• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "haha!," achte ik gespeeld. "Wees maar niet zo vol van jezelf, Styles," lachte ik. Ik nam Luigi als karakter en wachtte tot het licht op groen zou springen. Met de controller in de ene hand, nam ik met mijn andere hand nog wat chips en stopte die meteen in mijn mond waardoor ik bolle wangen had. Ik slikte de chips door doen hij zacht was geworden door mijn speeksel en nam een flesje bier om het door te spoelen. Ondertussen was het licht al op groen gesprongen en moest ik gebruik maken van mijn snelle hand-oog coördinatie om niet helemaal achterop te geraken. gelukkig bleef ik tweede, maar ik moest en zou Harry inhalen. "I'm going to kick your ass, Harry," lachte ik.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    "I'm going to kick your ass, Harry," riep Niall en dat liet ik hem geen twee keer zeggen. Zonder mijn ogen van het scherm af te halen en nog steeds behendig mijn poppetje te sturen sprong ik op de salontafel en stak mijn kond in Niall zijn richting. ''Doe dan!'' Riep ik lachend terwijl ik even met mijn kont wiebelde. Het eerste rondje had ik gehaald en ik stond nog steeds eerste. Niet dat dat ook maar iets zegde, aangezien de tweede ronde altijd meer bananenschillen betekende. en ik had het me nog niet bedacht of ik reed er vol over eentje heen en mijn karretje begon al rondjes te draaien en raakte ik achter. Veelste fanatiek begon ik op de tafel te springen terwijl ik de knoppen nog wat harder indrukte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall james Horan

    Opeens sprong Harry op het salontafeltje waarbij hij zijn kont mijn richting uitstak. "Doe dan!" riep hij lachend. "Oh, nu heb je er zelf om gevraagd," grijns ik. Ik spring meteen recht waardoor ik bijna mijn flesje bier omver werp en met mijn voet stamp ik tegen Harry zijn kont. "How did it feel? want some more? Want ik zie dat ik je net voorbij heb gestoken," roep ik buiten adem van het lachen. "Ik hou van die bananenschillen," grinnik ik terwijl ik behendig tussen de bananenschillen doorrijd.Weer nam ik wat chips om mijn overwinning voor deze ronde te vieren. "Vergeet nooit mijn Irish charm, styles," grijnsde ik.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Met pijn in mijn kont ging ik toch maar weer op de bank zitten en zag hoe ik te ver achter was geraakt om ooit nog te kunnen winnen. Dus liet ik het hier maar bij en pakte ook een bierflesje om deze vervolgens achterover te gooien gevolgd door een hand vol ships terwijl mijn poppetje voor de zoveelste keer deze ronde geraakt werd door een schildpad. Als het elk level zo zou gaan, had ik het vast snel gezien. Snel liet ik mijn ogen even op de klok vallen en begon me toch wel af te vragen waar Louis bleef. Het was niets voor hem om zo laat nog niet thuis te zijn en niets van zich te laten horen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Na een tijdje werd ik wakker op Rhoda's schoot, waarna ik haar glimlachend aankeek. "Jij mag wel vaker als mijn kussen dienen."
    Ik pakte mijn mobiel uit mijn zakken en keek naar het beeldscherm, waarna ik geschrokken naar de tijd keek.
    "Harry trekt zijn haren nog uit!" riep ik, waarna ik verontschuldigend naar Rhoda keek. "Normaal ben ik allang thuis..."
    Zou ze met me mee willen? Harry zou het niet erg vinden... Dacht ik. Ik keek het meisje aan en sloeg de deken van me af, waarna ik rechtop ging zitten en haar een zachte kus op haar lippen drukten om haar vervolgens ook nog een paar plagende kusjes in haar nek te geven. Ik wilde haar bij me hebben... Altijd! Dat kon weliswaar niet, maar dromen kunnen uitkomen. Ik moest durven te dromen!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james horan

    Ik grinnikte zacht toen Harry weer met een schildpad werd geraakt. Toen ook deze ronde uit was, duwde ik me recht van mijn buik en ging rechtop zitten. Net zoals Harry nam ik nog wat chips om het daarna door te spoelen met wat bier. Vanuit mijn ooghoek zag ik harry snel naar zijn klok kijken.
    Ik keek ook even naar de klok waarop ik opeens herinnerde dat louis niet thuis was. "Euhm, Harry, is Louis normaal niet thuis op dit uur?" vroeg ik een klein beetje bezorgd.


