• Hee (:
    Aangezien hier op Quizlet veel geschreven wordt en ik de indruk heb dat mensen graag een ongezouten mening over hun story willen kennen, kwam ik laatst door de nieuwe 'Columns' op een idee. Wat als we eventueel recensenten op Quizlet eens om de paar dagen een stuk lieten schrijven, over een story die de users kunnen insturen (dit om te voorkomen dat een user ongewild een slechte recensie op zijn/haar story krijgt)? Natuurlijk moeten die mensen dan het één en het ander van story's afweten en vooral eerlijk zijn als ze schrijven.

    Het leek me wel leuk aangezien wij, als lezer, dan weten welke story er dan welk level van kwaliteit heeft en de schrijvers dan weten in welk opzicht ze hun story kunnen verbeteren.

    Voor degenen die niet weten wat een recensie is : Een recensie is een opiniestuk over een bepaald mediaitem. Dit kan een film, boek, album, theaterstuk, etc... zijn. In dat stuk worden dan de goeie tegen de slechte kanten afgewogen en een eindoordeel geveld. Je vindt ze vaak in de krant bij de cultuursectie.

    Anyways, wat is jullie mening hier over ?

    Edit: Natuurlijk zullen er een paar regels opgezet moeten worden, I suppose. Misschien dat je een minimum aan hoofdstukken moet hebben voor je je story instuurt ofzo... Het zou jammer zijn als iemand tijd neemt om een story te beoordelen die nooit verder gaat dan 8 hoofdstukken (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 19:32 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    leuk! Doen!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dat klinkt wel leuk^^


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dat lijkt me echt vet! : D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Klinkt wel leuk ja :O


    Life is hard and then we die

    Ik vind het een goed idee, maar ik vind dan wel dat minstens 2 recensenten hun mening moeten geven. Want een verhaal kan jou bijvoorbeeld niet liggen waardoor de schrijver een lage recensie krijgt


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mán ik zou zo graag recensent willen zijn..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik vind het wel een goed idee.

    Maar niet iedereen vindt die bekende goed. ( Als het over een bekende zou gaan.) Maar niet elke story gaat over een bekende maar toch, ik vind het een goed idee.

    KingJonghyun schreef:
    Ik vind het een goed idee, maar ik vind dan wel dat minstens 2 recensenten hun mening moeten geven. Want een verhaal kan jou bijvoorbeeld niet liggen waardoor de schrijver een lage recensie krijgt

    Inderdaad, ik dacht ook om een soort van team in te zetten, net als de columnisten. Dan krijg je ook wat varieteit. Zo hoeft een Justin Bieberfic niet beoordeeld te worden door een Justin Bieberhater (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    leuk idee. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Dat klinkt wel heel vet. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Leuk idee, maar ''om de paar dagen'' vind ik iets te gek. Er bestaat ook een leven naast Quizlet. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lijkt me een leuk idee 8D Zolang d'r maar een wachtlijst qua stories komt, want anders kom je nooit aan de beurt als zij mogen kiezen :'D


    You move me ......... Kurt

    Voiceless schreef:
    Leuk idee, maar ''om de paar dagen'' vind ik iets te gek. Er bestaat ook een leven naast Quizlet. :'D

    Daarom dus een team (; Dan hoeft niet dezelfde persoon al zijn tijd in recensies schrijven te steken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat klinkt idd heel erg vet! (:


    Opgeven is geen optie.

    Leuk idee! Ik zou dan wel één storie per week doen, zeker als je álle hoofdstukken wil lezen.


    Travel far enough, you'll meet yourself