• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Elke RPG waar ik aan meedoe wordt depressief! Mede mogelijk gemaakt door IrishCharm en ik. x'D)

    Louis William Tomlinson.

    Ik glimlachte zwakjes en voelde dat de tranen inmiddels met mooie lijnen over mijn wangen gleden.
    Niall legde zijn hoofd in mijn nek en sloeg zijn armen om me heen, waardoor ik mijn handen op zijn rug legde en die zachtjes streelde. Ik opende mijn ogen en keek Harry gepijnigd aan, waardoor ik mezelf uiteindelijk los trok en nast hem neer knielde. Waarom waren dronken mensen altijd zo emotioneel?! Nu kon ik hier op en neer rennen om ze te kalmeren...
    "Ben je kwaad, Haz?" mompelde ik zachtjes, waarna ik een hand op zijn been plaatste.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [TIP voor diegene die een vrolijk RPG willen. Laat mij en CxStylinson dan niet meedoen. x'D]


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    "Ben je kwaad, Haz?" vroeg Louis zachtjes terwijl hij zijn hand op mijn been plaatsen. Wat dacht hij nou zelf. natuurlijk was ik kwaad en spottend haalde ik mijn hoofd omhoog om hem aan te kunnen kijken ''Wil je nooit roepen dat ik geen geheimen voor je mag hebben terwijl je dat zelf ook hebt?'' Siste ik. ''Want dat je blijkbaar ook op jongens valt, had je me wel wat eerder mogen vertellen.'' beet ik hem toe, waarna ik opstond en een poging deed om de trap op te lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Beste tip ooit. :3)

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek Harry ongelovig aan, waarna ik opsprong en hem even bekeek. "Ik heb geen geheimen voor je!" riep ik uit, waarna ik achter Harry aanliep en een steek door mijn hart voelde gaan. Waarom hadden Harry en ik nu constant ruzie?
    "Ik val helemaal niet op jongens! Maar proberen is een ander woord dan zijn!" riep ik terug, waarna ik een wanhopige poging deed om Harry van de trap te krijgen. Dadelijk viel hij en dan hadden we nog een probleem erbij. Leuk zeg... Sinds we die meisjes hadden ontmoet liep alles in het honderd.
    (En toen viel Harry van de trap! Kies deze optie voor extra drama. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Reageer zo, moet gaan eten. ^^]


    Take me to wonderland

    [klikt op optie extra drama.]
    Harry Edward Styles
    "Ik val helemaal niet op jongens! Maar proberen is een ander woord dan zijn!" riep Louis wanhopig en hij deed een poging me van de trap te halen, maar ik had me goed vastgeklampt aan de trapleuning. Ik draaide me om en keek heb bespottelijk aan. ''Louis, geen enkel honderd procent hetero overweegt het ook maar met een jonge te proberen!'' riep ik. Nee ik had niets tegen homo's of mensen die er tussen in zaten en dat wist Louis ook, daarom deed het deste meer pijn dat hij het verzwegen had. Want dat idee had ik nog steeds al beweerde Louis nu van niet. Ik draaide me weer om en met de volgende stap ging het mis. zodra ik mijn voet op de volgende trede plaatste, ik de leuning losliet en mijn gewicht verplaatste gleed mijn voet weg en kwam ik viel ik vol met mijn gezicht tegen de trede aan en gleed ik redelijk veel treden naar beneden, zodat mijn hoofd constant opnieuw terechtkwam en ergens halverwege bleef ik hangen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Wat wordt het hier toch gezellig zeg... Ik bedoelde dat van Haz sarcastisch! x'D)

