• I have chosen a new username, Oromis :Y)

    Oromis is een personage uit de boekenserie "Het Erfgoed" wat bestaat uit de boeken Eragon, Oudste, Brisingr en Erfgoed (Eragon, Eldest, Brisingr en Inheritance in het Engels). Deze serie is geschreven door Christopher Paolini.
    Hij is de laatste Rijder na de "Fall of the Dragon Riders" en heeft zich verstopt bij de elfen om eventuele nieuwe Rijders te trainen. Dit doordat hij en zijn draak Glaedr niet meer konden vechten door de verminkingen die ze hadden opgelopen. Hierdoor, en door zijn wijsheid, werd Oromis vaak aangeduid als De Wijze der Smarten, en Togira Ikonoka (Wat "De Gebrekkige Zonder Gebrek" betekent.)

    Rijders (Shur'tugal in de Oude Taal) waren een coalitie van elfen en draken gevormd aan het einde van Du Fyrn Skulblaka (The Dragon War) om vrede en orde tussen de elfen en draken te smeden. De Rijders zijn gemaakt, doordat verdragen tussen de twee races nutteloos zouden zijn. Een ondertekende stuk papier betekende niets voor een draak.
    Daarom is er besloten door met behulp van magie een onherroepelijke band op te richten tussen de elfen en de draken. De draak zou in zijn of haar ei, een elf uitkiezen en voor hem of haar uitkomen. Zij zouden dan worden opgeleid worden tot nieuwe Rijders die Alagaësia zouden beschermen.
    Toen later de mensen over de zee kwamen werd de band tussen de Draken en de Elfen zodanig veranderd dat de Mens er ook bij zou gaan horen.
    Rijders waren niet alleen vredestroepen of magiërs. Ze waren ook genezers en geleerden op elk gebied dat je kon bedenken.

    Ja, ik hou van die boeken(cat)

    Mijn signature bekent: "Ik ben een vriend. Ik zal je geen pijn doen." in de Oude Taal (die ontwikkeld is door de elfen om de energie om zich heen te kunnen manipuleren. Want dat is, volgens de boeken, wat magie is).

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 10:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I approve. Alhoewel je inmiddels al weet wat mijn eerste reactie is.
    Door je profielfoto en je profiel dacht ik trouwens al wel aan Eragon, nog voor je het me vertelde :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I love it :9~ zelf ben ik ook helemaal gek van de Eragon-reeks dus toen ik je naam las wist ik al direct over wie het ging ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    I love it :9~ zelf ben ik ook helemaal gek van de Eragon-reeks dus toen ik je naam las wist ik al direct over wie het ging ^^

    Ghehehe, ik krijg er maar niet genoeg van. Nikki word al gek van me ;x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ghehehe, ik krijg er maar niet genoeg van. Nikki word al gek van me ;x


    Eens kijken of je dit weet, als echte Eragon-fan (wbw)
    Dit is een quote van... ?
    'While two may share two,
    And one of two is certainly one,
    One might be two.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Eens kijken of je dit weet, als echte Eragon-fan (wbw)
    Dit is een quote van... ?
    'While two may share two,
    And one of two is certainly one,
    One might be two.'

    Oeh oeh, dat is de raaf die altijd bij Islanzadi is. Blagden! :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Oeh oeh, dat is de raaf die altijd bij Islanzadi is. Blagden! :Y)


    Ik ben onder de indruk (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik ben onder de indruk (:

    Pffft, ik weet bijna alles. (Behalve de stukjes van Roran, die skip ik meestal, want ik vind hem niet zo interessant :x Moet de boeken straks nog eens lezen voor die stukjes)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Pffft, ik weet bijna alles. (Behalve de stukjes van Roran, die skip ik meestal, want ik vind hem niet zo interessant :x Moet de boeken straks nog eens lezen voor die stukjes)


    Hahahaha dat deed ik ook altijd! Eragon's verhaal was echt altijd stukken interessanter (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Hahahaha dat deed ik ook altijd! Eragon's verhaal was echt altijd stukken interessanter (:

    Ghehehe, nogal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leuke username, ik vind het altijd leuk als er een reden is waarom iemand een bepaalde username kiest.

    Die boeken wil ik nog steeds lezen want ik heb de film gezien en toen wilde ik de boeken lezen maar het eerste boek is meestal uit geleend. En aangezien ik niet met het tweede boek wil beginnen, zal ik nog even geduld moeten hebben.


    Physics is awesome

    Damn, dit wordt wennen aan je nieuwe naam :')


    Pretty is just a pretty word.

    Foei Mitchell, nu ben ik net CyberLord gewend :c

    CURLYMONSTER schreef:
    Damn, dit wordt wennen aan je nieuwe naam :')

    Maar wel leuk. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Origineel :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Fapsnol schreef:
    Foei Mitchell, nu ben ik net CyberLord gewend :c

    Sowwy :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.