• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dit wordt moeilijker en moeilijker.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bah, nou moet ik straks nog naar school voor een toets. En dat terwijl dit mijn vrije dag hoort te zijn.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    En zelfs mijn ouders...
    "OP DIE ENE SCHOOL NAAR DE KLOTE, OP DIE ANDERE SCHOOL NAAR DE KLOTE EN NU TERUG!"
    fuck you ik haat mijn leven :c
    Niets kan me opvrolijken!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 12:44 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Kut internet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik ook niet. Morgen bloedonderzoek. :C

    Me to! ;(


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    En nu hopen dat je op een dag wel van me houdt... Ik ga m'n best doen door niet m'n best te doen. Maar ondertussen ga ik wel blijven opletten of er toevallig een andere jongen langskomt die me wel gelukkig kan maken. Het leven is niet makkelijk.


    Life is hard and then we die

    Wil de dokter dat ik met me moeder/vriendinnen praat met wat er niet goed gaat. Ja not. Als ze me niet begrijpen waarom zou ik ze dan ongerust maken..?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik moet nu de keuze maken. Maar het is zo lastig. Ik voel me ook zo egoïstisch. Ik wil niemand pijn doen.

    Silverlance schreef:
    Ik moet nu de keuze maken. Maar het is zo lastig. Ik voel me ook zo egoïstisch. Ik wil niemand pijn doen.

    Jou belang gaat uiteindelijk voor. Jij bent degene die gelukkig moet worden, niemand anders.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yeaaaaaay ! <3 :D


    Vatican Cameos

    SchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijvenSchrijven


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Iedereen maakt fouten en dat snapt niemand niet


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Oromis schreef:
    (...)
    Jou belang gaat uiteindelijk voor. Jij bent degene die gelukkig moet worden, niemand anders.

    Ja, maar ik kan er niet tegen als mensen ongelukkig zijn. Zeker niet als het door mij komt. Dan kan ik die persoon nooit meer zonder schuldgevoel aankijken.

    BEGIN TE LEREN.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vertik het om iets voor school te doen, zeker in deze situatie :c


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”