• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade

    Wat ik wil weten:
    - Rol:
    - Naam:
    - Bijnaam:
    - Leeftijd (16-19) :
    - Karakter:
    - Uiterlijk (liefst met foto) :
    - Extra

    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:57 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Als alle reserveringen zijn ingevuld en de mannelijke rollen vol zijn


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Heb net gegeten en ga nu maar even die rol maken ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    - Rol:
    Een van de 6 meisjes.
    - Naam:
    Aimee Skye Rosefield.
    - Bijnaam:
    Aimee.
    - Leeftijd (16-19) :
    17, 17 spetember.
    - Karakter:
    Aimee is een stoer en sportief meisje. Ze draagt bijna nooit jurkjes. Als ze die wel draagt is het voor iets speciaals. Ze weet precies wanneer ze iets moet zeggen of wanneer ze haar mond moet houden. Somige vinden dat ze stil is, maar dat is ze zeker niet. Ze heeft een sterke mening, die ze niet altijd uitspreekt. Ze zal niet zo snel gemeen zijn, maar als ze het erop aankomt kan ze rake opmerkingen maken die iemand echt pijn doen. Ook is ze best naïef. Ze gelooft mensen snel, wat ze niet moet doen en dat weet ze maar het zit in haar karakter. Als er problemen zijn zal ze niet zo snel naar iemand anders wijzen, maar eerst naar haarzelf kijken wat zij eraan kan veranderen. Ze is een echt feestbeest en weet de leukste uitgaans plekken zo te vinden. Ze is een slim meisje, ze ziet een niveau lager dan ze aan zou kunnen. Ze wil van het leven genieten en de hele tijd bezig zijn met school en andere saaie dingen. Vrienden vindt ze het belangrijkste en staat dus ook altijd voor ze klaar. Aimee blijft altijd zichzelf ik welke situatie dan ook. Ze vindt het namelijk niet nodig om zich anders te gedragen dan ze is. Soms kan ze ook best onzeker zijn. Met belangrijke beslissingen kan ze gaan stressen. Maar vaak komt ze daar snel boven op. Ze is een nuchter meisje die niet altijd nadenkt voor ze iets doet of iemand geloofd. Haar eigen grenzen kent ze soms niet en gaat ze er over heen. Dan drinkt ze te veel en gaat ze over haar nek. Achter af heeft ze er dan spijt van, maar ze weet goed dat ze het niet kan veranderen. Aimee, leeft in het hier en nu en kan snel dingen achter zich laten. Het leven is te kort om bij hetgeen dat gebeurd is stil te blijven staan. Aimee houd van eerlijkheid en zal zelf dan ook altijd eerlijk tegenover wie dan ook zijn. Al mag ze dat persoon niet eerlijk zal ze altijd zijn. Als je tegen haar liegt om wat voor reden dan ook voelt ze zich afgewezen en zal dan ook boos worden.
    - Uiterlijk (liefst met foto) :
    Aimee, Aimee
    Aimee heeft mooie lange chocolade bruine haren die ze vaak los, in een hoge paarden staart of in een vlecht over haar schouder heeft. Ze heeft intense bruine ogen, waar je haar gevoel goed in kan zien. Ze kan zich dan wel nog zo vrolijk gedragen, maar in haar ogen lachen dan niet mee. Ze is niet onzeker over haar uiterlijk, ze vind zichzelf normaal. Voor make-up draagt ze niet veel. Mascara en een winged eyeliner. Als ze een puist heeft doet ze er altijd wat concelear zodat je het niet kan zien. Ze is niet al te lang maar ook niet te kort. Ze is 1,70 m. Ze heeft mooie rondingen, niet te groot en niet te klein. Ze heeft geen echte kledingstijl, maar ook geen eigen. Als er iets in de mode is en ze vindt het leuk koopt ze het, vindt ze het niet leuk koopt ze het niet. Ze draagt eerder vans of sneakers dan hakken.
    - Extra:
    Aimee woont op dit moment in een pleeggezin. Vroeger konden haar vader en moeder haar niet onderhouden omdat ze drugsverslaafden en alcoholisten waren. Ze hebben Aimee ter vondeling op de hoek van de straat gelegd waar ze gevonden is door de directrice van een weeshuis. Ze werd geadopteerd, maar bij dat gezin werkte het niet. Haar "ouders" hadden haar voorgelogen. Ze zeiden dat ze hun kind was, terwijl ze geadopteerd was. Toen ze een keer een brief daar over vond, had ze gelijk haar spullen gepakt en was vertrokken. Ze werd gevonden door de politie en is toen naar een pleeggezin gegaan. Daar kon ze haar draai wel vinden. Daar heeft ze een ouder broer die ze stiefbroer noemt. Haar stiefouders hebben altijd het beste met haar voor, alleen vindt ze wel dat ze soms wat overbezorgd zijn. Ze weet dat ze het goed bedoelen en word er daarom niet boos over. Ze had een vriendje waar het net mee uit is, omdat hij vreemd ging.



    Dit is voorlopig. Misschien verander ik er nog een paar dingen aan.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Wat ik wil weten:
    - Rol: 1 van de 6 meisjes
    - Naam: Celeste Annabel Twice
    - Bijnaam: Celes, maar ook wel Cat. Omdat dat de eerste letter van de twee voornamen en achter naam is.
    - Leeftijd (16-19) : 17 jaar, ze is net verjaard, en ik denk een van de jongste uit de vriendengroep
    - Karakter: Celeste is een meisje wat je niet in een paar woorden kan beschrijven. Ze is spontaan, moody in de ochtend en een feestbeest in de avond. Dat ze een feestbeest is, betekent niet dat ze ook gelijk een mannenjager is en met elke jongen zoent, absoluut niet. Maar wel dat ze meer dan genoeg drinkt en lekker danst.
    Als ze echt te veel gedronken heeft gaat ze helemaal tegen je aan hangen en zeggen dat ze van je houdt, zonder reden. En het maakt niet uit of je een jongen of een meisje bent, vriend of vijand.
    Celeste geeft er veel om dat ze kan doen wat ze wil, zonder dat iemand haar erop belet dat ze het niet moet doen. Als iemand haar de regels wil lezen kan ze een gemene opmerking maken, maar die meent ze dan niet. Dat doet ze alleen om gewoon weg te kunnen.
    Ze is altijd in voor een grapje, en ook in voor nieuwe dingen uitproberen. Als je haar uitdaagt zal ze het ook bijna altijd wel doen. Maakt niet uit wat.
    Je moet Celeste niet boos maken want ook dan kan ze gemene opmerking maken en gewoon heel woedend zijn. Het beste kan je haar dan met rust laten dan ebt haar woede vanzelf weg.

    - Uiterlijk (liefst met foto) :


    Celeste heeft bruin stijl haar wat redelijk lang is en bijna altijd los hangt. Ze doet niet aan stijlen, krullen, of wat dan ook. Dat vindt ze zonde, omdat je haar daar zo dood van wordt. Ze heeft groen-grijze ogen die niet heel erg opvallen opzich, maar dit effect versterkt ze door elke dag een lijntje boven haar oog, zwartkleurig, standaard. Voor de rest draagt ze geen make-up, dat vindt ze niet nodig namelijk. Ze gaat liever voor naturel.
    Haar jukbeenderen komen goed uit en ze heeft zachte wangen. Zelf is ze er heel blij mee dat ze nooit zo snel bloost. Dit doet ze alleen als ze verliefd is, en die jongen haar een compliment of iets geeft. Ze heeft een gave uit en ietwat volle lichtroze lippen.
    Ze epileert haar wenkbrauwen zodat die in mooie bogen boven haar ogen staan. Hier en daar heeft ze wat sproetjes en op haar rug heeft ze een litteken lopen op haar linkerschouderblad. Zo'n 10 centimeter, een flink litteken dus. Dit is gekomen doordat ze een jaar geleden over een hek klom en er van die punten aan zaten. Ze viel er vanaf en schaapte er zo langs. Ze is totaal niet blij met het litteken, maar ze moet het er maar mee doen. Want nu kan ze er toch niets meer aan veranderen.
    Qua kledingstijl is Celeste wel iemand die met de mode mee gaat, maar ze is niet zo iemand die alle merken hoeft of wat dan ook. En ze vindt het ook niet erg dat iets vies wordt. Maar toch, een trendy shirtje, een goedpassende jeans, accesoires.
    Ze wil graag een tatoeage op haar enkel, engelenvleugels, dat als teken staat voor vrijheid.

    - Extra: Celeste is linkshandig en single.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 21:00 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vinden jullie dat er een story moet komen, zodat je daar kan kijken voor mensen hun karakters en je niet hoeft te zoeken naar het juiste persoon in dit topic. In de story staan dan ook de samenvattingen. Of vinden jullie dat niet nodig?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hm... het lijkt mij wel handig ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hm... het lijkt mij wel handig ^^


    Ja me too.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lijkt me handig, tenzij het te veel moiete is(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wil anders ook wel co-auteur worden zodat het sneller gaat?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zal even maken dan :) Jaimzz dat onthoud ik voor als ik het niet maar bijhoud. Ik huur je in voor de samenvattingen ;) Nee grapje, maar kijk wel. Ga nu de story aanmaken x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Weet je als je Joeri een van de zes maakt hebben we iedereen....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Coockies schreef:
    Zal even maken dan :) Jaimzz dat onthoud ik voor als ik het niet maar bijhoud. Ik huur je in voor de samenvattingen ;) Nee grapje, maar kijk wel. Ga nu de story aanmaken x


    Je bent duivels =.=

    Want je weet hoe mijn samenvattingen zijn x)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimz en Naomi moeten hun personages nog afmaken, kunnen jullie dat voor mogen doen? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    STORY Hij is nog niet helemaal af, moet nog veel personages inzetten, maar neem abo, dat is misschien wel zo handig. x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Celeste haar achternaam is Twice :Y) niet Twixe x)

    En ik zal zo weer verder gaan ;3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.