn gedachten overloop ik steeds maar weer waarom Ro nou zou kwaad op me zou zijn. Ik kan het maar niet bedenken. Smaakten mijn pannenkoeken slecht ofzo? Dat zal het vast wel niet zijn, maar ik heb er zo even geen idee van.
    Ik druk het gaspedaal nog wat verder in en schakel een versnelling hoger. Ik hoop maar dat Coop haar kan kalmeren. Ik vind het gewoon niet prettig als Ro overstuur is. Ze is mijn tere zieltje, om haar maak ik me altijd het meeste zorgen en dat ze me nu buitensluit is zo frustrerend. Van Scar weet ik dat ze zich doorgaans prima kan redden, als ze in zichzelf gelooft en de situatie niets met familie te maken heeft, Katherine is slim genoeg om zich overal uit te denken, Ayla heeft zo'n aangenaam en grappig karakter dat ze meestal niet in de problemen komt, Coop lult zich overal uit of zorgt ervoor dat ze een toontje minder zingen, net als Andrew maar Ro... Ik weet dat zij gewoon sneller geraakt en gekwetst is door dingen en eerlijk gezegd ben ik blij dat ze me van de rotzak die haar zo bedrogen heeft afgetrokken hebben want anders lag die jongen nu waarschijnlijk nog in het ziekenhuis.
    Ze is gewoon mijn popje en daar moet iedereen die geen goed in de zin heeft met zijn fikken van afblijven. Van al mijn roedelgenoten trouwens.
    "Scar? Je voelt toch niks... meer ofzo he?" vraag ik plots wat onzeker?
    Ik zou het op dit moment echt niet kunnen hebben dat ik Scarlet ook nog eens gekwetst heb.
    Het is gewoon een principe van me, dat ik niet wil daten binnen mijn roedel, daar komen geheid problemen van. Of er wordt er één jaloers, of afgewezen, of gedumpt. Nee, het is gewoon de bedoeling dat we er allemaal kunnen zijn voor elkaar zonder dat er relatieproblemen zijn. Ik weet heus zelf ook wel dat er in een vriendschap ook wel eens iets scheef kan zitten, zoals nu, maar dat valt gewoon veel makkelijker recht te zetten.
    Ik zucht nog een keer en onderdruk de neiging om mijn hoofd tegen mijn stuur te knallen. In plaats daarvan zet ik de muziek nog wat hoger en ga ik nog wat sneller rijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Morrowind schreef:Hier staat het (:


    [Tnqu, hieronder mijn aangepaste post (: ]


    Aowynn

    Het smsje was nog niet verzonden of de nieuwkomer had alweer gereageerd. Snel las ik ongezien zijn berichtje en zag daarbij ook dat ik een berichtje had gekregen van Marcy.
    Ik leef nog, maak je maar geen zorgen. Kom vandaag niet naar school, Riley waarschijnlijk ook niet.
    Bij het lezen van deze woorden ging er enigszins een opluchting door me heen, zij en Riley waren in ieder geval oké. Fijn om te horen dat jullie de nacht hebben overleefd. Gewond? En hebben jullie een smoes voor school nodig? Ik kan jullie eventueel wel afmelden. Stuurde ik kort en snel naar haar terug, waarna ik mijn telefoon weer terug stopte.
    Terwijl de biologieleraar aantekeningen begon te maken, zakte ik met een zuur vertrokken gezicht onderuit en wierp vervolgens mijn blik bedenkelijk naar buiten. Hier en daar kwamen er nog een paar laatkomers aan en sommige herkende ik vanuit mijn klas. Bofte zij even dat onze bio leraar niet z’n heel moeilijk persoon was. Vanuit mijn ooghoeken zag ik meisje plots opstaan en, met de woede duidelijk zichtbaar op haar gezicht, haar spullen terug in haar tas stoppen. Om vervolgens het lokaal te verlaten en zo een paar verbaasde blikken achter te laten.
    Met een lichte frons keek ik haar even na, waarna ik mijn aandacht vervolgens weer ongeïnteresseerd naar buiten richtte en lichtjes met het verbandje om mijn hand begon te spelen. Mijn hoofd was overal mee bezig, behalve daar waar hij op dit moment hoorde te zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cooper

    Het was een korte tijd stil. Alsof Ro het liever niet wilde zeggen, maar toch twijfelde.
    "Ik val altijd voor de verkeerde jongens," mompelt ze en richt haar blik weer van mij af. "Sinds mijn eerste, en tegelijkertijd laatste, relatie kan ik er niets meer aan doen," fluistert ze er zacht achteraan. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik kan ook niet bedenken wát ik moet zeggen.
    "Laat het alsjeblieft, Cooper," fluistert ze dan en ik merk dat ze mij nog niet aan durft te kijken. Ik krap even aan mijn achterhoofd.
    "Nou... Eigenlijk wil ik het niet laten," zeg ik dan en ik kijk Ro aan. "Heb je ooit geprobeerd om op andere jongens te vallen?" vraag ik dan en bijt even op mijn wang. Ja, weet ik veel? Ik weet niets over liefde. Ik kan je er ook niets over vertellen, ik heb nog nooit iemand gehad. Misschien toen ik nog een humpie was van 7 á 8 jaar. Maar hé, dat is geen relatie en ook niet eens een echte verkering. Opnieuw krap ik even aan mijn achterhoofd.
    "Begrijp me niet verkeerd, maar er lopen toch genoeg jongens rond?" Heel slim Coop, slim om dat te zeggen. Misschien pakt ze het wel goed op. Misschien niet. Oh, met mij moet je ook niet zo een gesprek aangaan. Sukkel! "Nee, wacht. Zo bedoelde ik het niet. Ik- Nee toch wel, maar anders..." zeg ik dan wat moeilijk. Ik geraak meteen geïrriteerd van mijzelf en ik zet mijn nagels in mijn onderarm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Riley Andreas Cromwell

