• Hey girls,

    Ik heb nu al 4 maanden een relatie met een superlieve jongen.
    Alles gaat heel goed, we hebben een fantastische tijd samen.
    Maar soms heb ik het gevoel dat hij me niet aantrekkelijk vindt ofzo, hij zegt natuurlijk van wel.
    Maar we hebben echt niet vaak seks, en meestal moet ik er echt heel erg mijn best voor doen om hem duidelijk te maken dat ik echt wel zin heb...
    En dan is het natuurlijk ook niet echt leuk meer.
    Het is nu bijna twee weken geleden, en ik zie hem bijna dagelijks, dus het is niet omdat we elkaar te weinig zien.
    En ik dacht altijd dat dat het enige was dat jongens wilden... Dusja, dan denk ik soms zo heel zielig dat het gewoon aan mij ligt ofzo...
    Nouja, iemand tips. Ook meegemaakt....
    Of ben ik te veeleisend als ik toch wel verwacht dat we 1à2 keer per week met elkaar naar bed gaan?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik zou er eens met hem over praten, misschien zit er wel iets heel anders achter wat je niet verwacht. Misschien is hij wel gewoon heel zeker over zichzelf of daarover ofzo. Ik vind je niet heel veeleisend, zoiets vind ik wel redelijk normaal, vooral aan het begin van een relatie en op jouw leeftijd.


    Your make-up is terrible

    Y U No talk about that with him? Als je seks kan hebben, kun je d'r toch ook op z'n minst over praten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Welja, soms geef ik er zo lachend wel eens een opmerking over maar dan praat hij zich eruit of zegt hij dat ik overdrijf...
    En dan voel ik mij weer schuldig, denk ik dat ik overdrijf ofzo...


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Uchiha schreef:
    Y U No talk about that with him? Als je seks kan hebben, kun je d'r toch ook op z'n minst over praten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sex is niet het enige wat jongens willen (puh)

    Maar iedereen heeft verschillende sexdrive. Voor sommigen ligt het wat hoger, voor anderen wat lager. Zou best kunnen dat hij wat lager heeft en dus minder vaak zin heeft. Of misschien is er een andere oorzaak voor. Spanning of stress helpen niet mee geloof ik. Is in ieder geval handig om er even met hem over te praten. Dat geld overigens altijd als iets je dwars zit aan je partner: Door met elkaar te praten leer je elkaar beter te begrijpen en kunnen jullie je beter aanpassen aan elkaar. Geen twee mensen zijn hetzelfde en het vergt altijd wat moeite en een goeie communicatie om een relatie op te bouwen. Tenzij een van de twee zijn persoonlijkheid opzij gooit, dat kan ook heb ik gemerkt. Maar dat is een triest lot.


    quidquid excusatio prandium pro

    Nouja, jullie hebben wel gelijk.
    Ik wou gewoon even zeker weten dat het niet aan mij lag ;)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Wacht, je hebt seks met hem maar als je er serieus met hem over wil praten dan wil hij het niet? Ik zou zeggen bind hem vast, stop een prop in zijn mond en dwing hem op die manier om naar je te luisteren. Dan haal je de prop uit zijn mond zodat hij kan uitleggen waarom ie niet zo vaak met je naar bed wil.


    Physics is awesome

    Je bent inderdaad niet veeleisend. Probeer er over te praten op een 'voorzichtige' manier, want misschien schaamt hij zich wel omdat hij niet vaak zin heeft. Het lichaam moet natuurlijk wel een beetje meewerken. Het kan ook stress of iets anders zijn, maar het komt er op neer dat je erover zult moeten praten om duidelijkheid te krijgen.


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    Ik zou er eens met hem over praten, misschien zit er wel iets heel anders achter wat je niet verwacht. Misschien is hij wel gewoon heel zeker over zichzelf of daarover ofzo. Ik vind je niet heel veeleisend, zoiets vind ik wel redelijk normaal, vooral aan het begin van een relatie en op jouw leeftijd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een jongen waarbij je moeite moet doen om seks te krijgen? What's wrong with him :x Ik vind hem raar, niet jou. Gewoon eens met hem over praten en kijken wat erachter zit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nouja, hij moet wel heel vaak lange dagen werken, of heel vroeg en dan is hij 's avonds meestal vrij moe. Maar op die dagen begrijp ik het wel. Maar soms is er gewoon echt geen reden...
    Ik zal het hem eens duidelijk vragen dan.
    Maar hij nam me de paar keer dat ik er iets over zei precies gewoon niet zo serieus.
    En dan ben ik echt bang dat hij me een zaag gaat vinden, ik weet wel dat het belachelijk is, maar toch :)
    Wel, ik zal er eens over praten, we zien wel welk excuus hij heeft :D


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Je kan hem altijd een beetje pesten, wat opjutten, op een andere manier duidelijk maken dat jij iets wilt en je zal vanzelf zien dat het wel lukt ;)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    delightful schreef:
    Nouja, hij moet wel heel vaak lange dagen werken, of heel vroeg en dan is hij 's avonds meestal vrij moe. Maar op die dagen begrijp ik het wel. Maar soms is er gewoon echt geen reden...
    Ik zal het hem eens duidelijk vragen dan.
    Maar hij nam me de paar keer dat ik er iets over zei precies gewoon niet zo serieus.
    En dan ben ik echt bang dat hij me een zaag gaat vinden, ik weet wel dat het belachelijk is, maar toch :)
    Wel, ik zal er eens over praten, we zien wel welk excuus hij heeft :D

    Hij neemt je niet serieus als je het over seks hebt? Seks is iets heel serieus, maar goed. Dat vind ik echt slecht van hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cresseyde schreef:
    Je kan hem altijd een beetje pesten, wat opjutten, op een andere manier duidelijk maken dat jij iets wilt en je zal vanzelf zien dat het wel lukt ;)


    Dat zal ongetwijfeld helpen ja. Ik krijg ook altijd zin in sex als ik gepest word /sarcasme


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat zal ongetwijfeld helpen ja. Ik krijg ook altijd zin in sex als ik gepest word /sarcasme

    Niet op die manier Alwinnetje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.