• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Straks met m'n vriendin even winkelen, dan bioscoop en daarna uit eten. Gezellig. ^^

    Ik heb echt te vreemd gedroomd :'D En ik moet nog een verlanglijstje maken voor sinterklaas. Maar ik weet niks :Y)


    -

    Het ging slecht, maar het ging bij iedereen slecht. xd


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom moet ik juist nu ziek zijn? Vanavond soort van ouderavond op school met beroepen informatie, moet je verslag over schrijven. Hoe moet ik dat doen als ik er niet ben?


    Vatican Cameos

    OMG OMG OMG! Ik heb een 6,4 voor eco en ik dacht serieus dat ik een 1 had ofzo. Best logisch als vriendinnen een 2-3,3-4,1 en 4,2 hadden :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Fuuu-
    Waarom worden alle usernames die enigszins mooi zijn ingepikt door users die nooit terugkomen?!


    26 - 02 - '16

    Waarom heb ik geen zin om te tekenen, maar toch mijn OC af wil hebben >.<


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Waarom doe je nu zo?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Natuurlijk wil je me niet onderuit halen, maar misschien moet je toch eens beter luisteren als ik iets zeg, het lezen wat ik al een tijdje terug naar je gestuurd heb vol angst voor je om dat te lezen, terwijl je zei dat je het al enkele avonden geleden zou lezen. Misschien zou je dan weten dat je woorden me wel onderuit halen.


    Your make-up is terrible

    Wat heeft iedereen opeens tegen mij?

    Blijf maar denken dat ik je nog steeds leuk vind, maar ik vind mensen zoals jij niet leuk. Zo blij dat het nooit iets is geworden, blijf maar denken ik verdien een betere jongen dan jou.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Wooh, nu zou 't wel es leuk zijn om een stageplek te hebben. Gettin' tired of this shit. Deadly tired..


    No growth of the heart is ever a waste

    Bah. Ik vind dit gewoon echt oneerlijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fapsnol schreef:
    Wat heeft iedereen opeens tegen mij?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heb zo'n zwaar leven. Ik moet naar de winkel maar dan moet ik me omkleden en daar heb ik geen zin in (cat)


    -