• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    waarom moet ik mij nu zo voelen. Ik wil jouw in mij armen hebben, maar je ziet mij denk ik niet staan.

    I could hold you for a million years
    To make you feel my love.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Je zei gisteren, toen ik offline was, "vond je wel leuk btw" ... ik kan dom klinken maar ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt. Is het een vraag of is dit direct naar mij gericht?

    Het beste verjaardagscadeau ever gekregen van mijn bff. En ik moest weer eens huilen... $:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ben nog steeds teleurgesteld in je.


    -

    You give my love,
    Ookal weet je niet dat je het doet.

    Weet je wel hoe moeilijk ik het vond om weer te beginnen met sporten? Weet je wel hoe freaking onzeker ik ben? Ben ik beginnen met sporten, 4x in de week, begin je nog te zeiken dat ik moet opletten met wat ik eet. Heb je wel door hoeveel pijn me dat doet? En ga je ook nog zeuren dat ik je teveel geld kost. Sorry dat i nóóit wat goed doe. -.-


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik moet echt eens gaan afkicken...
    Straks ga ik nog dood van de citroenen:X


    •*• Lululu •*•

    hahaha, ik heb WEL internet!

    Wachten duurt lang...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Waarom ben je nog niet online. Ik wil met je praten.

    HAHA, mijn moeder had het geniaalste plan ooit. :'D
    Ze zei: Je gaat gewoon even een keer met Johnny Depp het bed in en dan krijg je een prachtig kind en hoef je nooit met een vent te trouwen en kun je mij wél een kind schenken. :'D
    Looooooooooool.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Haat aan school.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    LAAT ME NOU VERDOMME. Als ik die hele klote dag boven wil zitten, LAAT ME.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 16:20 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aaarrg! Alles doet pijn! Mijn hoofd, mijn oren, mijn ogen, mijn buik, mijn rug, echt alles. ):


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel