• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 22:10 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [We lopen elkaar steeds net mis XD Ik weet niet of Marcell weet dat Les' vader er niet meer is, maar ik denk dat hij er nu ook niet echt aan zal denken. Hij gaat niet doodleuk denken van "oja, die heeft ook geen vader meer" als hij Les ziet. Of zoiets. Dus ik zou het gewoon schrijven alsof hij het niet weet, aangezien Les ook niet kan weten dat Nala hem dat verteld heeft - als ze dat al gedaan heeft. Duuuusss...]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Okay :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Mijn mond staat nog steeds open, maar ik sluit die langzaam als hij mijn kant op kijkt. Hij veegt de tranen van zijn wangen ruw weg. Ik zie gewoon echt pijn in zijn ogen die mijzelf ook pijn doet. Ik weet hoe het is om verdriet te voelen, ik weet het als geen ander. Alleen ik denk dat het bij hem door een andere reden komt. Ik denk het niet alleen, ik wéét het. Ik doe mijn mond open om iets te zeggen, maar ik sluit die weer, er kan namelijk niets zinnigs uit mijn mond komen. Niet iets wat het zou kunnen verzachten of wat dan ook. 'Sorry,' fluister ik dan. Ik voel schuldgevoel, niet omdat ik hem al die tijd zwakkeling noemde en hij dus echt gebroken is, maar omdat hij verdriet heeft en ik dat zo herken maar dat ik er niets aan kan doen. De verdriet in zijn ogen spreekt namelijk van de hoeveelheid verdriet het is. Onmeetbaar, onvoorstelbaar, onbegrijpelijk. Als je het zelf niet ooit gevoeld heb, ik begrijp hem. 'Toevallig zocht ik je,' vervolg ik zachtjes. 'Maar ik had je niet hier verwacht, ik hoorde de paarden heel zachtjes een briesje produceren.' Zelf heb ik altijd liever dat mensen doen alsof ik geen verdriet heb, dat maakt het voor mezelf makkelijk om door te gaan. Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij hem zit. 'Maar goed, de reden dat ik je zocht was dat ik je iets wilde zeggen. Dat je gelijk hebt.' Ik kijk hem voor enkele seconden zwijgend aan. De wind speelt met mijn haren en ik strijk ze achter mijn oor zodat ze niet voor mijn gezicht waaien. 'Je hebt gelijk over dat ze ons hier een kans bieden, en dat als we gewoon luisteren de dingen wel goed komen en we topsterren zullen worden. Alleen zijn er sommige mensen zoals ik die niet zomaar alles kunnen accepteren. Mensen zoals ik.' Ik slik een keer, ik ga waarschijnlijk een heel dom ding zeggen. Het stomste van mijn leven ooit. 'Ik weet hoe het is om verdriet te hebben, ik heb het al drie jaar lang. Mijn vader heeft drie jaar geleden zelfmoord gepleegd. Alleen ik ben degene die het weet, ieder ander denkt dat hij gestorven is aan een hartstilstand. Hij vroeg me of ik dat tegen iedereen wilde zeggen.' Een triest glimlachje staat op mijn gezicht. 'Maar eigenlijk lijkt het, hoe merkwaardig ook, dat sinds ik hier ben mijn leven beter is. Ondanks die straffen. Die straffen vallen bij namelijk altijd mee, behalve die eerste met die stroomschrokken en toen je me die cel in gooide. Maar je houdt wel rekening met de anderen. Ik kan dat alleen niet zo goed verdragen. Ik haat medelijden, alsof iemand aan je denkt terwijl dat niet mogelijk is.' Ik zucht een keer zachtjes. 'Maar sinds ik hier ben, is het verbeterd. Ik ben vrolijk, gelukkig, met Josh. Voor zover ik gelukkig kan zijn. Maar dat had niet gekund zonder iemand die me zei dat ik hier wel een leven kan hebben.' Dat was hij namelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ooooww Eeeeeeem Djieeeee!!!! Les is inderdaad lief!!
    OMGGGG!!!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [WHUUUPPP... Mijn moeder MOET nu gwn ff met de honden gaan lopen! Ze moet weggg!
    Over vijf minuten begint de sneak preview van breaking dawn part 2 en die wil ik zooooo graag zien hea! Maar dat mag ik geloof ik niet -,-
    EN IK WIL HET OP DE GROTE TV ZIEN! Uughhh.. I HAVE TO SEE IT!

    En ik kan geen goede reactie hierop bedenken xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [K ben ff weg XD Ik MOET dat ding gaan zien..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ik zie dat er kippenvel op haar arm is ontstaan en verbreek met een lach de kus.
    'Wat is er Nala?' Vraag ik onschuldig. 'Waarom heb je kippenvel?'
    En ik druk dan een kusje op haar mondhoek, door naar haar wang, op haar kaak en dan zachtjes in haar nek.

    Nala
    Er verschenen weer kleine blosjes op mijn wangen, maar ik moest wel grijnzen om zijn onschuldige geplaag.
    Ik beet op mijn onderlip, toen ik zijn lippen op mijn mondhoek voelde, op mijn wang, mijn kaak en dan in mijn nek. Een nieuwe rilling ging weer over mijn rug en ik spande mijn spieren een beetje, bij het gevoel van zijn lippen in mijn nek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik zie de blosjes op haar wangen en dan haar grijnzen. Ik voel de rilling over haar heen gaan.
    'Hm, nu ineens niet meer dat geplaag van vanmiddag?' zeg ik lachend en druk nog een kusje in haar nek.
    Ik werk weer terug naar haar mond en druk dan een klein plagerig kusje op haar lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha Sam XD
    Zo gemeen hea, ik kwam beneden om mijn plan in werking te zetten, bleek het al eerder te beginnen als wat overal gezegd werd -,-
    Ik heb dus echt maar een heeeeeulll miniscuul stukje kunnen zien ;( En alleen een stukje van de film (deel 1 ;P)
    Moest nu naar boven en slapen.. Maar ik kom zo nog wel ff op mobiel om een Mars reactie te typen ;D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Okaaayy ;D En ik kijk de film ook x)

    It's awesome :3 I love twilight ^^ ik kan deel 1 bijna helemaal mee opzeggen x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha ik ken het :P
    Wil je me zegge waar ie ongeveer is? Ik moet perse in bed liggen van mijn moeder en 'slapen'. Uhu.

    Ben op mobiel dus kan wat langer duren voor Mars er weer is en er kunnen wat typfouten zijn]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ze zitten in het restaurant en het gaat net over het gedachten lezen;;

    Bella; Is there something wrong with me?
    Edward: I tell you that I can read minds and you ask me if you're wrong?

    edward thinks

    Bella; what?
    Edward: I don't have to strength to stay away from you.
    Bella: don't]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [TWILIGHT <33333 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [JAAAAHHHH <<<3333333333333]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.