• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik zag hoe Harry ophing zonder nog iets te zeggen en tegen me aannestelde. "vind je dat ik overdrijf?" Vroeg hij. Ik liet mijn hoofd op Harry zijn schouder vallen en sloeg mijn arm om zijn schouder. "Nee, ik was ook bezorgd," gaf ik toe. "Hij is een hele goede vriend van je, dus het is normaal dat je bezorgt bent. Ja kan je geen betere vrienden wens dan jij," zei ik zachtjes met een glimlach. Ik zag dat louis Harry ook pijn deed. Ik hoop dat Louis dit op tijd inziet en hem niet nog eens pijn gaat doen. Ik weet dat Louis dit niet zo bedoeld, maar soms gebeurt het gewoon.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Ik luisterde naar Niall maar was het niet met het laatste eens. Tenminste, vandaag voelde ik me juist een enorm slechte vriend. Ik reikte mijn arm uit naar het tafeltje en met geluk kreeg ik mijn nog bijna volke bierflesje te pakken. Ik wurmde me iet uit Niall zijn greep en sloeg het flesje in een keer achterover. Ik moest me nu echt heel snel lam gaan zuipen anders brak ik nog eens mijn hoofd over de tweestrijd in mijn hoofd of het nu aan mij of aan Louis lag. Ik stond op en liep naar de keuken om terug te komen met een halve fles tequila en twee shotglaasjes. "Deze gaat op voordat Louis komt." Deelde ik mee. En schonk de eerste keer in om er eentje aan Niall te geven en er zelf eentje achterover te slaan. Het is dat ik het veelste smeerig vond met zout en citroen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Als ik uiteindelijk buiten ben ren ik door de regen heen naar huis. Tenminste, die weg zou ik moeten vinden... Ik liep wat rond en kwam na een lang kwartier uit bij de straat waar ik moest zijn. Ik liep door de straat heen, naar het appartement wat ik met Harry deelde en opende de deur. En raad eens wat ik aantrof toen ik als een verzopen kat de woonkamer instapte?
    Juist ja, twee van mijn vrienden, straalbezopen...
    "En dan wordt ik niet vertrouwd terwijl jullie jezelf nog eens in coma zuipen? Stelletje idioten..." mompelde ik.
    Ja, ik kon er niet tegen als er kritiek op mij geleverd werd en die persoon zichzelf daarna iets aandeed wat nog vele malen stommer was! Ik deed mijn shirt uit en gooide die op de leuning van de bank neer. Ik liep vaker zo door het huis, dus het interesseerde me niet. Mijn oog viel op de lege fles tequila.
    "Hebben jullie dat met z'n tweetjes leeggedronken?! Zijn jullie wel lekker of zo?!"
    Ik keek naar de salontafel waar nog wat bier opstond en lege bakjes chips... Wat een stel zeg.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Deze gaat op voordat Louis komt." Ik kijk Harry verbaasd aan als hij met een fles tequila komt aanwandelen en me een shotglaasje geeft. "Sinds wanneer drink jij tequila?" vroeg ik waarna ik Harry zijn voorbeeld volgde en het glaasje achterover sloeg. Daarna pakte ik de fles en schonk nog wat tequila in bij mij en Harry. Ik had het gevoel dat het ook voor mij beter was om wat dronken te zijn voordat Louis hier is. Weer sloeg ik het glaasje over. De vloeistof prikte een beetje in mijn keel.