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek Harry gepijnigd aan. Ik viel niet op jongens, echt niet... Misschien had ik het wel eens overwogen, maar meer deed ik dan ook niet. Meer kon ik niet.
    "Dat betekent niet meteen dat ik het expres voor je verzweeg." mompelde ik nog, totdat een helse klap me uit mijn trance hielp en die klap zich steeds herhaalde. De tijd stond stil en mijn ogen waren gericht op Harry. Ik wist niks te zeggen en het mooiste van alles was dat ik verstarde. Mijn lichaam was compleet verlamd en ik kon me niet verroeren uit paniek.
    In mijn hoofd gilde alles en iedereen me toe dat ik tenminste Harry moest controleren, maar mijn lichaam leek niet te luisteren.
    "Shit."
    Ja, wauw. Daar hadden we iets aan Louis! Uiteindelijk wist ik mezelf te kunnen bewegen en begon ik als een gek te schreeuwen dat er een ambulance moest komen, terwijl ik naar Harry toerende en de traptreden beklom.
    "Harry! Harry! Antwoord!" riep ik in paniek, terwijl ik op de trap ging zitten en Harry heel voorzichtig met zijn hoofd op mijn schoot legde zodat hij ondersteuning had. Zijn hoofd bloedde en het bloed trok langzaam in mijn broek, maar dat interesseerde me niets.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [hahaha dacht ik al, daarom deed ik het juist ;x nee, maar het is niet zo erg als het lijkt. ;x]
    Harry Edward Styles
    ik was nog bij bewustzijn, dat wist ik zeker. daarbij zorgde de drank die nog altijd volop in mijn aderen zat ervoor dat het bloed dubbel zo snel vloeiden en de pijn nu niet zo erg aanvoelden als het waarschijnlijk hoorden te doen.
    ik hoorden Louis schreeuwen dat er een ambulance moest komen en ik wilde zeggen dat, dat niet nodig was, maar er kwam geen geluid uit mijn keel. "Harry! Harry! Antwoord!"Riep Louis in paniek en ik kneep mijn ogen stijf dicht, omdat het gegil me knallende hoofdpijn alleen maar erger maakte. ik kreunde zachtjes en wilde mijn rechter hand naar mijn hoofd brengen, maar deze kwam niet verder dan 5 centimeter en daarna moest ik hem alweer laten vallen omdat het te zwaar werd. ''Lou.'' Piepte ik uiteindelijk zachtjes, terwijl ik mijn ogen nog steeds stijf dicht had geknepen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Getraumatiseerd keek ik toe hoe Harry van de trap biel. Een paar seconde kon ik niets doen, alsof ik verlamd was. Wanneer ik Louis hoor schreeuwen en om hulpt roept, neem ik snel mijn mobiel en bel een ambulance. "Mijn vriend is van de trap gevallen," roep ik in paniek in het toestel. "Hij is buiten bewustzijn en hij bloed," roep ik er meteen achter.
    "Rustig, meneer, geef me de adresgegevens,"
    "RUSTIG?! Hoa kan ik rustig blijven?!" riep ik, maar ik haalde snel diep adem om me rustiger te maken en gaf hen het adres. Ze bleven bij me aan de telefoon en legde allerlei instructies uit die we met Harry moesten doen. Ik knielde neer bij Harry en Louis neer. Ik keek nara Louis en zad at hij enorm overstuur was. Ik legde mijn hand op zijn schouder en kneep er zachtjes in. "Het komt allemaal goed, Louis. Ze zijn onderweg,"


    Take me to wonderland

    [Godverdomme, hij is bij bewustzijn. x'D]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik liet een zucht van opluchting horen dat hij tenminste nog antwoordde en ik slikte even. Dit was mijn schuld... Als ik nooit had doorgezeurd bij Niall was dit alles nooit gebeurd!
    Ik begon als een gek aan mijn shirt te rukken zodat het scheurde, waarna ik het afgescheurde stuk stof tegen de hoofdwonde aandrukte om het bloedverlies te verminderen.
    "Het komt goed, Niall?! Dadelijk bloed hij dood!" riep ik uit, terwijl ik zijn hand wegsloeg en wanhopig verder ging met bloed deppen. Mijn broek kleurde inmiddels al donkerrood. Had ik nu mijn rode broek nou maar aangehad...
    Egoïst. Je vriend ligt hier op de trap met een wond en jij denkt aan je fucking broek.
    Ik jammerde terwijl ik Harry, mezelf en Niall probeerde te kalmeren met sussende woorden, maar het maakte me alleen nog extra opgefokt en mijn tranen vloeiden inmiddels al.


    Reading a good book is like taking a journey.

    /

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 14:16 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    veel meer als kreunen kon ik niet doen en als verstijft lach ik op de trap. Alles wat er om me heen gebeurde kreeg ik mee maar leek enorm verweg. alsof het uit een andere kamer kwam en ik moest enorm me best doen om het te verstaan. Wat ik wel goed meekreeg was het stuk stof dat tegen mijn hoofd werd geduwd waardoor er nog een harde kreun uit mijn mond ontsnapte. Ik wilde zo graag mijn ogen open doen en Louis zeggen dat het inderdaad goed kwam, maar het lukte me niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    "Het komt goed, Niall?! Dadelijk bloed hij dood!" riep Louis en hij sloeg mijn arm weg. Ik ging er niet verder op in en keek naar Harry. Ik begon wat krullen uit zijn gezicht te wrijven. "Probeer wakker te blijven ok?" zei ik sussend tegen Harry. Ik liet mijn blik af en toe naar de deur gaan, hopend dat de ambulanciers door de deur zouden stormen. "Heb je veel pijn?" Vroeg ik Harry. Ik stelde hem veel vragen om ervoor te zorgen dat hij absoluut niet in slaap zou vallen.


    Take me to wonderland

    [Waarom is het hier zo stil ? ;o]