• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil jou gewoon laten zien dat ik zonder je kan, hoeveel pijn dat ook gaat doen.

    Ik kan hier echt niet tegen. Normaal praten we de hele dag door en nu laat je niets van je horen. Ik weet wel dat je niet verplicht bent om met mij te praten, maar laat dan op zijn minst iets weten.
    Maar oké, ik zal wel weer overdrijven.

    Het gevoel voor jouw kan ik niet omschrijven, heb het nog niet eerder gevoeld.

    Voel mij de hele tijd raar met iets in mijn buik dwarrelen, zenuwen miss. Maar waarom moet ik zenuwactig zijn. Het voelt zo verdomd moeilijk omdat ik niet weet wat ik nu moet doen behalve met je praten. Maar hoe, je bent mijn collega en zomaar een gezelsschap praatje maken durf ik niet gewooneweg omdat ik niet weet waarover praten
    Kon alles nou niet eens simpel zijn.

    xMissMarije schreef:
    Het gevoel voor jouw kan ik niet omschrijven, heb het nog niet eerder gevoeld.

    Voel mij de hele tijd raar met iets in mijn buik dwarrelen, zenuwen miss. Maar waarom moet ik zenuwactig zijn. Het voelt zo verdomd moeilijk omdat ik niet weet wat ik nu moet doen behalve met je praten. Maar hoe, je bent mijn collega en zomaar een gezelsschap praatje maken durf ik niet gewooneweg omdat ik niet weet waarover praten
    Kon alles nou niet eens simpel zijn.

    Ik weet hoe je je voelt. Vooral met dat gevoel in je buik, hoe raar het ook klinkt haha.
    Maar een tip van mij; verzamel gewoon eens een keer al je moed en praat met hem. Het maakt niet uit waarover, ook al heb je het over school. Het is in ieder geval iets. En zo kun je een hele conversatie starten.
    Geloof me, het is de moeite waard.

    Ik hou van je. Ik wil je niet kwijt..

    I didn't fall back in love, I might have never fallen out of it...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    3 words to say.
    I love you.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik haat het om altijd maar te blijven denken: 'Misschien is dit wel de laatste keer dat ik je zie. Dat ik je spreek. En misschien is dit wel de laatste kerst met jou.' Ik weet dat ik je in feite al kwijt ben en ik heb deels al afscheid van je genomen, van de echte jou. Ik mis je, lieve opa.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    You're giving me a heart attack, looking like you do. <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Fuuuck.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat instant panic attack + schuldgevoel wanneer een vriendin adviseert om weer eens bij je vriendin met kanker langs te gaan, omdat het niet goed gaat. :/


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Agh Ik Haat het ik haat het ik haat het. dagen heb ik om hem gehuild en gezworden dat hij me nooit meer op die manier mag pijn doen! Op geen enkele manier eigenlijk en dan stuurt hij maanden later een bericht alsof er niet aan de hand is en tot overmaat van ramp voel ik dan dat stomme warme gevoel weer! Alsof er niets gebeurt is !!!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Kut, ik haat mijn uitstelgedrag :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Zet alsjeblieft die kutmuziek nou eens zachter, ik word er echt gek van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    K voel me kut, iemand dacht dat je met twee meisjes tegelijk een relatie mag hebben.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 20:11 ]