• Hee,
    Mijn ouders willen dat ik binnenkort kleedgeld krijg omdat ik met geld moet leren omgaan en blablabla je weet wel.
    Maar ze weten niet hoeveel ze moeten geven, dusss zouden de meisjes/jongens die kleedgeld hebben dit willen invullen? Dan zou je heeeeel lief zijn hihihhh

    Leeftijd:
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand?
    Wat moet er van kopen?
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt?


    Alvast bedankt! xxxx

    (Ik weet het de titel klopt niet, kan het niet veranderen, moet 'kleedgeld' zijn)

    ps. Ik weet niet of dit bij dit forum (vragen) hoort, maar anders mag je het wel ergens anders neerzetten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 16:56 ]

    Leeftijd: 15
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? 50 euro
    Wat moet er van kopen? Alles behalve sportkleding (nieuwe hockeyschoenen dan wel weer zelf)
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt? jup


    Miep

    Leeftijd: 19
    Hoeveel kleedgeld krijg je: Niks, ik heb mijn loon. Af en toe krijg ik wat geld toegestopt als ik ga shoppen ofzo en de zorgverzekering betaalt mijn vader gelukkig. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leeftijd: 15
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? 40
    Wat moet er van kopen? Alles behalve jassen, (kwalitatief goede) schoenen, sportkleding en als ik eens een goede broek nodig heb, hoef ik dat ook niet te betalen.
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt? Ik zou niet om meer vragen, vind het een mooi bedrag om zomaar iedere maand weer gratis en voor niets op m'n rekening te krijgen. Voor duurdere dingen als een goede broek/trui etc. kan ik echter lastig sparen, omdat ik die 40 euro per maand wel bijna altijd op maak. Dus wat meer geld kan ik opzich wel gebruiken, maar daar zal ik voor moeten werken (krul)


    i put the fun in funeral

    Ik krijg geen kleedgeld, god zij dank, nu betalen m'n ouders zo'n beetje de dingen die ik wil.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chat schreef:
    Niks, naga, noppes.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Leeftijd: 17
    Kleedgeld: Niks.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Horizons schreef:
    Ik heb altijd alles zelf moeten betalen. Waar ik het geld vandaag haalde, deed er niet toe. Gelukkige heb ik een lieve oma die me af en toe eens een centje voor kleren geeft.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Leeftijd: 19
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? Niets, maar ik werk en krijg ongeveer 40 euro per week. En mijn moeder betaald soms de helft van mijn kleding, maar meestal betaal ik het wel gewoon zelf
    Wat moet er van kopen? Alles, alleen soms maar een gedeelte van mijn winter/zomerjas of schoenen
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt? Ja, meer dan genoeg, heb vaak veel over die ik op mn bankrekening zet, al heb ik laatst bijna alles uitgegeven aan een nieuwe laptop hahah


    As travars

    Ik krijg altijd alles wat betreft kleding van mijn ouders en zus:Y). Ik krijg wel zakgeld, maar kleedgeld niet echt.


    The odds are néver in our favor.

    Ik ben 13 hihi :P
    Ik krijg 100 euro per maand en ik moet daar alles van betalen behalve en winterjas en onderbroeken/sokken/bh's (:
    Opzich wel maar ik spaar het liever op voor 2 maanden dan kan ik meer kopen hihi


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    LADYMALIKxo schreef:
    Ik ben 13 16 hihi :P
    Ik krijg 100 60 euro per maand en ik moet daar alles van betalen behalve en winterjas en onderbroeken/sokken/bh's (:
    Opzich wel maar ik spaar het liever op voor 2 maanden dan kan ik meer kopen hihi

    + ik krijg minder zakgeld als ik een te hoge telefoonrekening heb (a)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Leeftijd: van mn 14e tot mijn 17e
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? 75 euro per maand
    Wat moet er van kopen? eigenlijk alles.. soms geen jas of schoenen.
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt? Over het algemeen wel. Tot ik bedacht dat ik het ook kon uitgeven aan uitgaan. Toen werd het ineens veel te weinig


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Leeftijd: 16
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand: 83,50
    Wat moet er van kopen: Alles
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt: Ja c:


    Alis volat propriis.

    leeftijd: 14
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand: 100 euro
    Wat moet je er van kopen: Kleren en schoenen (geen winterjassen)
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt: Jaaa

    Leeftijd: 14.
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? Tussen de 60 en 75.
    Wat moet er van kopen? Kleren, behalve jassen en schoenen. Dus jurkjes, shirt, jeans enz. moet ik wel zelf kopen.
    Heb je genoeg aan het kleedgeld at je krijgt? Meestal wel, ook omdat ik er nog 20 euro zakgeld bij krijg..

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.