    Take me to wonderland


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik had ondertussen al 2 films gekeken. Een horror welliswaar. Ik verschoot me dan ook dood toen Louis opeens wakker werd. Kijk nooit Paranormal Activity 3 als het donker is en er iemand op je schoot ligt die elk moment kan wakker worden, kleine tip maar.
    "Dan ga je toch gewoon naar huis, of bel je hem ?" stelde ik glimlachend voor. Het trok het deken van zich af en plantte een zacht kusje op mijn lippen. Ik wou net beginnen aan mijn pruillip-actie toen hij plagend kusjes in mijn nek begon te plaatsen. Een vrolijke lach verliet mijn lippen waarna ik mijn armen om Louis heenlegde. Zoals ik de voorbije 3 uur al had gedaan eigenlijk. Ach ja, niet dat hij dat wist. Hij was te druk bezig met het denken dat ik tegen alles aanliep, toen moest ik naar het ziekenhuis maar blijkbaar wou ik weg, dus toen is hij me komen halen. In Superman outfit. Louis vertelde echt veel in zijn slaap.
    "Weet je, je bent interessanter dan een film als je slaapt, je vertelt je gehele droom" zei ik met een plagend lachje om mijn lippen.

    Harry Edward Styles
    Nu zelfs Niall over Louis zijn afwezigheid begon, begon ik me zorgen te maken. Ergens diep in mijn achterhoofd wist ik dat hij waarschijnlijk gewoon bij Rhoda zou zitten maar de angst dat er misschien iets ergs was gebeurt was te groot aangezien Louis altijd liet weten waar hij was of als hij laat thuis zou komen. Zonder antwoord te geven op Niall griste ik mijn telefoon uit mijn zak en drukte op de eerste sneltoets. Een foto van Louis en mij kwam op het scherm terecht samen met de bijbehorende knopjes. Ongeduldig luisterde ik naar de piepjes die aangaven dat hij overging. "Neem nou op." Mompelde ik terwijl ik op mijn lip beet en Niall ongerust aankeek. Ik wist dat ik overbezorgd reageerde, maar het was wel mijn beste vriend waar het om ging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Ik voelde het bloed naar mijn wangen stromen. Ze had het gehoord, mijn hele droom had ze gewoon gehoord!
    "Wat zei ik dan?" vroeg ik zacht, waarna ik haar vragend aankeek en daarna mijn ogen naar beneden richtte. God, ik had het echt over mijn droom gehad... Maar misschien wist ze niet alles...?
    "Ja... Ik moet eigenlijk ook naar huis, maar ik wilde je niet alleen laten!" protesteerde ik, waarna ik een vaag geluid op de tv hoorde en een gil slaakte toen ik naar het beeldscherm keek. Het bleek dus gewoon reclame te zijn, maar in het donker reageerde ik nog wel eens schichtig.
    "Ik dacht dat de tv ging vallen." loog ik op een droge toon, waarna ik haar onschuldig aankeek en mezelf dwong om haar los te laten.
    Ik fronste toen ik mijn mobiel hoorde en pakte hem, waarna ik opnam.
    "Hoi!" riep ik, waarna ik mijn blik op Rhoda liet rustten.
    "Wie ben je? Waarom bel je me en als dit Harry is, ik ben onderweg."
    Goed, dat laatste was niet waar... Maar ik zou zo meteen toch wel moeten gaan. Rhoda mocht mee van mij, dat maakte me niets uit.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 22:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik zag dat Harry ongerust was end at er misschien iets niet klopte. Ik keek hem aan terwijl hij Louis probeerde te bereiken. "Neem nou op," hoorde ik hem mompelen. Ik wist niet goed wat ik moest zeggen, dus zweeg ik maar. Om Harry zo ongerust te zien, begon ik zelf ook zorgen te maken. Hij had Harry niets laten weten? Normaal laten ze elkaar alles weten, toch? Ik ging naast Harry zitten en lede een hand op zijn schouder om hem rustiger te krijgen.


