• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade

    Wat ik wil weten:
    - Rol:
    - Naam:
    - Bijnaam:
    - Leeftijd (16-19) :
    - Karakter:
    - Uiterlijk (liefst met foto) :
    - Extra

    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:57 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    De story is klaar. Wie zijn er online om nu te beginnen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    IK 8D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik weet nog steeds geen karakter, dus HELP! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jaimzz ik ga jouw toevoegen als co auteur bij de story, als ik er niet ben vanmiddag ofzo en topic 1 is al vol, kan jij dan samenvatting schrijven bij topic 1 en als ik er wel ben, doe ik het. En ook nieuw topic openen dan? Als ik er niet ben bedoel ik :) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    [Ik weet nog steeds geen karakter, dus HELP! XD]


    [Oké, wil je de bitch zijn of een aardig behulpzaam meisje? :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Jaimzz ik ga jouw toevoegen als co auteur bij de story, als ik er niet ben vanmiddag ofzo en topic 1 is al vol, kan jij dan samenvatting schrijven bij topic 1 en als ik er wel ben, doe ik het. En ook nieuw topic openen dan? Als ik er niet ben bedoel ik :) x


    Ik vind het prima (: en laat me raden.. Je gaat er gewoon expres niet zijn zodat ik de samenvatting moet doen? :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    (...)

    [Oké, wil je de bitch zijn of een aardig behulpzaam meisje? :)]


    [Dat weet ik dus niet, wat vind je het beste bij haar uiterlijk passen? XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Dat weet ik dus niet, wat vind je het beste bij haar uiterlijk passen? XD]


    Een bitch ertussen is op zich wel leuk, maar je moet doen wat jij het leukste vindt om te spelen. Beidde past bij haar uiterlijk. Sorry, help je volgens mij ook niet echt haha x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ik vind het prima (: en laat me raden.. Je gaat er gewoon expres niet zijn zodat ik de samenvatting moet doen? :Y)


    Ja misschien hahah, maar ben er vanmiddag de hele dag niet, want moet op kraamvisite bij collega van mijn papa :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben er half-half. Er is een vriendin hier, maar via mijn iPod kan ik wel regelmatig reacties plaatsen.(:


    everything, in time

    Ik open om 1.00 het nieuwe topic.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Okkiii, en ga je me nog Co.-auteur maken? :P

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:37 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    SOrry, was vergeten :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    Rol: Een van de 6 meisjes.
    Naam: Allison Aurora Gwyneth Swann.
    Bijnaam: Ally.
    Leeftijd: Net 17.
    Karakter: Allison heeft een streng en rechtvaardig karakter en zegt dan ook van alles eerlijk wat ze vindt, tegen wie dan ook. Veel zien haar dan ook als een bitchy persoon, dat is dan ook hoe ze zich vaak opstelt. Verder is Allison is een meisje dat eigenlijk altijd zichzelf is en zichzelf nooit beter voor probeert te doen dan ze is. Het kan haar niet schelen wat mensen van haar denken en ze wil gewoon zichzelf zijn. Ze gaat altijd haar eigen weg en neemt niet zomaar bevelen van iemand aan. Ze houdt er niet van om onderdanig te doen, ze laat gewoon niet over zich heen lopen en zegt wat ze vindt. Allison is opstandig en vindt het wel leuk om tegen het gezag in te gaan. Ze kan brutaal en tegendraads doen en behoorlijke driftbuien hebben. Op dit soort momenten kan ze echt overkomen als een kind en gedraagt ze zich niet echt volwassen. Allison is onbezorgt en wil niet aan moeilijke, ingewikkelde en volwassen dingen denken. Ze wil gewoon lol maken en van haar jeugd genieten. Ook hierdoor kan ze zich vaak melig, hyper actief en kinderlijk gedragen en is daarom vaak overal erg aanwezig. Allison kan ook wat onhandig, klunzig en slordig zijn. Mensen kunnen zich ergeren aan haar kinderlijke naïviteit en onbezorgtheid. Toch is Allison absoluut niet dom, juist het tegenovergestelde. Ze is hoogsensitief en dit betekend dat ze dingen erg sterk aanvoelt. Ze kan het precies vertellen als iemand zich rot voelt. Als iemand alleen al de kamer in komt kan ze diegene zijn stemming sterk aanvoelen. Soms wordt ze hier nerveus en bang van. Allison is een erg goede vriend en zal haar geliefden altijd beschermen, maar Allison heeft wel moeite met mensen in vertrouwen te nemen en laat ze daarom ook niet te snel dicht bij haar komen, binnen haar muren of in haar hart, maar als ze mensen eenmaal vertrouwt, dan zal ze ook alles doen voor die mensen om wie ze geeft en als je aan hen komt wordt ze echt heel erg kwaad en nijdig. Allison is wel een beetje een flapuit. Ze kan er dus wel eens dingen uit gooien wat ze niet had mogen vertellen. Allison is erg emotioneel en kan spontane lach, huil of driftbuien hebben. Als ze voelt dat een ander boos is kan ze zelf behoorlijk bedrukt en nerveus worden en dan wil ze het liefst even weg, naar buiten of naar een andere kamer. Maar ondanks haar bitchy karakter heeft Allison ook zeker een gevoelige, aardige, bezorgzaame en lieve kant, alleen niet veel mensen kennen die en ze laat deze kant van zichzelf dan ook niet graag zien. (Kan altijd nog wt veranderen in RPG!)
    Uiterlijk:




    Vanessa Hudgens
    Extra: Allison was vroeger altijd een heel lief en zorgzaam meisje, iemand naar wie iedereen naartoe ging als je problemen had enzovoort. Gewoon een meisje waar iedereen het goed mee kan vinden. Maar ze is door de jaren heen veel veranderd, ze is minder close geworden met haar oude vrienden, ze kreeg nieuwe vrienden, werd populair, hoorde bij de top van de school, iedereen kent haar naam wel, ze kan elke jongen krijgen die ze wilt, ze veranderde dus in een groote bitch. De meeste mensen vroegen zich dan ook af hoe Allison zo verandert kon zijn, het heeft een reden, alleen niemand weet die, ze verzwijgt het voor iedereen. Ze is er een tijd geleden achtergekomen dat ze eigenlijk is geadopteerd, maar haar ouders hebben dit al die jaren voor haar verzwegen en ze heeft het er erg moeilijk mee en heeft haar ouders nog steeds niet vergeven. Dit is ook een van de reden waarom ze mensen moeilijk vertrouwt.


    [Ik heb hem af! Is hij een beetje goed? :$ Ik twijfel alleen of ik het laatste bij extra nog wat zou veranderen, ik vind de reden niet heel goed, maar weet even niks beters... Maar wat denken jullie ervan?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hij is super :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne