• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "En Harry vertel je het blijkbaar wel en ik ben ineens lucht aan het worden voor je?!" riep hij waardoor ik geschrokken achteruit deinsde. "Louis, zo zit het ni-"
    "Prima dan. Als je mij niks wilt zeggen en Harry blijkbaar wel, wat dus wel moet betekenen dat je mij niet vertrouwt kun je gaan. Je hebt mij toch niet nodig? Of wel soms?!" Tranen welden op in mijn ogen. "Louis, alsjeblieft,"


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik gaf Niall een vragende blik voordat ik mijn hoofd schudde.
    "Zo zit wat niet?! Ik dacht dat wij vrienden waren, Niall. Maar je vertrouwd me niet eens! En het ergste is dat ik niet eens begrijp waarom je me niet kunt vertrouwen! Ik snap geen ene fuck meer van je, Niall! Misschien moeten we die hele fucking band maar de zee in gooien, aangezien ik toch niet te vertrouwen ben!" schreeuwde ik, waarna ik pas de tranen van Niall opmerkte en snoof.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    "Zo zit wat niet?! Ik dacht dat wij vrienden waren, Niall. Maar je vertrouwd me niet eens! En het ergste is dat ik niet eens begrijp waarom je me niet kunt vertrouwen! Ik snap geen ene fuck meer van je, Niall! Misschien moeten we die hele fucking band maar de zee in gooien, aangezien ik toch niet te vertrouwen ben!" schreeuwde Louis en ik hoorde hem snuiven. Tranen stroomden nu over mijn wangen. Ik deed niet eens meer de moeite om ze tegen te houden. "Nee, Louis," snikte ik. Ik wist het. Ik verpeste alles. Ik ben lelijk, dik, irritant, zorg voor ruzie en iedereen haat me. Ik veede mijn tranen weg en keek Louis met verdrietige ogen aan. "Ik snap het Louis," ik liet mijn hoofd zakken. "Misschien is het beter als ik gewoon uit jullie leven ga. Ik verpest toch alles," ik keek weg van Louis en weer startte de tranen. Ik stapte voorbij hem en opende de deur. In de gang draaide ik me weer om naar Louis. "Ik vertrouw je wel, Louis," stilte. "Ik kan het alleen niet vertellen omdat het over jou gaat,"


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Over mij... Wat?!
    Ik volgde dit halve gesprek niet meer, maar Niall was overduidelijk overstuur geraakt door mijn woede-uitbarsting.
    "Dan heb ik er toch recht op om het te weten...?" vroeg ik twijfelend, waarna ik mijn hoofd schudde en Niall's arm vastpakte.
    "Je verpest niks, Niall. Ik trok het gewoon even niet... Niet weggaan!"
    Ja, nu wilde ik het ook weten! "Vertel het nou... Alsjeblieft! Daarna mag je gaan en laat ik je met rust zo lang als je wilt!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik was op de bank gaan liggen en bed me voor de tweede keer deze nacht opgerold tot een balletje. Het geschreeuw van Louis en Niall was duidelijk te horen en Ik kon heel het gesprek duidelijk horen. Ik trok dit zelfs niet, laat staan de twee jongens in de gang. Ik wilde niet eens weten hoe vreeslijk Niall niet moest voelen en hoe boos Louis wel niet was. Ik wilde er heen gaan en het geheim vertellen. Het maakte toch niet meer uit want Louis zou boos blijven totdat hij het wist. Dus of hij nu daardoor zo boos was of omdat hij wist dat Niall op hem viel. Misschien werd het daar niet eens boos om, dat wist je nooit en dat ging ik hem nu vertellen ook. Ik stond moeizaam weer op en liep naar de gang, waar Niall al in de deuropening stond. "Vertel het gewoon, bozer kan Lou nu toch niet meer worden." Fluisterde ik zachtjes. Ik keek nog even schuldig naar Louis waarna ik me weer omdraaide en weer weg liep


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    "Dan heb ik er toch recht op om het te weten...?" vroeg hij twijfelen.
    "Ja, je hebt daar het recht toe, maar het is gewoon zo moeilijk ok?" Mijn tranen bleven in snel tempo stromen.
    Hij nam mijn arm vast zodat ik niet verder kon lopen. "Je verpest niks, Niall. Ik trok het gewoon even niet... Niet weggaan!"
    Ik trok mijn arm terug los. "Oh, hou op Louis. Ik verpest wel degelijk alles. De ruzie tussen jij en Harry, ik die zielig loop te doen bij iedereen!" ik stopte even om op adem te komen. "Jullie zouden veel beter zonder mij zijn," zei ik wat zachter.
    Van achter zag ik dat Harry naar me toe wandelde. "Vertel het gewoon, bozer kan Lou nu toch niet meer worden." fluisterde hij.
    Ik liet mijn hoofd zakken. Ik durfde Louis niet aan te kijken. "Ik ben verliefd op je," zei ik heel zachtjes.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Wist je dat het heel interessant is als iemand je een geheim vertelt en jij als een idioot hem aan blijft staren om vervolgens in de lach te schieten? Sorry, maar dat dat nou zo'n groot probleem was... Oh, wacht. Vergeten... Ik had een vriendin. Ja, dat maakte de zaak toch ietsjes moeilijker.
    "Niall... I-Ik... Hoe lang al?" vroeg ik stamelend, nog zachtjes na grinnikend.
    Eigenlijk was het totaal niet grappig, Niall zat er degelijk mee. Mijn lach vaagde weg en de glimlach op mijn gezicht verdween.
    "En je had het me gewoon kunnen zeggen, Ni." mompelde ik er snel achteraan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Niall... I-Ik... Hoe lang al?" stamelde hij, nog zachtjes grinnikend.
    Ik keek Louis geïrriteerd aan. "Het is niet grappig, Lou. En ik denk, al heel lang, aangezien ik me me niet meer kan herinneren dat ik op een andere manier naar je keek. Je maakte me altijd al warm vanbinnen en ik wilde je altijd al dicht bij me hebben,"
    "En je had het me gewoon kunnen zeggen, Ni." mompelde Louis.
    "Waarom? Het maakt toch niks uit. Ik ben verliefd op jou, jij op Rhoda. Daar eindigt het verhaal voor mij,"


