• Boyband lid Harry Styles is ten complete raad als hij na de ‘Take Me Home’ tour gedumpt wordt door het Amerikaanse topmodel [naam]. Onder het mom van vrienden blijven ziet hij hoe ze voor zijn neus weg wordt gekaapt door een ander. De hartendief had nooit verwacht dat hij er zo kapot van zou zijn en duikt met tientallen dames het bed in om zijn liefdesverdriet zo te vergeten.
          Een aantal maanden later lijkt de negentienjarige studente Blair Marshall de volgende te zijn. Niets vermoedend sluipt de brunette mee zijn appartement in, maar vallen de puzzelstukjes al snel in elkaar als ze slechts een aantal dagen later een nieuwsbericht in een roddelblad ziet. Voorgelogen door de jongen, focust ze zich weer op haar studie rechten en gaat verder met haar leven.
          Harry echter laat het hier niet mee zitten. Eindelijk lijkt hij een dame met wat pit te hebben gevonden en gaat weer achter haar aan. Zal het hem lukken om mede door de hulp van Blair over zijn ex heen te komen?


    Hola mes amigooos, ik ga dus weer eens een One Direction fanfiction schrijven, want ik verveel me en aangezien ik naar hun concert ga in mei, kon ik het gewoon niet laten. (:
          Nu vroeg ik me af of wat mensen een rol in zouden willen vullen? Het zou me in ieder geval zeer op weg helpen!

    Het verhaal speelt zich in Juni 2013 af.

    Wat heb ik nodig?
    # Amerikaans topmodel. Arrogant wijf, mag er op zich wel als een hoer uitzien.
    # Beste vriendin Blair, negentien jaar oud.
    # Drie andere kamergenoten. Eén meisje, twee jongens, verschillende karakters. Alle drie zijn het vrienden van Blair.
    # Overig, verzin hier maar wat bij.

    Wat in te vullen?
    Rol:
    Voornaam, bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum:
    Nationaliteit, geboorteplaats:
    Karakter: Niet iedereen is perfect, lief, grappig, denk hieraan! Iedereen heeft minpunten.
    Uiterlijk: Bekend persoon, kleine omschrijving zoals kledingstijl en lengte. géén Phoebe Tonkin
    Studie: Wees verschillend, niet iedereen studeert hetzelfde.
    Overig: Denk hierbij aan familieleden, religie, hobby’s en alles wat jij nog belangrijk vindt.
    Waarschuwen?

