• Boyband lid Harry Styles is ten complete raad als hij na de ‘Take Me Home’ tour gedumpt wordt door het Amerikaanse topmodel [naam]. Onder het mom van vrienden blijven ziet hij hoe ze voor zijn neus weg wordt gekaapt door een ander. De hartendief had nooit verwacht dat hij er zo kapot van zou zijn en duikt met tientallen dames het bed in om zijn liefdesverdriet zo te vergeten.
          Een aantal maanden later lijkt de negentienjarige studente Blair Marshall de volgende te zijn. Niets vermoedend sluipt de brunette mee zijn appartement in, maar vallen de puzzelstukjes al snel in elkaar als ze slechts een aantal dagen later een nieuwsbericht in een roddelblad ziet. Voorgelogen door de jongen, focust ze zich weer op haar studie rechten en gaat verder met haar leven.
          Harry echter laat het hier niet mee zitten. Eindelijk lijkt hij een dame met wat pit te hebben gevonden en gaat weer achter haar aan. Zal het hem lukken om mede door de hulp van Blair over zijn ex heen te komen?


    Hola mes amigooos, ik ga dus weer eens een One Direction fanfiction schrijven, want ik verveel me en aangezien ik naar hun concert ga in mei, kon ik het gewoon niet laten. (:
          Nu vroeg ik me af of wat mensen een rol in zouden willen vullen? Het zou me in ieder geval zeer op weg helpen!

    Het verhaal speelt zich in Juni 2013 af.

    Wat heb ik nodig?
    # Amerikaans topmodel. Arrogant wijf, mag er op zich wel als een hoer uitzien.
    # Beste vriendin Blair, negentien jaar oud.
    # Drie andere kamergenoten. Eén meisje, twee jongens, verschillende karakters. Alle drie zijn het vrienden van Blair.
    # Overig, verzin hier maar wat bij.

    Wat in te vullen?
    Rol:
    Voornaam, bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum:
    Nationaliteit, geboorteplaats:
    Karakter: Niet iedereen is perfect, lief, grappig, denk hieraan! Iedereen heeft minpunten.
    Uiterlijk: Bekend persoon, kleine omschrijving zoals kledingstijl en lengte. géén Phoebe Tonkin
    Studie: Wees verschillend, niet iedereen studeert hetzelfde.
    Overig: Denk hierbij aan familieleden, religie, hobby’s en alles wat jij nog belangrijk vindt.
    Waarschuwen?

    Tevens zeg ik nu meteen maar dat ik alle rollen zal gaan gebruiken. Je mag er dus zoveel invullen als je wilt, dit kunnen er twee zijn, één maar bijvoorbeeld ook vijf. (: Ik kies niet de eerste, maar uiteindelijk gewoon de beste. Dank je wel alvast! xo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    DeathWolf schreef:
    Ik wil wel mee doen, maar wie speelt Harry dan ookal weer? O3o
    Srry als ik het vraag ^^'

    Het is geen RPG, jullie vullen rollen in, ik gebruik ze voor mijn verhaal, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Kamergenoot
    Voornaam, bijnaam: Louise, Lou
    Achternaam: McGreen
    Volledige naam: Louise Myra Emma McGreen
    Leeftijd, geboortedatum: ze is geboren in 1993, op 4 Februari
    Nationaliteit, geboorteplaats:Ze is geboren in Ierland, en is half Frans. Haar vader komt namelijk uit Frankrijk.
    Karakter: Louise is nooit erg stil. Ze loopt altijd te praten of te lachen. Dat Louise stil is komt zelden voor. Ze is vaak hyper en springt nutteloos rondjes. Soms maakt Louise ook hele domme opmerkingen, op de raarste tijden. Ze is verder ook bijna nooit boos en als ze boos is, is ze dat ook heel erg.
    Uiterlijk:

    Victoria Justice
    Studie: Louise studeert medische zorg
    Overig: Louise speelt gitaar. piano én viool
    Waarschuwen? jeppp (:

    ik maak hem voor je af (:

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 8:58 ]


    Do what people say you can't.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Het is geen RPG, jullie vullen rollen in, ik gebruik ze voor mijn verhaal, haha.


    Oohh oke, ikdacht een rpg, sorry ben Q echt niej gewent ;a;


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Ik vul wel iets in!:Y)


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Kamergenoot
    Voornaam, bijnaam: Senna
    Achternaam: van der Noorden
    Volledige naam: Senna Elizabeth van der Noorden
    Leeftijd, geboortedatum: Geboren 12 mei 1992, is ze nu nog 20 jaar oud, maar word ze over een aantal maanden word ze 21.
    Nationaliteit, geboorteplaats: Aan haar achternaam zie je gelijk dat ze niet uit Engeland komt, maar uit Nederland. Ze wilde al heel lang gaan studeren in een ander land en dat doet ze nu. Verder is ze geboren in Haarlem, waar haar ouders nog steeds wonen.
    Karakter:
    Uiterlijk:

    Katie Cassidy.
    Studie:
    Overig:
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 15:09 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik ben nu de kamergenoot aan het maken , waar ik maar een kleine kans op heb :3 daarna ga ik ook nog de model maken - heb niks te doen haha (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Kamergenoot
    Voornaam, bijnaam: Cassidy - Case
    Achternaam: Chamér
    Volledige naam: Cassidy Maria Chamér
    Leeftijd, geboortedatum: 19 , geboren op 3 juni 1993
    Nationaliteit, geboorteplaats: Spaans/Engels. Geboren in London.
    Karakter: Cassidy is in het verleden gepest. Daarom doet ze zich nu anders voor dan ze eigenlijk is. Ze is erg veranderd , dat komt door al het pesten. Ze was door een moeilijke tijd gegaan. Cassidy gedraagt zich nu als de 'leider' van iedereen. Ze wilt niet toegeven dat ze eigenlijk de 'Under dog' is. Dan is ze weer bang dat ze word gepest. Ze draagt nu ook meer merkkleding , daar heeft ze toch genoeg geld voor. Tenminste - dat denkt ze. Soms , als ze alleen is snijdt ze zichzelf weleens , dan vind ze zichzelf niet goed genoeg. Ze heeft op dit moment gemengde gevoelens. Ze droomde er altijd van om erbij te horen , maar dan is er haar verleden nog.
    Uiterlijk:



