• alweer
    Mijn "vriendin" heeft echt veel commentaar op mij. Of het nou gaat over mijn lach, uiterlijk, zeggen of doen.
    Zij doet / zegt alles wat ik niet bij / tegen haar mag doen / zeggen, omdat ze anders boos wordt en in discussie gaat.
    En ik zal vast ook wel iets gezegd hebben waarop ze dan zo reageert. Dus ik zal wel weer het probleem zijn...

    We hebben de laatste tijd echt super veel discussies.
    Ik kan haar alleen niet laten vallen, anders heb ik niemand meer. (niet dat ze echt een vriendin is of zo, meer een maatje. Maar toch)

    Wijze raad?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Met haar praten en nieuwe vrienden maken. Zoals je zelf zicht is het geen vriendin, je kan beter echte vrienden zoeken. Ook al is dat moeilijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Liever alleen dan zo, denk ik altijd.
    Zoek nieuwe vrienden waarmee je beter kan omgaan.
    Vergeet haar niet eens flink de waarheid te zeggen, want je kan je niet zo laten behandelen door iemand die zich je vriendin noemt.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 18:04 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zou in jouw geval gewoon zeggen dat ze moet stoppen met me af te kakken terwijl ze de helft zelf doet.
    Laat je niet doen, zet je klep open?


    Has no one told you she's not breathing?

    Assassin schreef:
    Liever alleen dan zo, denk ik altijd.
    Zoek nieuwe vrienden waarmee je beter kan omgaan.
    Vergeet haar niet eens flink de waarheid te zeggen, want je kan je niet zo laten behandelen door iemand die zich je vriendin noemt.


    Hope is only the love of life.