• ben ik even doodsbang voor mijn moeder.
    Uit het niets werd ze ineens méga boos en deed ze aantstalten om mijn zus te slaan. Uiteindelijk heeft ze een kartonnen doos naar mijn zus gegooid, wat ik niet normaal vind.
    Nu is ze nog steeds boos, maar ik moet dadelijk (nu!) samen wiskunde doen met haar.
    En dat durf ik nu niet, want ik ben bang dat ze mij gaat slaan ..;x

    is het raar dat ik nu bang voor haar ben? ;x


    Me so good.

    Ik vind het vreemd om bang te zijn voor je moeder. Maar mijne is echt een schatje. Ik ben soms bang voor me vader. Hij sloeg me vroeger heel hard tegen me hoofd. Maar ik vind het niet normaal dat ze met dingen gooit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben ook soms bang voor me ma als ze boos is want dan is ze tot alles in staat. O_o

    k snap wel dat je bang bent,
    maar k zou gewoon normaal doen, en als ze je slaat,
    ga je heel hard schreeuwen en gillen enzo.
    dat lucht op.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ja, ik ken dat. Heeft mijn moeder ook last van. Maar die zit in de overgang dus dat telt niet mee xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Nja, ik heb dat soms ook met mijn moeder. Ze vergeet vaak dingen, maakt haar zinnen maar half af en zegt de verkeerde dingen terwijl ze iets anders bedoeld. En als je haar wil verbeteren, dan begint ze boos te worden.

    Wat ik dan doe: ik ben gewoon stil en geef der maar gelijk en probeer zo snel mogelijk van haar weg te geraken. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben bang voor mijn vader en mijn opa. Bijna altijd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Busquets schreef:
    Ik vind het vreemd om bang te zijn voor je moeder. Maar mijne is echt een schatje. Ik ben soms bang voor me vader. Hij sloeg me vroeger heel hard tegen me hoofd. Maar ik vind het niet normaal dat ze met dingen gooit.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat begrijp ik wel :x Ik hoop dat het zo beter gaat!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    xBIGBANG schreef:
    k snap wel dat je bang bent,
    maar k zou gewoon normaal doen, en als ze je slaat,
    ga je heel hard schreeuwen en gillen enzo.
    dat lucht op.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nee, ik was ook doodsbang toen die van mij op me af kwam met een mes. Nou, dan ren je met alles wat in je lijf zit, dat zeg ik je. Dus jouw angst is doodnormaal :]

    Ik zou zeggen dat ik liever zelf wiskunde deed in jouw geval :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Logisch dat je bang bent. Maar ik zou gewoon wiskunde met haar gaan maken en als ze ineens boos wordt vragen waarom en als het niet ophoud een vriendin of zo bellen?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb het overleefd (;
    Ze deed vrij normaal, al keek ze me woedend aan.

    Ik snap het niet, normaal is ze best wel leuk.
    Maar ineens sloeg ze om en werd ze mega boos.
    Ze had me nog nooit uitgescholden;x, nooit zo erg.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 20:24 ]


    Me so good.