    Take me to wonderland


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    "Wel niet alles" zei ik lachend, "Alleen het deel waar ik bleef lopen tegen bomen en zo waardoor ik naar het ziekenhuis moest, maar ik wou weg dus toen bij jij me komen weghalen" legde ik uit. Hij leek opgelucht, "In een Supermanpakje" voegde ik er grijnzend achter.
    Hij begon te gillen, niet gillen maar hij gilde wel eventjes, en zei daarna dat hij dacht dat mijn tv ging vallen. Want ja, elke tv heeft de neiging om opeens te vallen. Hij nam zijn gsm op waardoor ik begon te lachen, "Neem je zo altijd je gsm op ?" vroeg ik lachend. Ik beet op mijn lip en stond op uit de zetel waarna ik de tv uitzette en een paar lichten aandeed.
    "Ik weet niet Lou ... Misschien is het best dat jij nu naar huis gaat en ik hier gewoon blijf" zei ik ietwat twijfelend. Nee ik zei er niet bij dat dit ging om het gehele bandgedoe. Het was nog niet bekend dat we een band gingen worden dus ik ging erover zwijgen. Daarbij, als Lou weg was en ik hier was dan kon ik rapper aan dat liedje beginnen.
    "Ik verongeluk heus niet hoor" zei ik grinnikend.

    Harry Edward Styles
    Niall schoof zwijgend wat dichterbij en liet zijn hand op mijn schouder rusten. Ik wilde het net opgeven toen er op werd genomen. "Hoi." De stem van Louis galmde door de speaker heen en de gespannen houding kon ik laten gaan.
    Hij leefde tenminste nog. "Wie ben je? Waarom bel je me en als dit Harry is, ik ben onderweg." Werd er daarna gerateld en even trok ik mijn wenkbrauw op. "Wat dacht je van inderdaad Harry. Je weet wel, die jongen die zich hier dood ongerust zit te maken omdat zijn beste vriend niets van zich heeft laten horen en het ondertussen al middernacht is." Ik klonk nu waarschijnlijk net als zijn moeder, maar ik had me echt zorgen gemaakt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Ik blikte even naar Rhoda en knikte grijnzend. "Als ik daar zin in heb."
    Ik beet op mijn lip en knikte vervolgens. "Dan laat ik je wel met rust en ga ik naar huis..."
    Even later wendde ik me weer tot Harry, waarna ik met mijn ogen rolde. "Ja ja... Ik kom al! Ik ben oud genoeg om niet onder een trein in te lopen." zei ik, waarna ik Rhoda nog een kus op haar lippen drukte terwijl Harry nog aan de lijn hing. Ik grinnikte bij de gedachten en keek het meisje weer aan.
    "Ik moet gaan, anders krijg ik morgen geen ontbijt van mama." zei ik met een pruillip, wijzend op Harry die me als een kleutertje behandelde.
    Hallo? Ik was ouder dan hem hoor! Ik belde hem toch ook niet op als hij midden in de nacht nog niet thuis was gekomen van een nacht stappen... Of een nacht in een meisje haar bed, dat kan ook.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik rolde met mijn ogen, alsof ik niet door zou hebben dat het een gemene opmerking naar mij bedoeld zou worden en zonder wat te zeggen hing ik op. Meteen nestelde ik me tegen Niall aan. Daarbij was hij dus nog hellemaal niet onderweg en nog gewoon bij zijn nieuwe vriendin die hij blijkbaar veel interessanter bleek te vind."vind je dat ik overdrijf?" Mompelde ik uiteindelijk. Bang voor de waarheid en nog banger dat ik mijn beste vriend zou verliezen aan een meisje, door mijn eigen stomme gedrag. Ik wist echt wel dat hij niet onder een trein zou lopen of iets extreems doms zou doen, maar hij belde altijd. En nu, nu had hij alleen nog maar oog voor Rhoda. Zelfs zo erg dat er niet eens een smsje vanaf kon.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Rhoda Elisabetta Ramirez

    Ik ging op mijn knieën zitten op de zetel en sloeg mijn armen om hem heen. "Niet boos zijn hé Boo" zei ik zachtjes waarna ik wat kusjes over zijn gezicht plaatste. Boo kwam eigenlijk van Honey Boo Boo, vraag me niet hoe ik daarbij kwam, maar ik veronderstelde dat hij liever Boo hoorde dan Honey Boo Boo. Ik knuffelde hem nog eventjes waarna ik zijn gsm wegnam en mijn nummer er snel inzette aangezien hij die nog niet had.
    "Nou ga maar voor je mama je mobiel afneemt en je zonder eten naar bed stuurt". Niet dat hij nu nog moest eten hoor, maar ik had wel honger.