• Probeer nooit een mandarijn ik één keer in je mond te stoppen als je verkouden bent en je neus verstopt is. Want dan krijg je geen lucht meer ._. Daar ben ik net dus achter gekomen. Best falend. Hebben jullie nog rare dingen meegemaakt?


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik werd pas in paniek wakker omdat ik verkouden ben en niet door mijn neus kon ademen. Het duurde even voordat ik in de gaten had hoe ik door mijn mond moest ademen :3

    Ik heb deze week proefwerk/pta week. En vandaag had ik.. Nederlands. En hierbij mogen we alleen pennen/potloden en eventueel markers en typex mee mogen nemen in de toets ruimte. En ik ben snot verkouden, zeker als ik wat gespannen ben, krijg ik een loopneus. Dus bij gebrek aan zakdoeken heb ik herhaaldelijk mijn neus op gehaald, waar een periode tussen zat van rond de 5 seconde, in een stille toetsruimte.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ik ben gestikt in een appelflap9klein stukje0 toen moest de handgreep bij mij uitgevoerd worden.=.=


    If you can dream it, you can do it❤️

    Licet schreef:
    Ik heb deze week proefwerk/pta week. En vandaag had ik.. Nederlands. En hierbij mogen we alleen pennen/potloden en eventueel markers en typex mee mogen nemen in de toets ruimte. En ik ben snot verkouden, zeker als ik wat gespannen ben, krijg ik een loopneus. Dus bij gebrek aan zakdoeken heb ik herhaaldelijk mijn neus op gehaald, waar een periode tussen zat van rond de 5 seconde, in een stille toetsruimte.


    Dat deed een gast die naast mij zat in het eerste -toen ik ook m'n eerste examen had- ook elke 5 seconden. Ik werd gek. -__-

    OT: Vandaag niet direct eigenlijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik stikte in een snoepje, niemand had iets door. Totdat mijn beste vriendin me te hulp stond :Y)


    •*• Lululu •*•

    Ik ben met spinning twee keer van de fiets gevlogen.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik ben met spinning twee keer van de fiets gevlogen.


    loll:Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik stikte maandag bijna in een hele paracetamol :W. Voortaan breek ik hem wel door de helft...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nope, eigenlijk niet haha. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja ik stond op het winkelcentrum met een vriendin en toen kwam ineens mijn oude crush aanfietsen. Dat was awkward. En later kwam hij ook weer terug. Dat was ook awkward. En ik zag ook ineens mijn moeder, zusje en broertje over het winkelcentrum lopen. Maar zij zagen mij niet(:


    Food.

    Ik stik geregeld als ik aan het drinken ben, want ik ken genoeg mensen die net op dat moment besluiten een geweldige grap te maken. Dus dan probeer ik mijn lachen in te houden en dan stik ik half...


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Jep, we zaten in de aula aan een tafeltje, en ik wilde eindelijk 's een foto van mij en m'n beste vriendin (die zich nooit op de foto laat zetten helaas :l). Dus ik aan een andere vriendin vragen een foto te maken en dat deed ze dus. Ik pakte m'n mobieltje terug, keek naar de foto, best goed gelukt enzo.
    Tot ik in 't hoekje keek, want daar lag namelijk een prachtige stapel rommel -,- (wij stapelen altijd alles op omdat we te lui zijn om naar de prullenbak te lopen), dus nu sta ik prachtig op de foto met vuilnis in de hoek, yay.
    Moraal van het verhaal: loop voortaan eerst maar even naar de prullenbak.


    life is awesome

    Ik was dus een Gummy Bear aan 't eten.
    Een deel bleef in mijn keel hangen en toen ik wat wilde zeggen vloog dat ding naar iemands gezicht O____o
    OMFG, zooo weird Dx


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates