• I have chosen a new username, Oromis :Y)

    Oromis is een personage uit de boekenserie "Het Erfgoed" wat bestaat uit de boeken Eragon, Oudste, Brisingr en Erfgoed (Eragon, Eldest, Brisingr en Inheritance in het Engels). Deze serie is geschreven door Christopher Paolini.
    Hij is de laatste Rijder na de "Fall of the Dragon Riders" en heeft zich verstopt bij de elfen om eventuele nieuwe Rijders te trainen. Dit doordat hij en zijn draak Glaedr niet meer konden vechten door de verminkingen die ze hadden opgelopen. Hierdoor, en door zijn wijsheid, werd Oromis vaak aangeduid als De Wijze der Smarten, en Togira Ikonoka (Wat "De Gebrekkige Zonder Gebrek" betekent.)

    Rijders (Shur'tugal in de Oude Taal) waren een coalitie van elfen en draken gevormd aan het einde van Du Fyrn Skulblaka (The Dragon War) om vrede en orde tussen de elfen en draken te smeden. De Rijders zijn gemaakt, doordat verdragen tussen de twee races nutteloos zouden zijn. Een ondertekende stuk papier betekende niets voor een draak.
    Daarom is er besloten door met behulp van magie een onherroepelijke band op te richten tussen de elfen en de draken. De draak zou in zijn of haar ei, een elf uitkiezen en voor hem of haar uitkomen. Zij zouden dan worden opgeleid worden tot nieuwe Rijders die Alagaësia zouden beschermen.
    Toen later de mensen over de zee kwamen werd de band tussen de Draken en de Elfen zodanig veranderd dat de Mens er ook bij zou gaan horen.
    Rijders waren niet alleen vredestroepen of magiërs. Ze waren ook genezers en geleerden op elk gebied dat je kon bedenken.

    Ja, ik hou van die boeken(cat)

    Mijn signature bekent: "Ik ben een vriend. Ik zal je geen pijn doen." in de Oude Taal (die ontwikkeld is door de elfen om de energie om zich heen te kunnen manipuleren. Want dat is, volgens de boeken, wat magie is).

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 10:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Verhaal niet gelezen, maar ik vind deze username leuker dan CyberLord, denk ik :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    Verhaal niet gelezen, maar ik vind deze username leuker dan CyberLord, denk ik :Y)

    Pffft, ik ga nog eens duidelijk uitleg geven bij mijn username. Doe ik eens moeite, word het niet gewaardeerd (no_chears)
    En waarom is deze leuker dan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leuke verandering! Maareh... Dat verhaal klinkt wel spannend, kun je even de schrijver dumpen? (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    PurpleCandy schreef:
    Leuke verandering! Maareh... Dat verhaal klinkt wel spannend, kun je even de schrijver dumpen? (:

    Christopher Paolini, ik zal het ook even in de begin post zetten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Christopher Paolini, ik zal het ook even in de begin post zetten :Y)

    Dankuu! Dan ga ik ze ook maar eens lezen (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    PurpleCandy schreef:
    (...)
    Dankuu! Dan ga ik ze ook maar eens lezen (:

    Ik heb, als je dat wilt, alle boeken in .epub formaat, die ik kan omzetten naar .pdf's.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dju, jij bent wel erg diepzinnig bezig vandaag met al die uitleg en achterliggende gedachte bij je nieuwe username!
    Maar het is, zoals al eerder genoemd, een mooie vervanger voor Cyberlord (:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Oromis schreef:
    (...)
    Pffft, ik ga nog eens duidelijk uitleg geven bij mijn username. Doe ik eens moeite, word het niet gewaardeerd (no_chears)
    En waarom is deze leuker dan?
    Het wordt wel gewardeerd, maar ik ben te lui :Y)
    Ik vind usernames die uit meerdere woorden bestaan niet zo geweldig :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb alleen het eerste boek gelezen, moet nog steeds een keer aan de rest beginnen...
    Maar het is een mooie username :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Villique schreef:
    (...)Het wordt wel gewardeerd, maar ik ben te lui :Y)
    Ik vind usernames die uit meerdere woorden bestaan niet zo geweldig :Y)

    Dat is een goede reden in mijn ogen.
    En aaah, okay. Tja, ieder zo zijn ding :Y)

    Britsanity schreef:
    Dju, jij bent wel erg diepzinnig bezig vandaag met al die uitleg en achterliggende gedachte bij je nieuwe username!
    Maar het is, zoals al eerder genoemd, een mooie vervanger voor Cyberlord (:

    Diepzinnig valt mee, ik kon nog veel meer vertellen en zeggen, maar dat laat ik maar achterwegen ;p
    En dankjewel. Ik wilde hem al een hele lang tijd *O*

    Junns schreef:
    Ik heb alleen het eerste boek gelezen, moet nog steeds een keer aan de rest beginnen...
    Maar het is een mooie username :')

    Zeker doen, de volgende boeken zijn alleen maar beter en geweldiger geschreven. (Okay, het laatst was iets minder, maar alsnog awesome)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 11:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eragon heb ik op DVD ;P. Die film is echt leuk. Deze username vind ik, persoonlijk, wel mooier.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Eragon heb ik op DVD ;P. Die film is echt leuk. Deze username vind ik, persoonlijk, wel mooier.

    De verfilming van Eragon is echt verneukt :x Vanaf het moment dat de film begint doen ze dingen anders dan in het boek en laten heel erg belangrijke gebeurtenissen, plaatsen en mensen weg. Je moet echt de boeken lezen, die zijn geweldig.
    En dankjewel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Diepzinnig valt mee, ik kon nog veel meer vertellen en zeggen, maar dat laat ik maar achterwegen ;p
    En dankjewel. Ik wilde hem al een hele lang tijd


    Oké, maar als je bedenkt dat mijn leraren op school de diepzinnigheid van een tuinhek hebben,
    ben jij een echt mirakel voor mij vandaag...

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 11:44 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik heb, als je dat wilt, alle boeken in .epub formaat, die ik kan omzetten naar .pdf's.

    Oh als je ze zou willen sturen in .epub formaat zou dat geweldig zijn (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Britsanity schreef:
    (...)

    Oké, maar als je denkt dat mijn leraren op school de diepzinnigheid van een tuinhek hebben,
    ben jij een echt mirakel voor mij vandaag...

    Hahahaha, okay. Bedankt :Y)

    PurpleCandy schreef:
    (...)
    Oh als je ze zou willen sturen in .epub formaat zou dat geweldig zijn (:

    Verwacht heel binnenkort een PB'tje van mij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.