• Hebben jullie al wat uitgehaald? :3

    Wij zijn met de klas bij onze mentor (geschiedenis les) niet komen opdagen, haha. Na een tijdje kwamen de nerds ons halen (die poepchinezen gingen gewoon naar de les) en toen waren wij bang :'D Omdat die mentor best streng kan zijn. Toen zei hij dat we allemaal een te-laat briefje moesten halen en toen zei hij 1 April (krul)

    Bij Engels deden we alsof Engels uitviel en dat we onze boeken niet bij hadden.

    Bij Frans hadden we een punt op het bord gezet en telkens wanneer ze er voorbij liep deden we 'Beeeeeeeeep' 8D En 'n keer bleef ze voor die punt staan, HAHA dus wij 'Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep'. 8D

    Ook had iemand een potje nagellak die omgevallen was (was natuurlijk nep nagellak, was plastic), hehe.

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 18:52 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Aah, die punt op het bord deden wij ook een keer XD


    Life is hard and then we die

    Haha ;D

    Bij ons is niets gebeurd, iedereen had proefwerken en dan moet je gewoon geen grappen uithalen (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wij hadden zoiets als een punt op het bord, maar dan hadden we een streepjescode ergens voorraan bij het bord gelegd en elke keer als onze aardrijkskunde docent daarlangs liep zeiden wij keihard; 'PIEEEEP'. :'DD
    Ik heb zo hard gelachen 8D.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Wij halen nu een hele gemene grap uit met mijn moeder (cat)
    Mijn vader zit momenteel namelijk in Parijs en mijn moeder is morgen jarig. En eigenlijk zou mijn vader vanavond terugkomen maar nu heeft hij gebeld, gesmst en ge-emaild dat hij niet kan komen omdat hij het te druk heeft met zijn werk en mijn moeder tuint er met open ogen in =D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wij hadden een SO Nederlands. Toen zei mijn lerares: En we beginnen even met een makkelijk dictee. Dus iedereen had zoiets van: Oh jeah, extra punten.
    Begint ze met die zin. Echt allemaal vet dure woorden van 25798237492 letters 8D En wij allemaal: WAAAT!


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Haha, wij niet xd


    Hope goes lost but never dies.

    Ik stuurde hier op Q een pb naar mijn beide nichten met "er zit een spin op je hoofd (krul)"
    (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik was in de kast gekropen en iemand had die op slot gedaan. Dan zei de rest van de klas tegen die van Engels dat ik ziek was en in het midden van de les begon ik op de kast te tikken. Die van Engels vroeg dan: "Wat is dat?" Iedereen: "Wat mevrouw?" Toen ze de gang opliep om te kijken of er daar iemand was, deed Pierrot de kastdeur los en dan na een tijdje sprong ik er "1 april" schreeuwend uit.

    was best wel leuk xD


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik ben bezig met mijn grapje, haha. :'D Ik ga er volledig strijk mee (nerd) ik vertel wel wat het is als ik klaar ben ermee ;D

    Gaskarther schreef:
    Ik ben bezig met mijn grapje, haha. :'D Ik ga er volledig strijk mee (nerd) ik vertel wel wat het is als ik klaar ben ermee ;D


    Ik ben de voorbereidingen voor mijn grap in orde aan het brengen, hoewel ik denk dat mijn ouders er niet mee gaan kunnen lachen. (A)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Neverland schreef:
    Haha, wij niet xd


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wij echt superdroog:
    We zaten met heel het 3e jaar in de 3e huiskamer (gezamelijke ruimte voor het 3e jaar, het zijn maar 3 klassen), en op een begeven moment liep iedereen gewoon de klas uit, naar buiten, alsof er niks aan de hand was :'D En toen stond het schoolplein vol met 3e jaars. Maar toen kwam mevrouw Cruella mededelen dat iedereen die niet binnen 1 minuut binnen was, zou worden opgegeven als spijbelend .____.
    En mijn bf en ik hebben stiekem in de pauze bij de stageloper van onze computergast heeeeeeeeel zijn de deur van zijn kantoortje en de muur eromheen volgeplakt met memo's met allemaal stomme boodschapjes erop als 'mééé' en 'wat is dit gezellig'. Dat was ook een soort van inside joke, maar dat is een lang verhaal ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Delight schreef:
    (...)

    Ik ben de voorbereidingen voor mijn grap in orde aan het brengen, hoewel ik denk dat mijn ouders er niet mee gaan kunnen lachen. (A)

    Wat ben je van plan dan? : D

    ik had vanmorgen lipgllos op de deurklink gesmeert mijn moeder vond het vies jonge! voor de rest heeb we een plakbandje op de pen van de juf gedaan en ivo had een lachzak bij


    -

    Ik heb niets uitgehaald. Ik had niet eens school.