• Hey girls,

    Ik heb nu al 4 maanden een relatie met een superlieve jongen.
    Alles gaat heel goed, we hebben een fantastische tijd samen.
    Maar soms heb ik het gevoel dat hij me niet aantrekkelijk vindt ofzo, hij zegt natuurlijk van wel.
    Maar we hebben echt niet vaak seks, en meestal moet ik er echt heel erg mijn best voor doen om hem duidelijk te maken dat ik echt wel zin heb...
    En dan is het natuurlijk ook niet echt leuk meer.
    Het is nu bijna twee weken geleden, en ik zie hem bijna dagelijks, dus het is niet omdat we elkaar te weinig zien.
    En ik dacht altijd dat dat het enige was dat jongens wilden... Dusja, dan denk ik soms zo heel zielig dat het gewoon aan mij ligt ofzo...
    Nouja, iemand tips. Ook meegemaakt....
    Of ben ik te veeleisend als ik toch wel verwacht dat we 1à2 keer per week met elkaar naar bed gaan?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Cresseyde:
    Heb ik al geprobeerd, en dat werkt inderdaad niet :)
    En het is trouwens niet de bedoeling dat hij het tegen zijn zin ofzo doet natuurlijk, daar hebben we allebei niks aan.

    Oromis:
    En het is niet dat hij mij niet serieus neemt al sik over seks wil praten, maar ik heb gewoon nog nooit ook echt een heel serieus gesprek aangeknoopt over dit onderwerp.
    We kunnen normaal wel heel serieus babbelen, over alles.
    Ga het meteen eens doen, mijn hartje een luchten, hoera!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    delightful schreef:
    Cresseyde:
    Heb ik al geprobeerd, en dat werkt inderdaad niet :)
    En het is trouwens niet de bedoeling dat hij het tegen zijn zin ofzo doet natuurlijk, daar hebben we allebei niks aan.

    Oromis:
    En het is niet dat hij mij niet serieus neemt al sik over seks wil praten, maar ik heb gewoon nog nooit ook echt een heel serieus gesprek aangeknoopt over dit onderwerp.
    We kunnen normaal wel heel serieus babbelen, over alles.
    Ga het meteen eens doen, mijn hartje een luchten, hoera!

    Oh, okay. Nou veel succes en hopelijk helpt het :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Niet op die manier Alwinnetje.


    Praten>tips uit cosmopolitan

    Srsly. Niet iedereen is hetzelfde, niet iedereen heeft dezelfde verwachtingen en niet iedereen is stereotyp. De enige manier om de oorzaak te bestrijden is de uit te vinden waarom en op die manier een oplossing vinden. Hij wil minder sex. Waarom? Is er iets wat zij kan doen, heeft het tijd nodig omdat ie in een drukke periode zit? Of is er iets anders? Het is de manier om uit te vinden waarom het is zoals het is, en wat zijn verwachtingen zijn van sex. Vervolgens kunnen jullie samen uitvogelen hoe jullie het gaan oplossen. De rest is symptoombestrijding. Nuttig op de korte termijn of als je de oorzaak zelf niet kunt verhelpen, maar in ieder opzicht inferieur.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik hoop het ook :)
    Want ik vind het echt wel een stomme situatie...


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik wist wel dat ik met hem ging moeten praten, ik wou gewoon even horen of het niet aan mij lag :)
    Maar toch bedankt voor jullie reacties (ookalwarenzenietaltijdzolief...)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    delightful schreef:
    Ik wist wel dat ik met hem ging moeten praten, ik wou gewoon even horen of het niet aan mij lag :)
    Maar toch bedankt voor jullie reacties (ookalwarenzenietaltijdzolief...)


    Wacht, iedereen hier probeert je gewoon te helpen en jij vind het niet lief genoeg? Misschien ligt het dan toch aan jou.


    Your make-up is terrible

    Ik zeg dronken voeren, werkt altijd (cat).


    i put the fun in funeral

    Je zou toch juist wel serieus met hem over seks moeten kunnen praten als je ook seks met hem hebt. :Y)


    -

    Balance schreef:
    Je zou toch juist wel serieus met hem over seks moeten kunnen praten als je ook seks met hem hebt. :Y)


    Maar hoe kun je tijdens de sex over de sex praten als het sexprobleem waar je over wilt praten het feit is dat ie geen sex wilt, want hij wil immers geen sex dus kunnen ze geen sex hebben dus kunnen ze niet tijdens de sex over sex praten!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Maar hoe kun je tijdens de sex over de sex praten als het sexprobleem waar je over wilt praten het feit is dat ie geen sex wilt, want hij wil immers geen sex dus kunnen ze geen sex hebben dus kunnen ze niet tijdens de sex over sex praten!

    Tijdens de seks? :'D Zo bedoelde ik dat helemaal niet D:


    -

    Balance schreef:
    (...)
    Tijdens de seks? :'D Zo bedoelde ik dat helemaal niet D:


    Aw. SAAI!


    quidquid excusatio prandium pro

    Balance schreef:
    Je zou toch juist wel serieus met hem over seks moeten kunnen praten als je ook seks met hem hebt. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Oromis schreef:
    Een jongen waarbij je moeite moet doen om seks te krijgen? What's wrong with him :x Ik vind hem raar, niet jou. Gewoon eens met hem over praten en kijken wat erachter zit.

    Hahaha, misschien is hij homo? :x .. No, just joking.

    Anyway.. Ik zeg: praten! :Y)


    RainbowDash schreef:
    (...)

    Aw. SAAI!


    Haha, ik vind jou eigenlijk keigrappig ;)

    Anyways, we hebben erover gepraat, daarom is het nu nog niet opgelost, maar het komt wel in orde.
    Thanks guys!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    delightful schreef:
    (...)

    Haha, ik vind jou eigenlijk keigrappig ;)

    Anyways, we hebben erover gepraat, daarom is het nu nog niet opgelost, maar het komt wel in orde.
    Thanks guys!


    Fijn om te lezen. Trouwens, mijn eerdere reactie was niet serieus bedoeld. Het was meer om je aan het lachen te maken.


    Physics is awesome