• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade

    Wat ik wil weten:
    - Rol:
    - Naam:
    - Bijnaam:
    - Leeftijd (16-19) :
    - Karakter:
    - Uiterlijk (liefst met foto) :
    - Extra

    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:57 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sorry, ik ben er Rollentopic vergeten achter te zetten, kan dat er nog bij? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb jouw titel aangepast. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kan ik een jongen reseveren?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jep :) 1 van de 6 of gewone campingganger? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    een vaqn die 6^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rol: 1 van de 6 meiden
    Naam: Lauren Aria Lockwood
    Bijnaam: Lau, Laurie
    Leeftijd (16-19) : 17
    Karakter: Lauren kan een vrolijk, spontaan en aardig meisje zijn. Zo was ze altijd al. Vrolijk, spontaan, aardig en lief. Alleen met de jaren is dat afgenomen. Ze is onzekerder geworden en is steeds sneller bang. Dat komt mede doordat haar ouders zijn gescheiden toen ze in de 2de zat en had besloten dat hij haar niet meer wilde zien. Ze vroeg zich af waarom, maar kreeg geen antwoorden op haar vragen. Ze denkt dat het aan haar ligt en haar vader haar niet goed genoeg vindt om haar als dochter te hebben. Niemand weet ervan, zij verteld iedereen dat zij haar vader niet meer wilt zien. Van de buitenkant lijkt ze ook nog gewoon een vrolijk, spontaan en aardig meisje, alleen vanbinnen is ze dat niet. Hoewel ze haar verdriet en onzekerheid voor zichzelf houdt, kan je het aan een paar dingen merken. Ze heeft last van stemmingsverwisselingen, het ene moment is ze heel vrolijk en het andere moment is ze heel stil en somber. Ook eet ze weinig. Ze denkt namelijk dat haar vader haar te dik vond, dat komt doordat hij nu een nieuwe vriendin heeft met, dat denkt ze dan, zijn 'ideale' dochter. Die dochter is slank, blond en waarschijnlijk de dochter die haar vader wilt hebben. Haar moeder heeft geen contact meer met haar vader en wilt zelfs niet over hem praten. Daardoor kropt Lauren al haar gevoelens op en heeft ze het gevoel alsof ze er alleen voor staat. Ze sluit zich af van haar vrienden en van de mensen om haar heen. Hoewel ze haar vader probeert los te laten en ontzettend kwaad op hem is, lukt het haar niet. Haar onzekerheid en angst zit haar in de weg. Ze is bang voor andere mensen om wat ze over haar kunnen zeggen en ze is bang voor de waarheid. Dat ze inderdaad te slecht is. Ze wilt haar vragen heel graag beantwoord hebben, maar ook weer niet. Door al die vragen en dingen waar ze zich druk ommaakt is ze vaak aan het dagdromen, slaapt ze slecht en gaat het op school ook minder. Enkel bij haar vrienden voelt ze zich nog een beetje goed, maar ook dat gaat achteruit, doordat hun vriendschap achteruit is gegaan. het liefst wil ze alleen gelaten worden en dat iedereen haar met rust laat. Dan kan ze ook niet tegenvallen.
    Uiterlijk (liefst met foto) :



    Lauren is lang en slank. Ze is 1,78 en misschien wel te mager. Zelf heeft ze daar niet echt problemen mee en is ze wel blij dat ze zo dun is. Ze heeft altijd wel een probleem met eten gehad, maar dat is nu klaar. Ze is zo slank dankzij het vele sporten en het weinig eten. Ze is getint en heeft donkerbruine lange haren. Haar haar stijlt ze de ene keer en de andere keer krult ze het. Ze houdt van afwisseling. Haar haren draagt ze vaak los, in een hoge staart of in een vlecht. Net waar ze zin in heeft. Haar ogen zijn een opvallende kleur blauw. Die springen er erg uit bij haar getinte huidskleur. Ze heeft dikke volle roze lippen.
    Extra: Haar vader en moeder zijn gescheiden toen Lauren 14 was. Ze is niet welkom bij haar vader en woont dus bij haar moeder. Ze weet niet waarom ze niet meer welkom is bij haar vader en dat zorgt bij haar voor veel vragen en onzekerheden. Haar vader heeft een nieuwe vriendin en die nieuwe vriendin Isabel, heeft een dochter genaamd Rosa. Lauren denkt dat ze te slecht is voor haar vader en is jaloers op Kate. Omdat zij nu haar vader heeft en zij niet. Haar vader zorgt voor veel onrust in haar leven.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 16:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Meisje voor mij, maar Deem vul hem waarschijnlijk morgen in, want ben nu op mijn mobiel...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ Is goed Naoomz :) 1 van de 6 neem ik aan? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jep!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mag ik een meisje reserveren? (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja tuurlijk!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    - Rol: Een van de zes meisjes.
    - Naam: Charlotte Emalee Rosaya.
    - Bijnaam: Charlie.
    - Leeftijd (16-19) : 10 december 1994, Charlotte is 17.
    - Karakter: Volgt in rpg, anders houd ik me er niet aan.
    - Uiterlijk (liefst met foto) :


    Charlotte heeft lange blonde haren, en felgroene ogen. Ze is rond 1,68, ze is erg klein voor haar leeftijd, maar veel groter dan dit zal ze ook niet meer worden. Charlotte draagt haar haren vaak los, gewoon omdat ze dat het beste vind staan. Heel soms heeft ze het in een knot, of staart, maar dit is alleen als ze gaat sporten.
    - Extra: Charlotte is biseksueel, daarmee is ze vroeger heel erg gepest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik denk dat ik een jongen maak, die meisjes krijg je toch wel vol (:


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Mag ik een jongen reserveren?


    Bowties were never Cooler

    mag ik een jongen reserveren? vul hem morgen in