• Hee,
    Mijn ouders willen dat ik binnenkort kleedgeld krijg omdat ik met geld moet leren omgaan en blablabla je weet wel.
    Maar ze weten niet hoeveel ze moeten geven, dusss zouden de meisjes/jongens die kleedgeld hebben dit willen invullen? Dan zou je heeeeel lief zijn hihihhh

    Leeftijd:
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand?
    Wat moet er van kopen?
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt?


    Alvast bedankt! xxxx

    (Ik weet het de titel klopt niet, kan het niet veranderen, moet 'kleedgeld' zijn)

    ps. Ik weet niet of dit bij dit forum (vragen) hoort, maar anders mag je het wel ergens anders neerzetten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 16:56 ]

    Van mijn 15de tot mijn 18de kreeg ik 30 euro per maand, maar dan hoefde ik niet zelf mijn winterjas, zomerjas, winterschoenen, zomerschoenen, plus ondergoed en sokken te kopen. Alles wat ik meer wilde dan dat moest ik ervan betalen en dat was wel genoeg.


    Your make-up is terrible

    Ik krijg geen kleedgeld, maar mijn broer kreeg rond de 52 euro geloof ik.


    Take risks and conquer your fears.

    Stufiii. Daarvoor kreeg ik 30 euri zakgeld. Kleedgeld kreeg ik niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leeftijd: 17
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? 40
    Wat moet er van kopen? Kleren
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt? Ja, maar ik werk er ook naast


    You are beautiful, you are love.

    Leeftijd: 17
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? 50
    Wat moet er van kopen? Al mijn kleding, behalve sportkleding en ondergoed.
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt? Ja. Maar bij gebrek heb ik ook nog zakgeld en loon (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Niks, naga, noppes.


    26 - 02 - '16

    Leeftijd: 18
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? Alles aan geld wat ik op mijn rekening krijg (Studiefinanciering, alimentatie, etc...)
    Wat moet je er van kopen? Alles behalve kleding, haha! Mijn moeder betaald mijn kleding, maar ik zelf moet eten op school betalen, als ik in het weekend met OV reis, uitgaan, sigaretten. Dus ja, alles behalve kleding.
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt? Ja hoor, maar ik heb ook best veel inkomsten, dus een groot deel gaat ook op mijn spaarrekening.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben 15 en krijg 150 euro per 3 maanden. En ik moert er alles van kopen en ja het is genoeg :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Valentino schreef:
    Leeftijd: 18
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? Alles aan geld wat ik op mijn rekening krijg (Studiefinanciering, alimentatie, etc...)
    Wat moet je er van kopen? Alles behalve kleding, haha! Mijn moeder betaald mijn kleding, maar ik zelf moet eten op school betalen, als ik in het weekend met OV reis, uitgaan, sigaretten. Dus ja, alles behalve kleding.
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt? Ja hoor, maar ik heb ook best veel inkomsten, dus een groot deel gaat ook op mijn spaarrekening.

    Als je achttien bent valt alimentatie toch weg?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Leeftijd: 18
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? 60 euro
    Wat moet er van kopen? Alles. Jassen, broeken, shirts, schoenen, ondergoed, enz.
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt? Ja, maar ik houd nooit over en ik moet altijd erg op de prijs letten. Ik koop nooit kleding van wat duurdere merken, want dan kom ik niet uit. Meestal sla ik mijn grote slag tijdens de uitverkoop (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Leeftijd: 15 jaar
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? 50 euro
    Wat moet er van kopen? alles behalve sportkleding. (wij zijn thuis nogal sportief ingesteld :) )
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt? De ene maand wel en de andere niet. Als ik bijv. schoenen moet kopen kom ik krapper uit. duss..


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Ik krijg geen kleedgeld. Alles wat ik wil moet ik zelf betalen, uitgezonderd jassen, schoenen en sokken/ondergoed. En als ik echt iets nodig heb, maar geen geld heb, betalen mijn ouders dat ook.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb altijd alles zelf moeten betalen. Waar ik het geld vandaag haalde, deed er niet toe. Gelukkige heb ik een lieve oma die me af en toe eens een centje voor kleren geeft.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb geen kleedgeld :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Leeftijd: Ik word over precies twee weken vijftien.
    Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? 30 euro
    Wat moet er van kopen? Alles.
    Heb je genoeg aan het kleedgeld dat je krijgt? Nee, ik heb het al uitgegeven tot februari.