    Take me to wonderland

    [ik ga even niets herhalen van wat er gezecht is want ik zit op mijn mobiel en dat is nogal kut dan]
    Harry Edward Styles
    Met grote wazige ogen keek ik naar mijn beste vriend die doorweekt de woonkamer in kwam lopen. "Boo bear." Piepte ik en strekte mijn armen naar hem uit als teken dat hij me moest komen knuffelen. Maar inplaats daarvan werden Niall en ik uitgemaakt voor idioten en werd er gevraagd of we die fles tequila met zijn tweeën hadden opgedronken. Iets wat blijkbaar niet in goede aarden viel. "Was dat stout?" Giechelde ik, terwijl ik de fles pakte en kerk of hij echt wel leeg was. Maar zelfs toen ik hem op zijn kop hield kwam er niets uit. "Oepsie." Giechelde ik, niet snappend wat er nou eigenlijk zo er was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall james Horan

    "Was dat stout?" giechelde Harry waarop ik luidkeels begon te lachen. Harry hield de fles tequila ondersteboven waar geen druppel meer uitkwam. "Oepsie," giechelde hij weer en ik begon lekker mee te giechelen. "Whiskey in the jar!" begon ik een typisch Iers liedje te zingen. Mijn iers accent kwam nog harder door door de alcohol. "Kom op Louis, we hebben alleen maar wat gedronken, dat is toch niet verkeerd?" grinnikte ik.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    "Jullie zijn echt twee mislukte..." begon ik, maar ik wilde mijn zin niet eens afmaken.
    Ik trok de fles uit Harry's handen en zette die met een klap op tafel neer, waarna ik mijn shirt oppakte en naar boven liep om me om te kleden. Toen ik klaar was trok ik twee dekens uit de kast en liep weer naar beneden. Als ze soms dachten dat ik ze een bed in zou gaan slepen konden ze dat mooi vergeten. Ik smeet een deken naar Harry's hoofd toe en een andere wierp ik net naast Niall neer.
    "Iets gedronken Niall?! Een halve fles tequila en dan ook nog bier erbij! Willen jullie jezelf in coma zuipen of zo?!" riep ik uit, waarna ik de flessen oppakte en naar de keuken beende, waar ik ze op het aanrecht neerzette en weer terugliep naar de woonkamer.
    "En sinds wanneer is er een reden om jezelf helemaal lam te zuipen?"

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 23:42 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Iets gedronken Niall?! Een halve fles tequila en dan ook nog bier erbij! Willen jullie jezelf in come zuipen of zo?!" Ik kon niet anders dan giechelen om Louis' uitbarsting. Allemaal door de alcohol, normaal zou ik zover mogelijk in een hoekje willen kruipen. "Lijkt me tof, hoeveel moet je dan drinken?" vraag ik lachend. Ik laat me op mijn rug vallen en kijk naar de lamp aan het plafon. "Ik zie 3 lampen, ik dacht dat jullie er maar één hadden," hikte en lachte ik.
    "En sinds wanneer is er een reden om jezelf helemaal lam te zuipen?"
    "Gewoon," lachte ik weer.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Ik was oprecht bang voor Louis zijn geschreeuw en ik rolde mezelf op in de hoek van de bank. "Niet doen Lou, niet boos zijn." Piepte ik met dichtgeknepen ogen bang dat ik nog meer naar mijn hoofd zou krijgen dan alleen een deken. Ik wist allang niet meer dat het de alcohol was die alles nog tien keer zo erg leek te maken en de emotie zo erg versterkte. "Ik was eerst bang dat er iets met je was en toen reageerde je zo en toen wet ik boos." Ik moest even de tijd nemen om te bedenken op wie ik nou boos was. "Op mezelf en toen dacht ik, het kan vast geen kwaad me hellemaal lam te zuipen." Eerlijkheid duurde altijd het langst, behalve als ik veelste veel gedronken had. Al die tijd had ik opgerold in de hoek gelegen met mijn ogen stijf dicht, en had ik geen flauw benul van wat er om me heen afspeelde. Ik hoorde alleen Niall af en toe lachen en iets ratelen over onze lamp waardoor ik automatisch ook ging kijk. "Echt niet. Het zijn er 2." Zei is stil waarna ik toch een giegel toeliet. Tot ik besefte dat ik nu eigenlijk bang moest zijn voor Louis en ik snel mijn hoofd weer in mijn knieën verstopte.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 23:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik ga slapen. Heb vanacht ook geen oog dicht gedaan namelijk en heb mijn slaap hard nodig voor morgen. Dus reageer morgen ochtend weer ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall james Horan

