Finn Hudson
Ik hoorde wat Blaine zei en knikte dat ik het begreep en keek hem nog even na, nu waren Bella, Damian, Emily en ik als enigen over en liepen we zwijgend naar buiten. Althans, ik zweeg terwijl Damian en Bella spraken. Emily was in slaap gevallen en bromde af en toe zachtjes in haar slaap, wat mij deed glimlachen. Ik hoopte niet dat Damian problemen ging lopen schoppen, want daar had ik nu echt geen trek in. En Bella helemaal niet. Ze moest gewoon rust en gelukkig had ze kalmeringstabletten gekregen, zo kon ze tenminste uitrusten en niet zo snel in de stress raken.
Kurt Hummel
Toen ik buiten was, scheen meteen de zon in mijn gezicht. Ik was blij dat het lekker weer was, zo kwam ik tenminste bij. Ik liep een beetje rond en dacht tegelijkertijd na. Hoe moest ik alles uitleggen aan Blaine? Ik ging natuurlijk helemaal eerlijk zijn tegen hem en hem mijn excuses aanbieden. Ik voelde me echt vreselijk schuldig tegenover hem. Hij deed echt heel erg veel voor mij en dan was dit zijn dank. Ik zuchtte en kruistte mijn armen over elkaar terwijl ik verder liep. Ik moest echt minder zenuwachtig worden. Ik was echt vreselijk opgelaten en als ik me zo zou blijven voelen ging dat gesprek dadelijk helemaal verkeerd met Blaine. Na alles wat er gebeurt was, was ik gewoon overemotioneel geworden denk ik. Ik liep nu door een parkje, wat me even goed deed. Verschillende mensen waren aan het picknicken of gewoon aan het kletsen. Het was een gezellig gezicht en ik vond dit plekje ook erg mooi. Ik moest natuurlijk ook goed de weg onthouden, maar volgens mij wist ik de weg naar de villa wel. Ik ademde diep in en liet de frisse lucht binnen dringen in mijn longen, waardoor ik automatisch iets rustiger werd. En liet met snelle passen door het parkje heen, waarna ik nu op een wat afgelegen plekje kwam. Hier liep helemaal niemand en dat vond ik al helemaal fijn. Dan was ik echt even alleen en had ik rust om me heen. Ik voelde de zenuwen wegebben en werd vanbinnen weer helemaal rustig.
Damian Furioso
Ik glimlachte zwak toen ik dat hoorde, en uiteraard was mijn glimlach natuurlijk helemaal niet gemeend, maar dat hoefde niemand te weten. 'Mooi dat alles goed ging, dat is tenminste nog goed nieuws.' zei ik waarna we verder liepen. Finn zei even helemaal niks en ik keek naar Bella. 'Het spijt me van mijn gedrag,' verontschuldigde ik mezelf nu. Het was natuurlijk niet mijn bedoeling om zo te doen, maar toch kon ik mijn woede even niet onder controle houden. Maar ergens was het natuurlijk ook normaal, het was niet niks. 'Gaat verder alles goed met de baby?' vroeg ik nu, waarna ik deed dat ik geinteresseerd was. We liepen nu weer terug richting de villa, en ergens was dit best ongemakkelijk aangezien Finn er ook bij was. Finn en ik waren absoluut geen goede combinatie, maar we probeerden er voor nu maar het beste van te maken. Ik vond het wel beter dat Blaine en Kurt weg waren, nu had ik gelijk minder dingen om me aan te irriteren. Natuurlijk irriteerde ik me nog wel aan Finn, maarja. Daar was nou eenmaal niet zoveel aan te doen. Ik kon hem moeilijk wegsturen of zoiets. Toen we buiten kwamen genoot ik van het weer, ik hield van warme tempraturen en meestal werd ik er wel vrolijk van. Het was in ieder geval beter dan de winter, want ik was echt een zomermens.
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.