• Ik wil graag nog eens mijn aller eerste horrorfilm terug zien.
    Ik weet alleen niet meer hoe hij heet.
    Ik weet dat het ging over een meisje dat in het middelbaar zat, dat erg hard gepest werd door een groepje studenten.
    Dat meisje was een heks en wilde een spreuk uitvoeren, zodat ze meer lef zou krijgen.
    Die spreuk was iets van "bla bla bla als mijn bloed zal vloeien bla bla bla."
    En het was de bedoeling dat ze zich zou snijden.
    Maar ze dierf niet meer.
    Nadat ze dat groepje studenten had verraden met iets, wilden die studenten wraak en er kwam een klein gevecht van.
    Dat meisje botste toen met haar hoofd op een tafel en er kwam bloed aan te pas.
    Het meisje was dus dood en die studenten gingen haar ergens begraven.
    Maar door die spreuk kwam ze terug uit de dood om wraak te nemen op dat groepje studenten.

    Het was echt een vuile film...
    Zo zat die heks dus met haar naaldhak in iemands hoofd, liet ze iemand haar ingewanden uitkotsen en zo van die dingen.

    Weet iemand over welke film ik het heb?

    Ik weet dat op het einde, de leerkracht waar dat meisje op verliefd was, samen met haar van een dak sprong en dat ze beiden dood waren.



    Edit: Dit zijn dingen dat ik ook nog weet;

    - Het was een bruinharig meisje
    - De film was Engelstalig
    - Het meisje was een nerd
    - Ze had met niemand medelijden toen ze uit de dood opstond


    Edit 2; Ik heb de film al...Het was de film Tamara.
    Met dank aan Sweeney heb ik hem gevonden :)
    Kan hier een slotje op?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 22:06 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geen idee, maar hij klinkt vrij goed.


    If we had not a soul, music would have created it.

    WTF Die wil ik zien ik dacht eerst dat het over 'The Craft' ging maar dat is 'm' niet dus.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    WTF Die wil ik zien ik dacht eerst dat het over 'The Craft' ging maar dat is 'm' niet dus.

    Ik heb the craft even opgezocht, en dat is het inderdaad niet :)
    Het meisje was best een seut uit de film die ik zoek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik weet welke film jij bedoelt, maar ik weet niet hoe die heet. (huil)
    Ik zal eens nadenken :Y)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Jammer van de ranzige gedeeltes, verder klinkt 'ie awesome!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DIE MOET IK ZIEN!
    -neemt abo op topic-


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat meisje zag er eerst een beetje onverzorgd uit toch, en nadat die opstaat uit haar dood werd die een diva, nietwaar. :S


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Het is een engelse film?
    Of nederlands?

    Celestial schreef:
    Het is een engelse film?
    Of nederlands?

    Engelstalig


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zwammetje schreef:
    Dat meisje zag er eerst een beetje onverzorgd uit toch, en nadat die opstaat uit haar dood werd die een diva, nietwaar. :S

    Ik denk het wel.
    Ze begon pumps te dragen en zo van die dingen...
    Ik denk ook dat het een bruinharig meisje was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Iemand? :X


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De film heet Tamara.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zit te zoeken alleen kom er maar niet op :(


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Sweeney schreef:
    De film heet Tamara.

    JA!
    Ik die trailer even bekeken en het is inderdaad die film ^-^
    Whoet whoet :)
    Dankje ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    JA!
    Ik die trailer even bekeken en het is inderdaad die film ^-^
    Whoet whoet :)
    Dankje ^-^

    Astu (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."