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek Niall verontschuldigend aan en mompelde een excuus. "Maar... Harry wilt toch ook altijd mijn aandacht? En misschien was het de lichaamswarmte!"
    Ja, ik probeerde nu redenen te verzinnen om Niall te helpen, maar dit werkte niet echt zo...
    "Als je me het nou meteen had verteld..." begon ik, maar ik wilde de zin niet afmaken.
    Zelf had ik niets tegen homo's, maar ik had een vriendin! Als Niall het me meteen had verteld had ik het nog kunnen overwegen om het minstens te proberen, soms kwam liefde toch vanzelf opdrijven... Toch?
    "Maar jij zit ermee! En dat wil ik niet!" protesteerde ik, waarna ik Niall een gepijnigde blik toewierp. Ik wilde niet dat mijn vrienden een probleem hadden wegens mij.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Maar... Harry wilt toch ook altijd mijn aandacht? En misschien was het de lichaamswarmte!" zei Louis waarop ik een paar keer met mijn ogen knipperde.
    "Als je me het nou meteen had verteld..." begon hij, maar stopte. "Dan had je me meteen kunnen afwijzen. Wat is het verschil?" maakte ik zijn zin dan maar af.
    "Maar jij zit ermee! En dat wil ik niet!" protesteerde Louis. "Lou, dat is mijn probleem. Niet het jouwe. Ik zie wel wat er gebeurd,"


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik slikte en schudde mijn hoofd. "Ik had je niet afgewezen..." mompelde ik zacht, waarna ik even op mijn lip beet. "Ik had het met je overlegd en eventueel zelfs nog geprobeerd, want ik had toch al weinig te verliezen..."
    Ik schudde mijn hoofd opnieuw en begon zachtjes te jammeren van frustratie. "Maar ik ben het schuld!"
    (Kort. :$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Ik had je niet afgewezen..." mompelde Louis zacht. "Ik had het met je overlegd en eventueel zelfs nog geprobeerd, want ik had toch al weinig te verliezen..."
    Ik zuchtte en keek Louis met verdrietige ogen aan. "Maar je bent nooit verliefd op me geweest Louis, wat zou het dan zo goed maken? Ik was misschien gelukkig, maar jij niet,"
    Hij schudde zijn hoofd en begon zachtjes te jammeren. "Maar het is mijn schuld!"
    Ik schudde driftig mijn hoofd. "Niks is jouw schuld. Jij kan er niet aandoen op wie je verliefd wordt. Ik ben blij voor jou en Rhoda," glimlach ik zwakjes.

    [Die van mij zijn ook kort. x'D]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik haalde mijn schouders op. "Soms moet je wel iets geven om iemand anders gelukkig te zien. En af en toe moet je jezelf op de tweede plaats zetten..." mompelde ik, waarna ik naar Niall opkeek en zijn verdrietige ogen zag, wat maakte dat ik ook tranen in mijn ogen kreeg.
    Ik luisterde naar Niall's woorden en ik liep naar hem toe om hem een knuffel te geven.
    "Dank je." fluisterde ik zachtjes, waarna ik even twijfelde of ik Niall moest los laten of niet. Maar ik hield van zijn knuffels...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Soms moet je wel iets geven om iemand anders gelukkig te zien. En af en toe moet je jezelf op de tweede plaats zetten..." mompelde hij.
    "Ik zet mezelf graag op de tweede plaats voor jou," zei ik gemeend.
    Een paar tranen in Louis' ogen maakten zich klaar om te gaan rollen. Plots gaf hij me een knuffel en fluisterde "Dank je,"? Ik zwaaide ook mijn armen rond zijn middel en begroef mijn gezicht in zijn nek. Ik wou dat ik voor eeuwig zo kon staan.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    ik kon niet geloven dat dit gesprek werkelijk plaats vond en ik moest eerlijk zeggen dat het me redelijk bang maakte. Wat nou als Louis het echt ging proberen. Mijn band met hem zou gruwelijk naar achter worden geschoven en hij zou voortaan met Niall lopen te frunniken tijden de repetities in plaats van met mij en zo kon ik nog wel honderden dingen verzinnen. Het zou ten minsten veel erger zijn dan in het geval, als hij gewoon met Rhoda bleef omdat we haar niet 24 uur 7 zagen en bij Niall was dat bijna wel het geval. Ik liet me langzaam tegen de muur aanzakken en verborg mijn hoofd in mijn handen. ik was boos. boos op Louis dat hij mij ervan beschuldigde geheimen voor hem te hebben terwijl ik die niet had, en hij duidelijk wel voor mij. Aangezien hij me nooit had verteld dat hij blijkbaar ook op Jongens viel. Het was oneerlijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''