    Tevens zeg ik nu meteen maar dat ik alle rollen zal gaan gebruiken. Je mag er dus zoveel invullen als je wilt, dit kunnen er twee zijn, één maar bijvoorbeeld ook vijf. (: Ik kies niet de eerste, maar uiteindelijk gewoon de beste. Dank je wel alvast! xo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Amerikaans topmodel
    Voornaam, bijnaam: Khloé. Ze heeft geen bijnamen, omdat Khloé op zich al een korte naam is. Zichzelf noemt ze daarentegen graag Princess.
    Achternaam: Moore.
    Volledige naam: Khloé Debra Moore.
    Leeftijd, geboortedatum: Khloé is geboren op valentijnsdag 1991 en is momenteel dus 21 jaar.
    Nationaliteit, geboorteplaats: Khloé is geboren in Beverly Hills, in de staat California als dochter van Amerikaanse ouders. Beverly Hills is dé woonplaats voor alles wat er maar toedoet in sterrenland en Khloé is dan ook opgegroeid tussen de glitter & glamour.
    Karakter: Khloé is een verwend meisje, die altijd krijgt wat ze wilt. Ze wilt altijd haar gelijk hebben en kan er niet tegen als mensen commentaar op haar hebben. Ze denkt dat het vanzelfsprekend is dat iedereen haar leuk vind en doet er dan ook niks voor. Ze is manipulatief, gemeen en arrogant. Alleen voor haar alle beste vrienden is ze aardig. Maar zelfs die kan ze soms wreed behandelen. Op haar familie na behandelt ze haar loved ones meer als 'slaafjes' dan vrienden.
    Ze verandert haar vriendjes met de seizoenen, omdat ze meestal iets doen wat haar niet aanstaat. Khloé heeft een een hele waslijst aan eisen. Want ze vindt zichzelf perfect en haar vriendje moet dan natuurlijk net zo perfect zijn. Als ze dan toch die perfecte jongen gevonden heeft, wat vaak modellen, zangers, sporters etc. zijn, dan houdt dit vaak maar even stand. Als een relatie namelijk serieus wordt, dan is Khloé ervandoor. Khloé heeft namelijk haar vader verloren op jonge leeftijd en heeft hem vrijwel niet gekend. Dit is een groot gemis in haar leven en heeft haar eigenlijk een angst gegeven om ooit van iemand te houden, bang om die ook weer te verliezen. Ook van jongens probeert ze dus niet te houden. Ze ziet het meer als bezit en doet ook geen moeite om haar vriendjes te behouden. Als het over is, is het over en gaat ze gewoon naar de volgende.
    Khloé leeft in een oppervlakkige wereld en denkt dat alles om uiterlijk en status draait. Zolang je maar een goede baan hebt, veel geld en er op en top uitziet, is het goed. Wat er verder voor verhaal of karakter achter schuilt maakt niets uit. Khloé kan met niemand praten over haar problemen en dus zorgt ze er voor dat ze die niet krijgt. Dit doet ze dus door zich als een bitch te gedragen. Haar motto is: "The best way not to get your heart broken, is to act like you don't have one." Dit past perfect bij Khloé, want zo doet ze. Als mensen dan toch negatief over haar zijn of haar kritiek geven, is haar reactie altijd: "Shut uuuuuup!" Dit is dan ook haar stopwoordje en daar staat ze om bekend.
    Uiterlijk:



    Amy Childs
    Het eerste wat opvalt aan Khloé zijn haar vuurrode, lange haren. Dit is geverfd want van haarzelf heeft Khloé donker haar. Khloé gebruikt extensions om haar haar nog langer te laten lijken. Khloé is 175 cm lang, weegt zo'n 58 kilo en heeft een volle cup C. Ook die is nep, want Khloé heeft haar borsten laten vergroten. Khloé's kledingstijl is extravagant, vrouwelijk en vaak trashy. Khloé is dol op alles wat kort is, van kant gemaakt is en vindt alles met luipaardenprint geweldig. Khloé draagt nooit platte schoenen, maar loopt altijd op hoge hakken van minstens 12 cm.
    Wat vooral opvalt aan Khloé is haar gezicht. Khloé heeft al immens veel botox gebruikt en draagt kilo's make-up.
    Studie: Khloé studeert niet en heeft ook nooit gestudeert. Sterker nog: Khloé heeft de middelbare school niet eens afgemaakt. Van kleins af aan doet ze al modellenklusjes en op haar 16e besloot ze van school te gaan, om zich volledig te richten op haar modellencarrière. Khloé doet geen modellenwerk voor de echte haute couture, maar meer voor haar eigen 'soort' merken. Momenteel staat ze vaak in magazines voor mannen, is ze model voor de lingerie/bikini-lijn van haar tante, straalt ze in de commercial voor de parfum van een goede vriendin en heeft ze zelfs in de Playboy gestaan. Khloé doet geen catwalk lopen. Daar is ze namelijk te fors voor.
    Overig: Khloé is opgevoed door haar moeder, Bethany, die zelf ook model was. Haar moeder is tegelijkertijd ook haar beste vriendin, aan wie ze alles vertelt en met wie ze altijd kan lachen. Bethany snapt de wereld waarin Khloé leeft en support Khloé daar ook in. Khloé's vader dus helaas overleden toen Khloé nog maar 3 jaar oud was. Khloé deelt dit verdriet alleen met haar 2 broers en haar zus. Liam (links) is haar oudste broer van 24 jaar. Hij is de enige in de familie die nog helemaal plastische chirurgie-vrij is en die niet in de showbizz werkt. Hij zet zich af tegen dat wereldje, omdat hij die de schuld geeft van zijn vaders dood. Hij woont tegenwoordig met zijn vriendin in een appartement in Los Angeles, waar hij rechten studeert aan UCLA en probeert zo ver mogelijk van het Beverly Hills-wereldje weg te blijven. De tweede op de foto is Meryam, de oudere zus van Khloé. Zij is 23 jaar en is net als Khloé. Ze werkt als model en is verslaafd aan dingen veranderen aan haar uiterlijk. De jongen naast Khloé is haar jongere broertje, Ken van 19 jaar. Ken is dj en doet ook wat klusjes als model. Velen denken dat hij gay is, doordat hij botox gebruikt etc., maar het tegendeel is waar. Ken date namelijk met een ex-playboy bunny.
    Khloé heeft een geweldige band met haar familie en kan bij hen helemaal zichzelf zijn. Ze zou niet weten wat ze zonder hen moest.
    Waarschuwen? Jazeker!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 11:04 ]


