• Ik heb een konijn dat serious van binnen hond is O.o Hij springt uit zijn hok en dan weer naar binnen. Hij loopt achter ons aan en loopt niet weg.

    Dus daarnet sprong hij uit de voorkant van zijn hok. [Het is zo'n hok waar Cavia's/Hamsters in zitten, een hele grote btw] Dus wij de slappe lach hebben daardoor en hij springt weer terug. Mijn moeder die ziet het en zegt tegen ons: 'Straks als hij bij opa is, die zich even omdraait voor wat te pakken en dan het eten wilt neer zetten in zijn hok, is Miyuki weg.' Toen hadden we het helemaal gehad! Mijn opa verzorgt hem btw als we een weekje op vakantie zijn want dat diertje gaat gewoon dood als we een hele week weg zijn. Hij heeft echt heel veel aandacht nodig.

    We deden de voorkant dicht en de bovenkant stond open, ging die proberen om van boven uit het hok te komen. Echt nu zit ie dat hele hok door te sjezen om een uitgang te vinden.

    Wie heeft ook zo'n vaag huisdier die eruit ziet als wat het is, maar van binnen een ander speels dier is?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 10:59 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Mijn hond lijkt op een konijn. Hij gaat steeds op zijn achterpoten staan en blijft zo een hele tijd staan.
    En mijn oma haar hond maakt koprollen.

    Maar het kan misschien een chagrijnige konijn zijn? haha.

    Hahha, blijkbaar is dit gedrag voor konijnen want zo is de mijne ook. Hij doet zelfs zijn deurtje van zijn ren open. Een konijn die een deur opent had ik nog nooit geweten haha xp. En eenmaal zat hij bovenop zijn hok.

    Mijn hond is gewoon een sukkel x'D Hij heeft echt soms van die acties... Zoals laatst: hij houdt absoluut niet van water, wat doet ie? In de sloot zwemmen. Helemaal zwart was ie! En toen moest ie onder de tuinslang. Vond ie niet zo grappig, maar ik en mijn vader wel haha!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn konijn klimt ook wel eens zijn kooi uit :'D En als we hem buiten zetten gaat ie rondjes rennen en in de lucht springen omdat ie wind leuk vind.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn cavia's proberen de trailis door te bijten, de idioten en die gooien altijd hun voerbak om, en slepen hm het hok door en ze piepen altijd xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Mijn hond is een hond. (:

    Finished schreef:
    Hahha, blijkbaar is dit gedrag voor konijnen want zo is de mijne ook. Hij doet zelfs zijn deurtje van zijn ren open. Een konijn die een deur opent had ik nog nooit geweten haha xp. En eenmaal zat hij bovenop zijn hok.


    Het is een Madagaskar konijn wat wij hebben. Die is liever bij mensen in de buurt dan dat hij alleen ergens in een hok zit. Hij had ook een speeltje gekregen deze week. Het lijkt net een hond die er mee speelt O.O

    Pixar schreef:
    Maar het kan misschien een chagrijnige konijn zijn? haha.


    Dat is hij totaal niet O.o Het is een konijn dat echt heel erg graag aandacht heeft en de clown uit hangt O.o


    Yongguk & Daehyun <33

    Mijn minipoes heeft hondsdolheid. Je ziet haar van de hele dag niet en plotseling zie je iets zwart, piepends door de tuin schieten. :Y)


    All was well.

    JBM schreef:
    Mijn minipoes heeft hondsdolheid. Je ziet haar van de hele dag niet en plotseling zie je iets zwart, piepends door de tuin schieten. :Y)


    *Lacht erom* Dat vind ik grappig.


    Yongguk & Daehyun <33

    Ocharme...
    Dat beestje wil gewoon vrij zijn en geen huisdier zijn volgens mij.


    You are the poetry Shakespeare was missing.