• Ik vraag me iets af ;

    Wat vinden jullie het leukste om te lezen?

    Een verhaal over een meisje dat verhuist naar een spookhuis waar ze een mysterie moet oplossen

    of een verhaal over een meisje die anoniem een blog heeft en zo meisjes met vragen over liefde helpt enzo zelf haar one true love leert kennen

    Help mij want ik weet het niet !!


    http://www.quizlet.nl/chapters/898376/hoofdstuk-1-het-toffe-nieuws/


    dit is hoofdstuk 1 van het spookhuis verhaal er zijn 3 hoofdstukken laat me weten wat je ervan vind!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 20:25 ]

    Dat spookhuis is interessant en origineel, dat zou ik wel willen lezen :)


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Het eerste :')


    The soul needs autumn.

    Het eerste lijkt me spannender, het tweede heeft op het eerste zicht niet zo'n boeiende verhaallijn. Maar natuurlijk kan dat nog veranderen en bovendien ben ik dan wel weer iemand die absoluut niet van griezelverhalen houdt, dus ik zou desondanks toch nog voor het tweede verhaal kiezen. x)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Klinkt allebei niet erg origineel. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het eerste!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Tempesta schreef:
    Het eerste lijkt me spannender, het tweede heeft op het eerste zicht niet zo'n boeiende verhaallijn. Maar natuurlijk kan dat nog veranderen en bovendien ben ik dan wel weer iemand die absoluut niet van griezelverhalen houdt, dus ik zou desondanks toch nog voor het tweede verhaal kiezen. x)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~