• I have chosen a new username, Oromis :Y)

    Oromis is een personage uit de boekenserie "Het Erfgoed" wat bestaat uit de boeken Eragon, Oudste, Brisingr en Erfgoed (Eragon, Eldest, Brisingr en Inheritance in het Engels). Deze serie is geschreven door Christopher Paolini.
    Hij is de laatste Rijder na de "Fall of the Dragon Riders" en heeft zich verstopt bij de elfen om eventuele nieuwe Rijders te trainen. Dit doordat hij en zijn draak Glaedr niet meer konden vechten door de verminkingen die ze hadden opgelopen. Hierdoor, en door zijn wijsheid, werd Oromis vaak aangeduid als De Wijze der Smarten, en Togira Ikonoka (Wat "De Gebrekkige Zonder Gebrek" betekent.)

    Rijders (Shur'tugal in de Oude Taal) waren een coalitie van elfen en draken gevormd aan het einde van Du Fyrn Skulblaka (The Dragon War) om vrede en orde tussen de elfen en draken te smeden. De Rijders zijn gemaakt, doordat verdragen tussen de twee races nutteloos zouden zijn. Een ondertekende stuk papier betekende niets voor een draak.
    Daarom is er besloten door met behulp van magie een onherroepelijke band op te richten tussen de elfen en de draken. De draak zou in zijn of haar ei, een elf uitkiezen en voor hem of haar uitkomen. Zij zouden dan worden opgeleid worden tot nieuwe Rijders die Alagaësia zouden beschermen.
    Toen later de mensen over de zee kwamen werd de band tussen de Draken en de Elfen zodanig veranderd dat de Mens er ook bij zou gaan horen.
    Rijders waren niet alleen vredestroepen of magiërs. Ze waren ook genezers en geleerden op elk gebied dat je kon bedenken.

    Ja, ik hou van die boeken(cat)

    Mijn signature bekent: "Ik ben een vriend. Ik zal je geen pijn doen." in de Oude Taal (die ontwikkeld is door de elfen om de energie om zich heen te kunnen manipuleren. Want dat is, volgens de boeken, wat magie is).

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 10:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eyes schreef:
    Leuke username, ik vind het altijd leuk als er een reden is waarom iemand een bepaalde username kiest.

    Die boeken wil ik nog steeds lezen want ik heb de film gezien en toen wilde ik de boeken lezen maar het eerste boek is meestal uit geleend. En aangezien ik niet met het tweede boek wil beginnen, zal ik nog even geduld moeten hebben.

    Ik heb alle 4 de boeken in .epub formaat als je wilt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cool story and username ofc.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 18:22 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik heb alle 4 de boeken in .epub formaat als je wilt?


    In het Engels of in het Nederlands? En wat bedoel je met epub formaat? Aangezien ik een e-reader heb.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    In het Engels of in het Nederlands? En wat bedoel je met epub formaat? Aangezien ik een e-reader heb.

    In het Nederlands natuurlijk en .epub is een formaat dat een normale e-reader zou moeten kunnen lezen. En als die van jou dat niet wilt kan ik ze altijd nog omzetten naar .pdf wat elke e-reader aan kan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    In het Nederlands natuurlijk en .epub is een formaat dat een normale e-reader zou moeten kunnen lezen. En als die van jou dat niet wilt kan ik ze altijd nog omzetten naar .pdf wat elke e-reader aan kan.


    O, dat moet wel lukken. Moet ik alleen dat snoertje zien te vinden.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    O, dat moet wel lukken. Moet ik alleen dat snoertje zien te vinden.

    Pb send.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laat ik eens zien of ik de boeken ook daadwerkelijk op mijn ereader heb staan... Ik dacht van wel...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    je maakt met nieuwsgierig.
    nu wil ik dat boek lezen (:
    ik vind het wel een leuke naam:Y)


    Miep

    Eyes schreef:
    Leuke username, ik vind het altijd leuk als er een reden is waarom iemand een bepaalde username kiest.

    Die boeken wil ik nog steeds lezen want ik heb de film gezien en toen wilde ik de boeken lezen maar het eerste boek is meestal uit geleend. En aangezien ik niet met het tweede boek wil beginnen, zal ik nog even geduld moeten hebben.


    De boeken zijn veeeeeeeeeeeel leuker! C:
    Behalve deel twee, waar ik minder goed door heen kwam. C':
    Ik kan gewoon niet goed tegen bloed en zwakte,
    en in dat deel was Eragon echt heel erg gewond. C':


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Enucleato schreef:
    (...)

    De boeken zijn veeeeeeeeeeeel leuker! C:
    Behalve deel twee, waar ik minder goed door heen kwam. C':
    Ik kan gewoon niet goed tegen bloed en zwakte,
    en in dat deel was Eragon echt heel erg gewond. C':

    Geen spoilers geven aub. En de boeken erna worden alleen maar erger hoor :Y) Tenminste, er word nog meer gevochten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Oromis, hoe vond jij deel 4 eindigen? C: *wil dat eigenlijk wel van elke lezer weten*

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 19:41 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Maraschino schreef:
    je maakt met nieuwsgierig.
    nu wil ik dat boek lezen (:
    ik vind het wel een leuke naam:Y)

    Zoals ik al vaker heb gezegd, ik kan de boeken sturen als je wilt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Enucleato schreef:
    @Oromis, hoe vond jij deel 4 eindigen? C: *wil dat eigenlijk wel van elke lezer weten*

    Haal dat weg! Je geeft spoilers weg!

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 19:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Geen spoilers geven aub. En de boeken erna worden alleen maar erger hoor :Y) Tenminste, er word nog meer gevochten.


    Ik heb ze allemaal al uit! -Naah nu heb ik die cheerleader smiley nodig! D:-
    Dammn, ik moet proberen niets te veraden, ik kan mijn mond nooit houden over boeken... C':


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Enucleato schreef:
    (...)

    Ik heb ze allemaal al uit! -Naah nu heb ik die cheerleader smiley nodig! D:-
    Dammn, ik moet proberen niets te veraden, ik kan mijn mond nooit houden over boeken... C':

    Stuur me dan een PB! Niets over de boeken hier zeggen alsjeblieft. Daarvoor is ten eerste het topic niet bedoeld en ten tweede is dat niet leuk voor mensen die de boeken willen lezen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 19:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.