    "Echt niet, het zijn er 2!" giechelde Harry, maar meteen daarna zag ik dat hij bang was. Hij was bang voor Louis. Ook al was ik misschien dronken, toch kreeg ik medelijden met hem. Ik kroop naar hem toe, aangezien ik veel te dronken was om recht te staan. "Niet verdrietig zijn, hazza" zei ik met een dik iers accent. Ik sloeg mijn armen om hem heen en keek naar Louis. Stonden er nu drie Louis? "Niet boos zijn op Harry, Lou," ik trok een pruillipje naar Louis. "Het spijt ons dat we dronken zijn,"

    [Slaapwel!! :3]

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 23:45 ]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Toen ik merkte dat Harry bang werd van mij voelde ik een pijnlijke steek door mijn lichaam gaan. Ik wilde niet dat hij bang voor me was...
    "Godsamme, Harry... Ik ga geen vaas tegen je kop aangooien." zei ik zacht, waarna ik naar de twee jongens liep en Niall een zachte tik tegen zijn arm gaf.
    "Ja, spijt kun je beter aan jezelf tonen. Als jullie dadelijk alleen nog maar kunnen slapen in een coma ben ik het in ieder geval niet schuld!" beet ik hem toe, waarna ik mijn hand op Harry's krullen legde. Ik zette mezelf neer op de leuning van de bank en keek Niall eventjes aan.
    "Ik begrijp alleen niet waarom jij zo achterlijk bent om jezelf lam te zuipen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    "Ja, spijt kun je beter aan jezelf tonen. Als jullie dadelijk alleen nog maar kunnen slapen in een coma ben ik het in ieder geval niet schuld!" beet hij me opeens toe. "Ik begrijp alleen niet waarom jij zo achterlijk bent om jezelf lam te zuipen." Ik liet mijn hoofd zakken. Opeens voelde ik me een stuk nuchter als ik zag hoe kwaad Louis op me was. "Ik wilde me gewoon goed voelen," zei ik uiteindelijk met een hik. Ok, nuchter was ik toch zeker nog niet. 'Ik wilde me op zijn minst beter voelen,"


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek Niall verward aan. "Je wilt je goed voelen?"
    Mijn tanden boorden zich in mijn lip en ik keek de jongen vragend aan. "Maar... Wat is er dan Nialler?"
    Ik wilde niet dat Niall een probleem had. Ik zou het misschien kunnen oplossen. Ik zou hem altijd willen helpen, we waren immers beste vrienden. Toch?
    "Vertrouw me alsjeblieft... Ik weet dat je lam bent, maar ik wil weten waarom. Je doet sinds kort zo raar... Waarom vertel je me niet gewoon wat er aan de hand is?"
    Ik streelde Harry's krullen voorzichtig om de jongen niet nog banger te maken dan hij al was... Ik keek Niall vragend aan met mijn wenkbrauwen hoog opgetrokken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Vertrouw me alsjeblieft... Ik weet dat je lam bent, maar ik wil weten waarom. Je doet sinds kort zo raar... Waarom vertel je me niet gewoon wat er aan de hand is?" ik durfde Louis niet aan te kijken. "Omdat ik dat niet kan," zei ik simpel. "Ik weet dat ik raar doe, maar of ik het nu vertel of niet, het zal het er toch niet beter op maken," ik liet Harry los en trok mijn benen tegen mijn borst. Ik voelde hoe mijn maag zich omkeerde, ik was niet gewend om tequilla te drinken, toch niet zoveel. Ik stond snel op zodat ik op tijd bij het toilet zou zijn om mijn maag te legen. Nadat mijn maag eindelijk leeg was, spoelde ik het toilet door om vervolgens als een lappenpop op de grond te blijven zitten.


    Take me to wonderland