• Goed, ik zit vol frustraties.
    Sinds een jaar of twee komt opeens iedereen naar mij met zijn/haar problemen. Ik vind dat niet erg of zo om mensen te helpen, maar ik krijg bijna nooit iets terug en dat ben ik best zat. Ik help graag mensen als ze met problemen zitten, maar het komt me stilaan het strot uit al vind ik het best gemeen om te zeggen 'Ga bij een ander kakken' als ik geen zin heb om te helpen.
    Ah, hulp :/

    Dat snap ik best liefje. Ik denk dat je het het beste gewoon eerlijk kan ze zeggen maar niet te aanvallend.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat heb ik ook een tijdje gehad... Maar ik begrip hoe je je voelt..


    SLOAN.

    Annelieeees, ik heb een probleempje. :')
    Nee srsly, ik heb een probleempje.
    Nee ik weet niet wat je eraan kan doen, kindje. ): Het is een beetje sneu voor je, maar mss is het toch wel leuk om te weten dat ze net jou vertrouwen om over die problemen te praten. Het is trouwens goed voor je karma!

    Gaskarther schreef:
    Annelieeees, ik heb een probleempje. :')
    Nee srsly, ik heb een probleempje.
    Nee ik weet niet wat je eraan kan doen, kindje. ): Het is een beetje sneu voor je, maar mss is het toch wel leuk om te weten dat ze net jou vertrouwen om over die problemen te praten. Het is trouwens goed voor je karma!

    steek dat probleem...
    jk ;3
    Ja, ik vind het ook leuk om te weten dat mensen me vertrouwen, maar dat iedereen dan echt zijn problemen naar mijn komt droppen. ik ben daar ook niet de beste in hoor, problemen oplossen. Toch niet in die van mij :') maar bij mij ligt het gewoon dat ik nooit, of toch bijna nooit, iets terug krijg. Als ik dan vraag of hij/zij wat tijd voor mij heeft, is het altijd: neen sorry. Of "ja tuurlijk" maar als ik dan het probleem zeg, reageren ze met een "ocharme, ik zou het niet weten."