• Hey girls,

    Ik heb nu al 4 maanden een relatie met een superlieve jongen.
    Alles gaat heel goed, we hebben een fantastische tijd samen.
    Maar soms heb ik het gevoel dat hij me niet aantrekkelijk vindt ofzo, hij zegt natuurlijk van wel.
    Maar we hebben echt niet vaak seks, en meestal moet ik er echt heel erg mijn best voor doen om hem duidelijk te maken dat ik echt wel zin heb...
    En dan is het natuurlijk ook niet echt leuk meer.
    Het is nu bijna twee weken geleden, en ik zie hem bijna dagelijks, dus het is niet omdat we elkaar te weinig zien.
    En ik dacht altijd dat dat het enige was dat jongens wilden... Dusja, dan denk ik soms zo heel zielig dat het gewoon aan mij ligt ofzo...
    Nouja, iemand tips. Ook meegemaakt....
    Of ben ik te veeleisend als ik toch wel verwacht dat we 1à2 keer per week met elkaar naar bed gaan?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    delightful schreef:
    (...)

    Haha, ik vind jou eigenlijk keigrappig ;)

    Anyways, we hebben erover gepraat, daarom is het nu nog niet opgelost, maar het komt wel in orde.
    Thanks guys!


    Eh, bedankt xD

    Mooizo :Y) Onthoud dat het werkt! PRATEN IS AWESOME DATEN IS PRATEN

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 23:59 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Balance schreef:
    Je zou toch juist wel serieus met hem over seks moeten kunnen praten als je ook seks met hem hebt. :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik vind 1 à 2 keer seks per week in het begin zeker niet te weinig. Het is namelijk allemaal nieuw en spannend om het zomaar te zeggen.
    Later verwacht je minder dat je zo vaak seks hebt. Ik zou het er dus zeker eens met hem over hebben. Voor hetzelfde geld voelt hij hem juist onzeker.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 12:07 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eyes schreef:
    Wacht, je hebt seks met hem maar als je er serieus met hem over wil praten dan wil hij het niet? Ik zou zeggen bind hem vast, stop een prop in zijn mond en dwing hem op die manier om naar je te luisteren. Dan haal je de prop uit zijn mond zodat hij kan uitleggen waarom ie niet zo vaak met je naar bed wil.


    I'll lick the poison from right off your kiss