    Tell me about it, stud.

    Mijn rol is nu volledig afgemaakt.
    Ik ben benieuwd naar de story!


    Tell me about it, stud.

    Rol: Amerikaans topmodel
    Voornaam, bijnaam: Christina , Chris.
    Achternaam: McLauren
    Volledige naam: Kaylee Christina McLauren
    Leeftijd, geboortedatum: 23 , geboren op 4 augustus 1989
    Nationaliteit, geboorteplaats: Christina is Amerikaans en is geboren in San Francisco
    Karakter: Christina is wel altijd in voor een feestje , en gaat dan ook bijna elke avond uit. Dat vindt ze het voordeel van het rijke leventje. Ze wordt wel dronken , of het dag of nacht is. Christina houdt ervan om met jongens in bed te duiken. Als ze maar jonger dan haarzelf zijn , vindt ze. Haar leven is een droom , zegt ze weleens. Ze had hier nooit van gedroomd. Maar ook omdat ze in haar verleden de nerd was van de school. Nu is het wraak , denkt ze ook. Ze bezoekt nog regelmatig haar ouders , die maar niks van haar carrière vinden. Zij vinden dat ze weer naar school moet. Altijd denkt ze dat ze niet onder hun eisen voldoet , wat ook waar is - maar Christina trekt zich er niets van aan.
    Christina is eigenlijk best wel slim en zou het ook op de universiteit halen , maar ze vindt haar modellenwerk even nu op nummer één staan. Ze heeft een IQ van 131 , best hoog voor een model. Wel gaat ze nooit het huis uit zonder make-up of hoge hakken. Christina valt graag op tussen de anderen. Haar echte lengte is 1.75 , maar ze draagt altijd hakken van minimaal elf centimeter hoog. Dus dan is ze ook soms even hoog , of langer dan de jongens.
    Uiterlijk:



    Doutzen Kroes
    Christina heeft lang blond haar en grijs-achtige ogen. Haar lengte is 1.75. Op het gebied van make-up is ze de koningin. Ze gaat nooit haar huis uit zonder make-up. Te beschamend voor haarzelf. Haar kledingstijl is meestal opvallender dan anderen. Meestal van die kleding dat de mannen haar decolleté goed kunnen zien.
    Studie: Ze doet geen studie. Ze heeft alleen haar middelbare school afgemaakt en heeft zich toen gefocust op haar modellen carrière. Nu heeft ze eindelijk succes.
    Overig: Ze heeft geen contact meer met haar familie , wat het moeilijk maakt voor haarzelf. Ze vindt dat familie altijd op nummer één moet staan. Nu is het haar werk die op nummer één staat,
    Waarschuwen? Ja , graag!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 13:02 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Beste vriendin; Nicole Davern - Torrique
    Kamergenoten; Yentl Cooper – Dumbledore, Bentley Heathrow & Noah Bellifante – Villique
    Model; Khloé Moore – Sheldon

    De andere rollen zal ik ook in het verhaal verwerken, bedankt voor het invullen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Yes! Thanks voor de rollen! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bedankt voor de rol!


    Tell me about it, stud.