• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade

    Wat ik wil weten:
    - Rol:
    - Naam:
    - Bijnaam:
    - Leeftijd (16-19) :
    - Karakter:
    - Uiterlijk (liefst met foto) :
    - Extra

    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:57 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik kijk wel wat ik doe ja... Hahahah, ik moet even leren vandaag omdat ik er juist morgen de hele dag niet ben. Dus ik zie wel, haha. Probeer op een tijdstip te doen dat de meeste erzijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (En ik zit zo een beetje de hele daglevenloos hier.......
    Behalve die twee uur dat ik naar de kapper moet)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ahhw... Hahah ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben er, dus het kan beginnen. /ego (cat)


    everything, in time

    Voor als we vanavond beginnen: Ik ben er dan alleen op mijn mobiel, mijn vriendin geeft een herfst concert


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ben er gewoon :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik niet, ik ben vanaaf weg... )':]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik ben ook weg, oppassen + er komt een vriendin (:


    everything, in time


    Kan ik nog een gewone kampganger doen ? Een meisje ;3

    [Ja tuurlijk :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben terug^^
    heb wel een blauwe knie>.<


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oeehw. pijnlijk


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nooo ik ben er ook niet heb een feestje :c niet vandaag pleaseeee ; __ ;


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Hahah, rustig we zijn nog niet begonnen hahaha, denk dat we morgen beginnen. Ben niet echt in de stemming <33


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Rol: Vrouwelijke kampganger.
    Naam: Zoë Valerie Chamberlaine.
    Bijnaam: Zoella.
    Leeftijd (16-19) : 18 jarig.
    Karakter: Zoella is makkelijk met een paar woorden te bespreken. Optimistisch, vrolijk, goedgezind, en zo verder. Toch als je haar laat zijn wie ze is en geen commentaar geeft op wat ze doet of hoe ze haar gedraagt. Ja, ze kan zich af en toe gedragen als een kind van 9, maar laat ze lekker. Dat zijn gewoon haar momentjes die ze heeft. Zoella kan weldegelijk serieus zijn en kan zich gedragen als dat moet. Ze zal altijd de eerste zijn die mensen helpt of het initiatief neemt op iets te doen. Ze zal mensen altijd een schouder geven om op uit te huilen of ze zal luisteren naar wat er op je lever ligt. Zoella kan je opvrolijken als dat moet en geeft je met plezier een make-over om een jongen te scoren. Zoella zelf heeft geen hulp nodig. Ze is zelfstandig geworden van zodra haar broer het huis uit was en zij zelf ook is vertrokken. Ze reisde de wereld rond omdat ze dingen wou zien en van haar leven wou genieten. Qua uithuilen is ze meer het type dat in een hoekje zal gaan zitten en uithuilen, om daarna voor de tv te gaan zitten met een bak Ben&Jerry's ijs en een warme chocolademelk met marshmallows. Zoella hecht enorm veel belang aan tradities, dus Kerstmis, Pasen, Nieuwjaar en al die andere feestdagen zal ze met een traditioneel feest vieren. Ze is niet de persoon die het avontuur gaat opzoeken en die houdt van een adrenalinekick. Integendeel. Zoella is enorm rap bang en zal daarom ook altijd weglopen vanaf er iets engs gebeurd. Hoort ze de term horror vallen dan zie je haar voor de rest van de avond niet meer. Zo zal je ze ook nooit zien buitenlopen als het donker is en er niemand is om met haar mee te lopen. Ook is ze niet het meisje dat je zomaar alles kon wijsmaken of die je kan ompraten met een goede uitleg. Ze is misschien rap bang, maar ze is niet achterlijk. Vrienden en familie zijn zo ongeveer het belangrijkste in haar leven, dus als er een probleem is in haar familie of er is ruzie tussen haar en 1 van haar vrienden, zal ze misschien een beetje depressief rondlopen.
    Uiterlijk (liefst met foto) :




    More foto's on WeHearIt; Zoella.
    Zoella is niet echt opvallend. Zeker niet qua lengte. Ze is ongeveer 1m62 en weegt daarom dus ook maar tussen de 50-60 kg. Ze is mager gebouwd, waardoor ze er breekbaar uitziet. Toch heeft ze alle vrouwelijke rondingen die een vrouw nodig heeft. Ze heeft bruine haren die tot aan haar middel komen ongeveer. Zoella heeft een dip-dye met kleur Ombre. Qua make-up is ze niet zo naturel, maar ook niet overdreven. Meestal heeft ze felrode lippenstift op en wat foundation. Mascara en Eyeliner zit ook in haar dagelijkse pakket. In kledij en accesoires overdrijft ze nooit, maar ze gaat wel mee met de mode. Ze is een fashionista om het zo te noemen. De reden waarom ze zo tenger gebouwd is omdat ze enorm veel allergieën heeft, waardoor ze veel dingen niet mag eten. Ze is eigenlijk een beetje wanhopig aan het worden om iets te verzwaren, daarom zal ze altijd met een goed humeur rondlopen als ze dan ook echt is verzwaard. Je zal ze ook niet vaak met hakken zien rondlopen omdat dat gewoonweg te ondhandig is voor haar. Ze kan alleen hakken aandoen die comfortabel zijn en niet te hoog zijn, meestal zijn dat sleehakken. Zoella heeft geen tatoeages of piercings. Natuurlijk heeft ze wel oorbellen, maar daar houdt het ook op. Zoella zal nooit de deur uitgaan zonder haar parfum en deo, en haarlak is iets wat ze altijd gebruikt omdat ze er niet tegen kan als haar frou telkens voor haar ogen valt. Haar ogen hebben een felblauwe kleur, iets wat ze altijd beter laat uitkomen door de mascara en eyeliner die ze gebruikt. Meestal heeft ze ook nog oogschaduw op, maar dat is dan wel weer een natuurlijke kleur.
    Extra: Zoella heeft 1 broer, Joe. Ze zijn een soort van onafscheidelijk omdat ze echt alles samen deden vroeger. Verder heeft Zoella geen enkel talent. Ze kan niet zingen, ze kan geen instrument bespelen, kan niet overdreven goed tekenen en als ze kookt dan heeft ze meer kans dat de brandweer moet komen dan dat ze een deftige maaltijd heeft. Een vriendje heeft ze ook niet, want een jaar geleden zijn ze uit elkaar gegaan, of beter gezegd, heeft zij hem gedumpt. Ze kan er niet echt tegen als haar vriendje haar bedriegt met een ander en dan ook nog eens doet alsof er niets aan de hand is.