• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'He, het is mijn geld, dus ik kies wat ik er mee doe.' grinnik ik en pak een pannenkoek. Ik denk weer even na. Een sierraad voor Maddie, een edelsteen voor oma voor haar collectie, een boek voor opa, speelgoed voor de kinderen, een cadeautje voor Leslie en Jake en een cadeautje voor Vans. Hm ben ik iemand vergeten? Mijn ouders... moet ik hen nog iets geven?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte even en begon toen te eten.
    Ik had totaal geen idee wat ik voor haar moest kopen. Of voor wie ik nog iets moest kopen... normaal gezien kocht ik gewoon niets.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Denk je dat ik iets voor mijn ouders moet kopen?' vraag ik hem dan. Ookal hebben ze me geslagen en me bijna mishandelt, het blijven mijn ouders, daar kan niemand iets aan veranderen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik dacht even na, tot mijn mond leeg was.
    "Nee, dat lijkt me niet zo'n goed idee. Het is nu hun beurt om een stap te zetten. Jij hebt al zoveel pogingen gedaan om weer op goede voet met hen te komen, maar zij blijven het maar verknallen. Je zou gewoon een kaartje kunnen sturen? Dat brengt de postbode en zo zijn er geen risico's. Ze kunnen ook niet zeggen dat je niet aan hen gedacht hebt." En ze konden haar niet kwetsen door iets niet aan te nemen of het kapot te gooien op de grond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik en kijk even zwijgend voor me uit. het doet pijn om ouders te hebben die je niet eens echt willen. Ik kijk hem weer aan. 'Ik weet dat je het niet wilt maar we gaan ook iets voor je vader kopen.' zeg ik en kijk hem streng aan. 'Je moet hem ooit vergeven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik geniet van het water die over ons heen valt en pak de shampoo die ik in haar haar begin te wrijven. 'Tijd om je haartjes te wassen, Leslietje.' zeg ik met een grijns en laat het goed schuimen.


    Leslie Day
    Jake begint met mijn haren te wassen en ik glimlach eventjes naar hem. 'Zo lang het maar niet in mijn ogen komt,' waarschuw ik hem. Ik onderga gewoon wat Jake doet, zijn handen weten wel wat ze moeten doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake s.
    Ik zorg ervoor dat je alleen nog maar schuim ziet. Iets te veel shampoo en kijk hem dan grinnikend aan. 'Leuk kapsel Les, schuim staat je zo leuk.' grijns ik en let op dat het niet naar beneden drupt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik knik en kijk even zwijgend voor me uit. het doet pijn om ouders te hebben die je niet eens echt willen. Ik kijk hem weer aan. 'Ik weet dat je het niet wilt maar we gaan ook iets voor je vader kopen.' zeg ik en kijk hem streng aan. 'Je moet hem ooit vergeven.'

    Axton
    Ik haalde mijn wenkbrauwen op, maar hield mijn blik gericht op mijn pannenkoek. Ik at het laatste stukje op en nam een nieuwe die ik ook met choco vol smeerde.
    "Doe wat je niet laten kunt." zei ik uiteindelijk, maar ik ging het hem niet afgeven.
    Ik zuchtte zacht en at verder van mijn pannenkoek. Mijn gedachten keerden terug naar het smsje van gisteren, maar ik voelde nog steeds niet de neiging om hem te vergeven of zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Oke en dan geef ik het wel als jij het niet doet... met de kinderen. het zijn ook zijn kleinkinderen Ax, dat kan je niet van hem afnemen.' zucht ik en druk een kusje op zijn lippen. Ik heb niet zo'n honger meer. En anders word ik te dik. Ik loop naar de kamer en pak wat kleren. Ik loop naar de badkamer met de kleurshampoo en kleur mijn haar geduldig en voorzichtig. Ik laat het intrekken, spoel het dan uit en kleed me om. Dan loop ik terug naar de keuken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake s.
    Ik zorg ervoor dat je alleen nog maar schuim ziet. Iets te veel shampoo en kijk hem dan grinnikend aan. 'Leuk kapsel Les, schuim staat je zo leuk.' grijns ik en let op dat het niet naar beneden drupt.


    [Les is nog altijd een haar en geen hem xd]

    Leslie Day
    Hij kijkt me grinnikend aan en hij zegt dan dat ik een leuk kapsel heb. Ik vernauw mijn ogen iets. Tijd voor het plannetje wat beter uit te voeren. Ik laat het weer echt vlak rond zijn lid warmer worden. Wordt maar opgewonden Jake, pest tijd. 'Ach, ik kan ook mijn haar afknippen,' zeg ik dan tegen hem met een klein scheef glimlachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [*zucht* het is faildag vandaag]

    Jake S.
    Ik kijk haar aan en zeg met een zielig gezichtje 'Nee Jakey houd van de lange haren van Leslie.' Ik voel me warm worden maar snap niet echt waardoor. Het is niet logisch dus ik negeer het maar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Oke en dan geef ik het wel als jij het niet doet... met de kinderen. het zijn ook zijn kleinkinderen Ax, dat kan je niet van hem afnemen.' zucht ik en druk een kusje op zijn lippen. Ik heb niet zo'n honger meer. En anders word ik te dik. Ik loop naar de kamer en pak wat kleren. Ik loop naar de badkamer met de kleurshampoo en kleur mijn haar geduldig en voorzichtig. Ik laat het intrekken, spoel het dan uit en kleed me om. Dan loop ik terug naar de keuken.

    Axton
    Vanaf ze weg was, zat ik gewoon met mijn mes te spelen, terwijl ik voor me uit staarde.
    Het was uitgesloten dat ik ze alleen liet gaan... Het was uitgesloten dat ik ging. Twee principe's die krakend hard tegen elkaar op botsten. Een gevecht van twee grote wolven. Grauwend, harde kaken op elkaar, klauwend,...
    Ik beet op mijn lip en sloot mijn ogen. Heel langzaam liet ik mijn adem ontsnappen.
    Goed, ik moest wel mee... maar dat betekende niets. Ik gaf niks toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij kijkt echt heel zielig dus doe ik gewoon mijn hand voor mijn ogen. 'Niet zo zielig kijken. En zo met al dat zeep kan Jakey toch mijn haren niet zien dus kunnen ze er net zo goed van af.' Ik laat het weer iets warmer worden bij zijn lid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik pak mijn bord op in stilte en leg hem in de gootsteen samen met mijn mes en vork. Ik begin de rest ook op te ruimen als ik denk dat hij ook wel genoeg heeft en ze de rest van de pannenkoeken in de frigo. Ik huil gehuil en zucht even vermoeid door vannacht en loop dan naar de kamer. Het is Mayra. ik haal haar uit haar bedje en wieg haar even. 'Shtt meisje. Ik ben hier, alles is goed.' Ik neurie zachtjes en begin dan zachtjes hijo de la luna te zingen. ' Tonto el que no entienda Cuenta una leyenda Que una hembra gitana Conjuro a la luna hasta el amanecer Liorando pedia Al llegar el dia Desposar un cale Tendras a tu hombre piel morena Desde el cielo hablo la luna llena Pero a cambio quiero El hijo primero Que le engendres a el Que quien su hijo inmola Para no estar sola Poco le iba a querer Luna quieres ser madre Y no encuentras querer Que te haga mujer Dime luna de plata Que pretendes hacer Con un nino de piel Hijo de la luna...' Het gaat over de maan die moeder wil zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stond op en liep naar de logeerkamer, waar mijn broek nog lag.
    Ik nam mijn gsm uit de zaak en zag dat ik nog een sms en twee gemiste oproepen had van mijn vader. Ik zuchtte en steunde met mijn hoofd in mijn handen. Waarom was het zo ingewikkeld? Kon hij me niet gewoon met rust laten?
    Ik hoorde Alexi zingen, voor de kindjes waarschijnlijk, en sloot mijn ogen bij het geluid.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “To live will be an awfully big adventure.”