• oke ik zag ze in de film "it's kind of a funny story" Leuke film trouwens, een aanrader. ik kan ze alleen nergens vinden en ik weet ook niet of die schoenen een speciale naam hebben en ik dacht misschien jullie wel!
    dus net toen ik klaar was met het tekenen van die schoenen omdat ik ze nergens anders op een plaatje kon vinden kwam ik met mn stomme kop tot conclusie dat ik ook gewoon een printscreen kan doen met de film, dus dat heb ik gedaan maar alsnog ook mn tekening anders is de moeite voor niks XD hehe



    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Het lijken een beetje op kisten. (schoenen)
    bij google moet je intypen: kisten en dan zie je schoenen staan. mischien zit daar wel wat voor je bij.
    het is een tip (A)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Misschien een speciale soort van dr. Martins ?? :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik heb geen idee, sorry. Maar ik vind wel dat je ze heel goed hebt getekend. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Elixir schreef:
    Misschien een speciale soort van dr. Martins ?? :'D

    Dacht ik ook aan.


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Dacht ik ook aan.

    Ik ook


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ik ook


    me aswell (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ik zal de site van hun eens afspeuren. ik heb al gekeken bij kisten en combatboots (engels woord van kisten) maar dat is niet gelukt, dan krijg je alleen maar zwarte kisten


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Elixir schreef:
    Misschien een speciale soort van dr. Martins ?? :'D


    I´m nothing special.

    Never2Late schreef:
    ik zal de site van hun eens afspeuren. ik heb al gekeken bij kisten en combatboots (engels woord van kisten) maar dat is niet gelukt, dan krijg je alleen maar zwarte kisten

    mischien als je op google bruine kisten doet ?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Volgens mij is het zoals veel zeggen dr martens enkel hebben die wel zo'n zwart geel labeltje achteraan hangen dus volgens mij is het nep


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Eerste pagina resultaten bij het intypen van "Dr. Martens" bij Google Afbeeldingen:






    En deze gewoon, omdat ze super grappig zijn: xd


    It ain't broke, so don't fix it.

    kijk ff op zalando of dr. martins website.
    weet je mischien uit welk jaar de film is.

    ik denk dat ze van het merk Le Coq Sportif zijn.

    Elixir schreef:
    Misschien een speciale soort van dr. Martins ?? :'D


    Het zjin Dr. MartEns.
    En ja, daar zou ik ook kijken.
    Ze zijn duus, maar hell, ze gaan lang mee.


    Food.