• I have chosen a new username, Oromis :Y)

    Oromis is een personage uit de boekenserie "Het Erfgoed" wat bestaat uit de boeken Eragon, Oudste, Brisingr en Erfgoed (Eragon, Eldest, Brisingr en Inheritance in het Engels). Deze serie is geschreven door Christopher Paolini.
    Hij is de laatste Rijder na de "Fall of the Dragon Riders" en heeft zich verstopt bij de elfen om eventuele nieuwe Rijders te trainen. Dit doordat hij en zijn draak Glaedr niet meer konden vechten door de verminkingen die ze hadden opgelopen. Hierdoor, en door zijn wijsheid, werd Oromis vaak aangeduid als De Wijze der Smarten, en Togira Ikonoka (Wat "De Gebrekkige Zonder Gebrek" betekent.)

    Rijders (Shur'tugal in de Oude Taal) waren een coalitie van elfen en draken gevormd aan het einde van Du Fyrn Skulblaka (The Dragon War) om vrede en orde tussen de elfen en draken te smeden. De Rijders zijn gemaakt, doordat verdragen tussen de twee races nutteloos zouden zijn. Een ondertekende stuk papier betekende niets voor een draak.
    Daarom is er besloten door met behulp van magie een onherroepelijke band op te richten tussen de elfen en de draken. De draak zou in zijn of haar ei, een elf uitkiezen en voor hem of haar uitkomen. Zij zouden dan worden opgeleid worden tot nieuwe Rijders die Alagaësia zouden beschermen.
    Toen later de mensen over de zee kwamen werd de band tussen de Draken en de Elfen zodanig veranderd dat de Mens er ook bij zou gaan horen.
    Rijders waren niet alleen vredestroepen of magiërs. Ze waren ook genezers en geleerden op elk gebied dat je kon bedenken.

    Ja, ik hou van die boeken(cat)

    Mijn signature bekent: "Ik ben een vriend. Ik zal je geen pijn doen." in de Oude Taal (die ontwikkeld is door de elfen om de energie om zich heen te kunnen manipuleren. Want dat is, volgens de boeken, wat magie is).

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 10:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    De verfilming van Eragon is echt verneukt :x Vanaf het moment dat de film begint doen ze dingen anders dan in het boek en laten heel erg belangrijke gebeurtenissen, plaatsen en mensen weg. Je moet echt de boeken lezen, die zijn geweldig.
    En dankjewel :Y)

    Ik wist eerst niet eens dat het een boekenreeks was, maar aan het einde zie je die zwarte draak en toen vermoedde ik dat al, maar dat is echt kut als ze veel weglaten.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik heb, als je dat wilt, alle boeken in .epub formaat, die ik kan omzetten naar .pdf's.

    Ohhh, mag ik die ook, als het niet teveel moeite is!


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ohhh, mag ik die ook, als het niet teveel moeite is!

    Daarom moet je ook de boeken lezen en ik zal je een PB sturen met daarin de boeken :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je bent awesome. Hartstikke bedankt! (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Leuke naam
    verhaal klinkt interessant is het ook in het nederlands?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    Leuke naam
    verhaal klinkt interessant is het ook in het nederlands?

    De boek namen die ik opnoemde waren in het Nederlands, dus ja, de boeken zijn er in het Nederlands.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Daarom moet je ook de boeken lezen en ik zal je een PB sturen met daarin de boeken :Y)

    Oh my God, you're the best! Dankjeee!


    The odds are néver in our favor.

    Echt een hele leuke naam! Plaatje is ook awesome. (:


    You are beautiful, you are love.

    Leuk! Ik heb een tijdje geleden het eerste boek gekocht, maar ik moet het nog lezen. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hmm, ik was zo gewend aan CyberLord dat ik twee keer moet nadenken. Hoewel jouw schrijfstijl heel identiek is, niet lullig bedoelt, hoor, het is goed om een herkenbare stijl te hebben, dus zoveel problemen zal dat niet geven. :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    oke:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ow hahaa
    nu las ik het goed
    ik heb die boeken allemaal al uitgelezenxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Heb de eerste drie boeken een paar jaar geleden gelezen en die vond ik heel erg leuk! Leuke username. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Die boeken zijn zo awesome:Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik dacht bij je plaatje gelijk aan aan eragon, niet dat ik die boeken heb gelezen, maar mijn broer heeft ze wel allemaal gelezen en ik heb een deel van de film gezien ;3
    Anyway, coole username, daar is echt over nagedacht.


    Aan niets denken is ook denken.

    dragonslayer schreef:
    Heb de eerste drie boeken een paar jaar geleden gelezen en die vond ik heel erg leuk! Leuke username. (:

    De laatste is ook uit, die moet je ook echt lezen. Hij is een beetje afgeraffeld, maar zeker de moeite waard om te lezen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.