• Ik word zo langzamerhand zwaar geïrriteerd wanneer er "One Direction" of "Fanfiction" voor mijn ogen verschijnt. Ik zou zo graag eens een mooie OP lezen, waarin er algemeen beschaaft Nederlands wordt gesproken. Dus als jij een mooie OP hebt met het liefst nog niet zo heel veel hoofdstukjes, of als je er nog aan wilt beginnen, plaats deze dan hier.

    Wat ik graag lees:

    - romantiek
    - OP (als vanzelfsprekend)
    - science-fiction (als in futuristisch en niet zoals in de ruimte)
    - actie
    - humoristisch
    - historisch (het liefst vanaf de renaissance)
    - avontuur

    Wat ik dus absoluut NIET lees:
    - fanfictie
    - fantasy
    - géén ABN
    - depressieve verhalen over (ongeneeslijke) ziekten.

    Graag met een link en een korte beschrijving van waar het verhaal over gaat!


    Chasing goals.

    Oeeh, ik ken een heel mooi OP verhaal dat echt pás begonnen is:
    Bedtime stories.

    En die van mij, moet je maar even kijken of je 'm leuk vindt, het is wel een soort van horror/crime verhaal; 10.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb wel verhalen die aan je criteria voldoen, maar ze zijn al afgelopen, in plaats van net begonnen.
    Mocht je toch een kijkje willen nemen:
    Ladies, Bugs & Ladybugs - Romantiek, humor en een beetje drama.
    This is War - Heeft een vrij dramatische titel die achteraf gezien niet meer echt bij het verhaal past, aangezien het ongeveer hetzelfde genre heeft als die eerste story.
    Once upon a time there were two Princes - Two-shot.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik houd niet zo van horror, maar die andere ga ik zeker lezen. Die lijkt me zo leuk! Dankje!


    Chasing goals.

    Nou, eigenlijk heb ik alleen fantasy die al heel veel hoofdstukken heeft. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    Wat als alle electriciteit, water en gas over de hele wereld uitgeschakeld wordt? Wat als al het voedsel en drinken langzaamaan opraakt? Wat als mensen binnen moeten blijven, omdat het buiten te gevaarlijk wordt?

    De wereld is veranderd in een lege, verdrietige maar bovenal gevaarlijke plek. Overal op straat zwerven mensen rond, op zoek naar eten. Maar ze zijn tot alles in staat. Ze gaan naar een supermarkt, waar alles overhoop ligt. Mensen vechten om hun levens, ze kennen geen liefde of vrede meer.
    Felice' haar ouders zijn weg gegaan om eten te halen, maar zijn nooit meer terug gekomen. Nu staat ze er alleen voor. Ze moet zelf zien te overleven, in deze chaotische, hectische wereld. Als ze op een dag naar buiten gaat, voor het eerst sinds jaren, komt ze Leroy tegen. Samen proberen ze in leven te blijven, maar ze moeten ook op het broertje, Leroy van Tyson passen, wat deze situatie alleen maar lastiger maakt. Weten ze dit te overleven?

    Even voor de duidelijkheid: Dit verhaal is niet gebasseerd op de boekenserie 'Gone', maar op een mogelijke gebeurtenis op 21 December 2012. Ik heb zelf alleen het eerste boek van de boekenserie gelezen.


    Avontuur, misschien een vleugje thriller. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Do you ever feel like breaking down
    do you ever feel out of place
    Like some how you just don't belong
    and no one understands you
    do you ever wanna run away
    do you lock yourself in your room
    with the radio on turned up so loud
    that no one hears you screaming
    no you don't know what it's like
    when nothing feels allright
    you don't know what it's like
    to be like me


    » Nederlands geschreven
    » Onbekende personen
    » Gestart 6 Oktober
    » Neem een abo, want ik meld niet
    » Kritiek mag altijd, het liefst via pb
    » Trailer


    Link: klik hier


    26 - 02 - '16

    Well,
    Ik begin net met een OP, maar het gaat over anorexia. Ik weet niet of dat onder de categorie (ongeneeslijke) ziekte valt...
    Als je toch een kijkje wilt nemen, hier is de link. Zero is the maximum. -anorexia


    Never forget who you are

    Klik!


    Tijd voor koffie.

    Ik begin net met een OP verhaal

    xox


    Zei ik dat ik zonder je kan? Ik heb gelogen ;$

    Ik heb twee OP's die je misschien wel wat vindt (:


    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    Capture the flag
    Wanneer Willem-jan Hendriksen, kapitein van VOC schip 't terscheller een roversopdracht krijgt, gaat hij woest vloekend de zee op met alle gevolgen indien.


    -Gebasseerd op VOC geschiedenis, maar er kunnen fouten in voorkomen
    -Bevat geweld


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Hier kan ik ook nog wel eens wat tussenuit pikken om te lezen :')
    Op mijn profiel staan ook nog wat OP verhalen, maar de meeste zijn al afgelopen, en de enige die dat niet is, is een fantasie dus daar heb je weinig aan.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.