    "Bedankt om me thuis te brengen... Zonder jou zou ik hier niet eens geraakt zijn." Hoorde ik haar zeggen en keek op van de pannenkoek die ze zonet op mijn bord had gelegd.
    "Je bent een hunter," Zei ik alsof het de normaalste zaak van de wereld was. "Wat had ik anders moeten doen? Je achterlaten?"
    Met een kleine grijns deed ik nog een berg suiker op de tweede pannenkoek en speelde ik er wat mee voordat ik het ding langzamer als de eerste naar binnen werkte.
    "Je zou hetzelfde voor mij gedaan hebben," Grinnikte ik wanneer mijn pannenkoek binnen was en keek haar aan. "Toch?"
    Ik zou er eigenlijk geen seconde aan twijfelen dat ze me ook thuis zou proberen te krijgen in plaats van me achter te laten, hoewel het misschien iets moeilijker zou gaan.
    Het idee dat Marcy me zou dragen, was best grappig aangezien ik redelijk visueel was ingesteld en me alles zowat kon voorstellen.
    Hoewel Marcy best sterk was voor een meisje, was ik te groot om opgetild te worden door haar.
    Ergens bewonderde ik haar, ze was niet alleen fysiek sterk, maar ook mentaal en dat kon niet van iedereen gezegd worden.
    Ze had, volgens mij dan, een erg moeilijke tijd achter de rug en toch wist ze het voor elkaar te krijgen om niets te laten merken aan de buitenwereld.
    Soms vroeg ik me echt af wat dat arm zieltje allemaal had meegemaakt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Scarlet

    "Scar? Je voelt toch niks... meer ofzo he?" vraagt hij precies onzeker.
    Toen hij dat zei kon ik er niet aan doen maar begon te lachen. Ik op hem? Ik was helemaal niet op hem. Ik kon hem zo niet zien. Ja, ik had eerder gedacht om hem mijn fuckbuddy te maken, maar dat was ook zo snel als het kon verdwenen. Ja, ik had hem gekust, maar dat was meer speels en puur uit lust voor mij. Ik was ook maar een puber, daar draait het bij sommige alleen maar om lust. Ik zou nooit graag met iemand uit mijn roedel gaan. Het zou zo raar zijn.
    Toen ik uitgelachen was had ik door dat hij sneller was gaan rijden en zijn muziek harder had gezet.
    "Wees gerust, Grimm, ik voel niks voor je op die manier. Anders zou ik veel meer moeite doen om als een hondje achter je te lopen en aan je lip precies te hangen als je iets zei tegen me. En geef toe, doe ik dat? Je moet je daar geen zorgen over maken. Jij bent mooi dat geef ik eerlijk toe, maar dat betekent niet dat je iedereen kunt krijgen als je snapt wat ik bedoel." zei ik en ik keek hem serieus aan met waarschijnlijk nog lichtjes van plezier in mijn ogen van het lachen. "En als je die kus naar boven gaat halen moet je logische na denken en dan weet je wel waarom ik zo kuste."
    Als hij dan nog steeds niet weet dat ik seksueel gefrustreerd ben en die kut hormonen niet mee werken weet ik het ook niet.
    "Ik hou van je alsof je een broer bent. Zoals normaal de rest moet doen van ons roedel, want een relatie in een roedel maakt meestal alles kapot. Geloof me maar. Ik heb bijna alles al meegemaakt met de roedels die ik heb versleten."
    Wat ik zei was waar.Ik heb toen ik 12/13 jaar was 5 roedels op een heel jaar versleten gehad. Er zijn 2 roedel vermoord en 3 hebben me gewoon buiten gesmeten. Daarna had ik er nog een paar gehad waar hetzelfde gelde. Toen ik 16 was heb ik het opgegeven tot ik bij hun terecht kwam. Het is nog maar 2 of 3 maand geleden dat Memphis me heeft proberen te overtuigen om toch bij een roedel te komen. Ik had moeite om eraan te wennen.
    Ik nam nog een grote slok van de Jack Daniels en voelde hoe het langzaam me een roes begon te geven. Dit zou al die trieste gebeurtenissen wel tegen houden. Ik wist dat ik mijn masker al terug had opgezet.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:03 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Marcy Jarvis

    "Ja," zei ik vastbesloten. Dat zou ik voor hem doen, en voor de rest.
    Ik knabbelde nog even aan mijn pannenkoek. De zoete smaak van suiker deed me al wat meer ontspannen.
    Ik schrok op toen mijn mobiel weer trilde. Een bericht van Aowynn.
    Fijn om te horen dat jullie de nacht hebben overleefd. Gewond? En hebben jullie een smoes voor school nodig? Ik kan jullie eventueel wel afmelden. Stond er.
    Ja, maar het valt wel mee hoor. En nee we hebben geen smoes nodig, afmelden is al gebeurt. Maar voor als iemand het vraagt: ik ben van een stenen trap gevallen en Riley is met me naar de dokter. Stuurde ik terug.
    Ik ging er eigenlijk veel luchtiger over dan dat het eigenlijk was, maar ik wilde niet dat Aowynn zich zorgen zou maken, ze had wel belangrijkere dingen aan haar hoofd. Mijn wonden waren het einde van de wereld nog niet. Ik zou het verband straks wel verversen, al had ik helemaal geen idee hoe je verbanden aan moest leggen.
    "Hoe gaat het met je rug?" probeerde ik het gesprek gaande te houden. Eens het stil zou vallen zou ik weer te veel gaan nadenken en daar had ik geen zin in.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:14 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov