• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Zullen wij maar eens gaan Jake?' Zeg ik dan met een glimlach tegen hem. 'Dan kunnen we nog even een paar dingetjes thuis doen.' Ik kijk naar Ax. 'Een fijne avond nog hè vanavond,' glimlach ik. 'And a merry christmas.' Dat laatste zeg ik zangerig.

    Hayden
    Nick vraagt me mee naar het bal. O lord! Nick vraagt me mee!!!!! 'Ja graag,' floep ik er dan gelijk uit en ik voel het schaamrood over mijn kaken komen en ik open mijn mond om iets te zeggen maar ik weet niet wat precies en sta nu dus officieel zwaar voor schud. Nu zal hij wel niet meer met mij willen.. En me ook nooit willen zoenen meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik zwaai even kort en pak dan glimlachend Les haar hand iets beter vast en verschijn ons weer. Ik laat me vallen op de zetel en trek haar mee. 'Straks het bal, heb je er zin in miss Day?' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik en glimlach. 'Maar ik heb eerst meer zin om gewoon even fijn bij je te liggen en je te knuffelen,' glimlach ik dan, ietwat verlegen en sla mijn armen om zijn nek en verberg mijn hoofd in zijn hals en ga tegen hem aanzitten en zucht gelukkig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Zullen wij maar eens gaan Jake?' Zeg ik dan met een glimlach tegen hem. 'Dan kunnen we nog even een paar dingetjes thuis doen.' Ik kijk naar Ax. 'Een fijne avond nog hè vanavond,' glimlach ik. 'And a merry christmas.' Dat laatste zeg ik zangerig.

    Hayden
    Nick vraagt me mee naar het bal. O lord! Nick vraagt me mee!!!!! 'Ja graag,' floep ik er dan gelijk uit en ik voel het schaamrood over mijn kaken komen en ik open mijn mond om iets te zeggen maar ik weet niet wat precies en sta nu dus officieel zwaar voor schud. Nu zal hij wel niet meer met mij willen.. En me ook nooit willen zoenen meer.


    Nick
    Ik grijnsde, ze kreeg bijna dezelfde kleur rood op haar gezicht al haar jurk had. En toch had ik haar opmerking totaal niet erg gevonden. Ik liep naar haar toe om haar vervolgens -tegen beter weten in- te kussen. Gewoon om te laten weten dat het de vorige keer geen grapje was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik kijk naar hem en volg hem met mijn ogen. Tot mijn verbazing loopt hij gewoon recht op mij af en dan kust hij me. Kan hij gedachten lezen ofzo? Mijn hart klopt sneller en dan kus ik hem zachtjes terug en voordat ik het zelf goed en wel door heb sla ik mijn armen rond zijn nek en trek hem dichter naar me toe. Ik sta te zoenen met de jongen die ik leuk vind en waar ik verliefd op ben terwijl ik hem amper ken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en leg mijn hoofd op het hare. Mijn armen liggen om haar middel en houden haar stevig vast. Ik wieg haar zachtjes en druk een kusje op haar slaap. 'Gaan we morgen naar mijn familie? Ze komen altijd samen op kerstdag en ik zou het leuk vinden als je met me mee gaat zodat ik je aan iedereen kan voorstellen.' zeg ik zachtjes. Maar 1/2 van de familie was op Kate's begrafenis omdat er steeds dingen tussenkwamen maar op kerstdag komt iedereen. Daar is een excuus niet acceptabel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik vind het fijn om zo bij Jake te zitten en dat hij me stevig vasthoudt. Dan voel ik me echt onsterfelijk en beschermd. Ik ben zo ongeveer onsterfelijk, behalve het gedeelte dat ik toch best wel kan sterven door sterrenschot. 'Ja, is goed,' zeg ik glimlachend, mijn hoofd nog steeds verstopt. 'Ik wil ze graag ontmoeten. Kom ik niet ongelegen?' Vraag ik dan. Misschien willen ze mij er wel helemaal niet bij. Ik denk dat ik nog lang niet heel zijn familie heb ontmoet. Ik vraag me af of zijn vader aardig tegen me zal doen, de vorige keer deed hij wel normaal. De keer dat ik hem ontmoette. Hopelijk was dat een goed teken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik kijk naar hem en volg hem met mijn ogen. Tot mijn verbazing loopt hij gewoon recht op mij af en dan kust hij me. Kan hij gedachten lezen ofzo? Mijn hart klopt sneller en dan kus ik hem zachtjes terug en voordat ik het zelf goed en wel door heb sla ik mijn armen rond zijn nek en trek hem dichter naar me toe. Ik sta te zoenen met de jongen die ik leuk vind en waar ik verliefd op ben terwijl ik hem amper ken.


    Nick
    Mijn mondhoeken krulden omhoog toen ze me terugkuste en haar armen rond mijn nek sloeg en me dichter naar haar toe trok. Ik had dus gelijk gehad, en waarschijnlijk was ik nog nooit zo blij geweest dat ik gelijk had met iets en kuste haar gewillig terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Het voelt te goed om waar te zijn. Is het wel echt? Misschien is dit morgen allemaal over. Ik verbreek de kus en kijk nick dan even zwijgend aan. Hij is langer dan ik dus ik kijk een klein beetje omhoog. Wat betekent dit voor hem? 'Eh, sorry,' zeg ik dan als ik merk dat mijn armen nog steeds rond zijn nek liggen en ik haal langzaam mijn armen weg met die blos nog steeds op mijn wangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze stopte de kus en keek een beetje omhoog naar mij, 'Eh, sorry' Verontschuldigde ze zich vervolgens aangezien haar armen nogsteeds om mijn nek hingen en ze haalde ze er langzaam weg. 'Waar denk je aan?' Vraag ik haar vervolgens opnieuw.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick vraagt aan me wat ik denk, dat heeft hij al meerdere malen gedaan vandaag. Ik aarzel even of ik het wel moet zeggen. 'Of dit wel echt is,' zeg ik dan en kijk naar zijn reactie erop. 'Of dit wel echt iets betekent voor je.' En ik bijt dan op mijn lip. We staan nog steeds heel dicht bij elkaar en er zijn nog steeds wel blosjes op mijn wangen maar niet meer zo vuurrood.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik vind het fijn om zo bij Jake te zitten en dat hij me stevig vasthoudt. Dan voel ik me echt onsterfelijk en beschermd. Ik ben zo ongeveer onsterfelijk, behalve het gedeelte dat ik toch best wel kan sterven door sterrenschot. 'Ja, is goed,' zeg ik glimlachend, mijn hoofd nog steeds verstopt. 'Ik wil ze graag ontmoeten. Kom ik niet ongelegen?' Vraag ik dan. Misschien willen ze mij er wel helemaal niet bij. Ik denk dat ik nog lang niet heel zijn familie heb ontmoet. Ik vraag me af of zijn vader aardig tegen me zal doen, de vorige keer deed hij wel normaal. De keer dat ik hem ontmoette. Hopelijk was dat een goed teken.


    Jake S
    'Je hoort nu bij de familie Les, natuurlijk vinden ze het niet erg.' Glimlach ik 'en ik wijk geen seconde van je zij, ok?' fluister ik in haar oor. Ik blijf haar lekker vasthouden. Dan laat ik haar zuchtend los. 'Ik denk dat ik me maar ga omkleden.' grinnik ik en druk een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dat ik nu bij de familie hoor en dat klinkt goed. Ik heb ineens weer familie. Want ja, ik heb weleens een vriendje gehad tussen nick en Jake in, maar daar hield ik nooit echt van. Het was meer om niet alleen te zijn, hoewel er soms wel echt leuke tussen zaten. 'Daar houd ik je aan,' grinnik ik als hij zegt dat hij geen seconde van mijn zij afwijkt. 'Ja is goed, ik ook.' En ik sta dan op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik loop met haar naar boven en haal mijn kostuum uit de kast, samen met het masker. Ik kleed me om in de badkamer en na wat geklooi met mijn das heb ik hem toch juist om gekregen. Ik zorg dat mijn haar goed ligt en doe mijn schoenen dan aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    We lopen naar boven en Jake verdwijnt de badkamer in met zijn pak en masker. Dan kleed ik me maar om in de slaapkamer. Met gordijnen dicht natuurlijk. Ik doe de gordijnen dicht en haal mijn jurk tevoorschijn. Ik kijk er met een glimlach naar, het is en blijft een mooie jurk. Vind ik zelf tenminste. Ik trek de jurk aan en strijk de stof glad. Waar heb ik dat masker ook alweer gelaten... O ja. Die is ook in de kast. Ik pak het erbij. En even voor het gevoel zet ik die op.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.