    Claire Holt
    Cassidy is ongeveer 1.75. Ze heeft blauwe ogen en blond haar. Ze houdt veel van merkkleding , maar een joggingsbroek met een normaal shirtje op een normale dag kan haar niks kwaad. Ze heeft wel altijd make-up op. Als ze het niet opheeft , is ze sowieso in een slechte bui.
    Studie: Rechten.
    Overig: Haar ouders hebben een hevige ruzie , ze kon het thuis niet meer uithouden. Ook de rede dat ze ging studeren.
    Waarschuwen? Ja , graag (:

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 15:27 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik vul straks of morgen het topmodel in!
    Leuk idee (: x


    Tell me about it, stud.

    Wanneer worden de rollen bekendgemaakt? Sorry - ik zeur.. x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wanneer ik genoeg heb, hahaha. Ik moet ze nog even bekijken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heb je nog een rol nodig, Eemie?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    Heb je nog een rol nodig, Eemie?

    Joa, van alles. Ik moet toch nog kiezen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vul nog wel een jongen in :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dakota Rose


    Rol: Model
    Voornaam, bijnaam: Avery. Men noemt haar ook wel Ave, uitgesproken als Eev.
    Achternaam: Moore
    Volledige naam: Avery Kimberly Moore
    Leeftijd, geboortedatum: 20 jaar, geboren op 18 juni 1992
    Nationaliteit, geboorteplaats: Avery is een meisje met Engelse roots. Ze is dan ook geboren in Oxford, maar woont nu in Amerika.
    Karakter: Avery is een meisje dat veel verschillende kanten heeft. Haar ene kant is bijvoorbeeld lief, maar ook speels. Ze heeft een goed gevoel voor humor en weet mensen vaak aan het lachen te maken. Vaak is het echter wel humor ten koste van andere mensen. Ze kan een enorme bitch zijn die er bewust op doelt om mensen de grond in te boren. Dit doet ze vaak om haar eigen reputatie goed en hoog te houden. Haar reputatie is namelijk alles voor haar. Ze moet populair zijn vindt ze.
    Deze schreeuw naar aandacht komt ook deels door haar verleden. Van haar ouders kreeg ze weinig aandacht, soms zelfs geen, en hierdoor is ze nogal verwaarloost geweest. Ze ging haar aandacht maar zoeken op school en dat bleek alleen maar mogelijk door anderen de grond in te boren. Hierdoor heeft ze ook enorm veel haters gekregen, maar dat boeit haar niets. Ze geeft bijna niets meer om de gevoelens van anderen en kan soms enorm bot uit de hoek komen.
    Uiterlijk: Avery is een meisje dat bijna een barbiepop lijkt, zo perfect lijkt ze. Ze heeft perfecte amandelvormige ogen, kuiltjes in de wangen en lange benen. Hiermee heeft ze al drie van de zeven schoonheidsidealen. Ze heeft een heel erg slank figuur, waardoor het bijna lijkt of ze een eetstoornis heeft en ze heeft erg lang haar waar ze zeer trots op is. Ze kleedt zich volgens de laatste mode, vooral vintage vindt ze leuk en pastel kleuren.
    Studie: Mode
    Overig: Avery heeft ouders, die Georgina en Philip heten, een broertje en een zusje. Haar broertje heet Bryan en haar zusje heet Fiona. Haar ouders zijn streng gelovig, maar Avery geloofd niet ergens in dus dat was heel erg in strijd met elkaar. Hierdoor is Avery uit huis gegaan en naar Amerika geëmigreerd.
    Waarschuwen? Ja


    26 - 02 - '16

    Rol: Kamergenoot jongen.
    Voornaam, bijnaam: Noah, een bijnaam heeft hij niet.
    Achternaam: Greywood
    Volledige naam: Noah William Belinfante
    Leeftijd, geboortedatum: Noah is achttien jaar oud en verjaart op 18 maart 1994
    Nationaliteit, geboorteplaats: Noah is geboren en getogen in London, England. Hier is hij zijn hele leven blijven wonen.
    Karakter: Noah is een heel sociaal persoon, maar ook heel eigenwijs en koppig. Maar hij is altijd vrolijk, nooit chagrijnig, wel snel geïrriteerd. Hij is vriendelijk voor mensen die hij niet kent.
    'Iedereen is aardig, sommige mensen hebben alleen veel slechte eigenschappen', luidt zijn levensspreuk.
    Uiterlijk:



    - Mark Cox
    Noah heeft donkerblond/lichtbruin haar met grijsblauwe ogen. Hij is 1.86 lang en zijn kledingsstijl is alles wat in is.
    Studie: Noah studeert fotografie in London. Daarbij doet hij modellenwerk, maar wilt dat eigenlijk full time doen. Maar hij vindt dat zijn opleiding perfect bij zijn werk past.
    Overig: Zijn ouders zijn gescheiden en niet lang daarna is zijn moeder overleden. Zijn vader woont in Paris, Frankrijk, waar hij ook vandaag komt, en daar wilt Noah niks meer mee te maken hebben.
    Waarschuwen? Juaa


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf