• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade

    Wat ik wil weten:
    - Rol:
    - Naam:
    - Bijnaam:
    - Leeftijd (16-19) :
    - Karakter:
    - Uiterlijk (liefst met foto) :
    - Extra

    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:57 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jaaaaa we zijn weer herenigd ;D

    Aawhhhh een Cam <3 *sentimenteel*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaaa <3 het word vast weer leuk :3 zeker met Cam in het spel <3


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Ik vind Cam sexy...
    Yay! Nu hebben we iedereen!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Haha jee ^^ ik vind hem ook sexy :Y)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Mijn persoontje is bijna klaar.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb er zin in!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik ben klaar, hij staat op de tweede/derde Pagina(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    jaimyhoi schreef:
    Wat ik wil weten:
    - Rol: 1 van de 6 meisjes
    - Naam: Celeste Annabel Twice
    - Bijnaam: Celes, maar ook wel Cat. Omdat dat de eerste letter van de twee voornamen en achter naam is.
    - Leeftijd (16-19) : 17 jaar, ze is net verjaard, en ik denk een van de jongste uit de vriendengroep
    - Karakter: Celeste is een meisje wat je niet in een paar woorden kan beschrijven. Ze is spontaan, moody in de ochtend en een feestbeest in de avond. Dat ze een feestbeest is, betekent niet dat ze ook gelijk een mannenjager is en met elke jongen zoent, absoluut niet. Maar wel dat ze meer dan genoeg drinkt en lekker danst.
    Als ze echt te veel gedronken heeft gaat ze helemaal tegen je aan hangen en zeggen dat ze van je houdt, zonder reden. En het maakt niet uit of je een jongen of een meisje bent, vriend of vijand.
    Celeste geeft er veel om dat ze kan doen wat ze wil, zonder dat iemand haar erop belet dat ze het niet moet doen. Als iemand haar de regels wil lezen kan ze een gemene opmerking maken, maar die meent ze dan niet. Dat doet ze alleen om gewoon weg te kunnen.
    Ze is altijd in voor een grapje, en ook in voor nieuwe dingen uitproberen. Als je haar uitdaagt zal ze het ook bijna altijd wel doen. Maakt niet uit wat.
    Je moet Celeste niet boos maken want ook dan kan ze gemene opmerking maken en gewoon heel woedend zijn. Het beste kan je haar dan met rust laten dan ebt haar woede vanzelf weg.

    - Uiterlijk (liefst met foto) :


    Celeste heeft bruin stijl haar wat redelijk lang is en bijna altijd los hangt. Ze doet niet aan stijlen, krullen, of wat dan ook. Dat vindt ze zonde, omdat je haar daar zo dood van wordt. Ze heeft groen-grijze ogen die niet heel erg opvallen opzich, maar dit effect versterkt ze door elke dag een lijntje boven haar oog, zwartkleurig, standaard. Voor de rest draagt ze geen make-up, dat vindt ze niet nodig namelijk. Ze gaat liever voor naturel.
    Haar jukbeenderen komen goed uit en ze heeft zachte wangen. Zelf is ze er heel blij mee dat ze nooit zo snel bloost. Dit doet ze alleen als ze verliefd is, en die jongen haar een compliment of iets geeft. Ze heeft een gave uit en ietwat volle lichtroze lippen.
    Ze epileert haar wenkbrauwen zodat die in mooie bogen boven haar ogen staan. Hier en daar heeft ze wat sproetjes en op haar rug heeft ze een litteken lopen op haar linkerschouderblad. Zo'n 10 centimeter, een flink litteken dus. Dit is gekomen doordat ze een jaar geleden over een hek klom en er van die punten aan zaten. Ze viel er vanaf en schaapte er zo langs. Ze is totaal niet blij met het litteken, maar ze moet het er maar mee doen. Want nu kan ze er toch niets meer aan veranderen.
    Qua kledingstijl is Celeste wel iemand die met de mode mee gaat, maar ze is niet zo iemand die alle merken hoeft of wat dan ook. En ze vindt het ook niet erg dat iets vies wordt. Maar toch, een trendy shirtje, een goedpassende jeans, accesoires.
    Ze wil graag een tatoeage op haar enkel, engelenvleugels, dat als teken staat voor vrijheid.

    - Extra: Celeste is linkshandig en single.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Memoria schreef:
    - Rol: Een van de zes jongens.
    - Naam: David Jonathan Williams.
    - Bijnaam: Dave.
    - Leeftijd (16-19) : 17, is op 9 november jarig en wordt dan 18.
    - Karakter: David is heel verlegen van karakter, hij staat niet graag vol in de aandacht. Dit komt doordat hij weinig zelfvertrouwen heeft en ook vaak in de schauw wordt gezet door zijn vrienden. Hij denkt dat iedereen beter is dan hij, waardoor hij snel iets opgeeft. Hierdoor is hij een makkelijke tegenstander. Wel gelooft David alles wat iedereen zegt, dus ook vooral dingen over zijn uiterlijk. Iedereen vindt hem prachtig, maar hij zelf vindt hij lelijk. Zijn uiterlijk is normaal, hij valt niet op. Denkt hij. Hij houdt altijd zijn beloftes, nooit verteldt hij iets door. Ook is hij een luisterend oor, iedereen kan bij hem terecht als iemand het moeilijk heeft. David blijft altijd heel kalm, zelfs in de meest vreselijke situaties. Hij kan best dapper zijn. Zijn enige angst is voor spinnen, ze zijn gewoon veel te harig. Als hij een grote spin ziet wordt hij helemaal bleek en verstijfd hij helemaal. Dit is maar voor korte tijd, daarna wilt hij zo snel mogelijk weg bij de spin.

    - Uiterlijk (liefst met foto) :


    - Extra: David heeft last van paniek aanvallen, hij krijgt ze op de momenten waneer er teveel druk op zijn schouders liggen. Zijn ogen draaien dan naar boven en hij begint helemaal te trillen, hij is dan niet te stoppen. Hij begint soms ook te schuimbekken, wel alleen maar als het heel erg is. Bijna niemand weet hoe diegene David rustig kan krijgen, daar is hij zelf ook nog niet achter gekomen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gaan we nu beginnen??????


    Spoiler alert: you will save yourself

    Als Demi online is denk ik dat ze wel een topic gaat openen, gewoon even geduld denk ik (;


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wel, ik denk als cookies online is....
    Hoe zit dat trouwens met dat vermoorde meisje? Hoelang blijft ze er ongeveer in en wanneer word bekent wie het is?


    We've lived in the shadows for far too long.

    >,< lalala nooo niet morgen beginnen!!!! (Just putting it out there)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Pineapples schreef:
    >,< lalala nooo niet morgen beginnen!!!! (Just putting it out there)


    Hahahaha Erzsi! Houdt je in :P houdt je emotie's in bedwang :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha lolzz ik probeer het >< Cam dwingt me :P

    Haha nee ik bedoelde het meer dat ik er niet ben morgen en ik heel graag bij het begin wil zijn en ikw eet hoe dat in het begin gaat, dan word er alleen maar gespamt, gespamt en nog eens gespamt >< :Y)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.